Ik zag geen inhoud om op te reageren, maar prima hoor. Over welke inhoud wil je het hebben? De beleidsplannen van Trump?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je ook stoppen met de oneliners en inhoudsloze posts?
Niet dat het mij verrast hoor aangezien de meeste Trump bashers inhoud vermijden.
Ik hou niet van vrouwen met als sterrenbeeld Weegschaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kamala Harris is meer jouw type ?
wtf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig moet Trump het wel van zijn inhoud hebben!![]()
Blij dat ik de keuze tussen die twee lijken niet hoef te maken. Allebei troep.
moet jij wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga the man in the high castle verder kijken
Joejoe
Gewoon een man van zijn woord.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welke inhoud wil je het hebben? De beleidsplannen van Trump?
Heeft Mexico al betaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een man van zijn woord.
[ afbeelding ]
#BUILDTHATWALLquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op 3 november spartelt hij nog wat na. Op 4 november proosten wij op een gewonnen krat bier + 4 more years maat
Ik heb liever een wijf met een weegschaal cokequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen met als sterrenbeeld Weegschaal.
@:Charrell check deze.
Is het mogelijk dat jij voor de rest van de avond, nacht en wellicht ook nog morgen hier optyft?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe staat het met de belofte wat de staatsschuld betreft.
Nee man. Hij moet hier blijven posten tot 4 novemberquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat jij voor de rest van de avond, nacht en wellicht ook nog morgen hier optyft?
Gaat prima, ze hebben ook een donatie linkje opgezet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe staat het met de belofte wat de staatsschuld betreft.
Jongen, Trump heeft nog net niet zelf het medicijn tegen corona ontdekt en heeft zichzelf zelfs als testobject gebruikt voor het medicijn.quote:
Hij wordt actief tegengewerkt door dems die de binnensteden beheersen. Daarom moet je ook Reps stemmenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Is er al begonnen aan het aanpakken van de belabberde infrastructuur in de VS?
Ben jij een typetje? #dtvquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen, Trump heeft nog net niet zelf het medicijn tegen corona ontdekt en heeft zichzelf zelfs als testobject gebruikt voor het medicijn.
3 dagen, 3!!! dagen en het virus was weg.
Met je zorgstelsel
Ga je nog vertellen over welke inhoud je het wil hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen, Trump heeft nog net niet zelf het medicijn tegen corona ontdekt en heeft zichzelf zelfs als testobject gebruikt voor het medicijn.
Met je zorgstelsel
Het maakt allemaal heel weinig uit. Weet je waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Kan nog wel even doorgaan maar ik krijg de indruk dat dat niet heel erg op prijs gesteld wordt.
Waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De stekker uit Obamacare trekken was een goede eerste stap.
Het willekeurige termen en onliners in afzonderlijke posts neerzetten? Dat voegt weinig toe inderdaad maar ik geniet van je totale onkunde om Trump zijn feilloze reputatie te schadenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Kan nog wel even doorgaan maar ik krijg de indruk dat dat niet heel erg op prijs gesteld wordt.
Erg teleurstellend dat die artsen zo conservatief zijn en zijn briljante adviezen zomaar in de wind slaan. Als er wat meer naar Donald werd geluisterd, dan zou de wereld in een paradijs zijn veranderd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je zorgstelsel
Aan het aftellen, @Muskusboktor57 vindt dit leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat die artsen zo conservatief zijn en zijn briljante adviezen zomaar in de wind slaan. Als er wat meer naar Donald werd geluisterd, dan zou de wereld in een paradijs zijn veranderd.
Het wordt nog veel warmer dacht ik.quote:
Dit ga ik niet lezen, sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Charrell het volgende:
Kan het ook ergens anders over gaan misschien? Dan iedere keer de mening te moeten weten + waarom + hoe + ja maar waarom nou echt, van dit complot gekkie?
En als ik daarna mijn mening geef zit er weer ergens een kleine spelfout.. waardoor er niet eens een serieus tegenwoord komt, maar alleen matties getagged worden om weer te lachen om deze blondie.
Dus nee. Stel je vraag maar aan Jensen.
Ik heb je na jouw verzoek om meer inhoud je al een paar keer expliciet de kans gegeven om het over een onderwerp naar jouw keuze te hebben. Dat laat je na, en daarmee laat je ofwel jouw onvermogen zien om aan een inhoudelijke verhandeling deel te nemen ofwel zien dat je een trolletje bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het willekeurige termen en onliners in afzonderlijke posts neerzetten? Dat voegt weinig toe inderdaad maar ik geniet van je totale onkunde om Trump zijn feilloze reputatie te schaden
Eens.quote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor het eerst de kachel aangedaan
Doe dat snel na je reactie inderdaad, dan heb je een excuus om niet meer te hoeven reageren wanneer je weer onderuit gehaald wordt.quote:
niet gekliktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:29 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CGnLzGrDFz-/?igshid=52wcxofxem2g
quote:Lichaamstaalexpert ziet verdriet, teleurstelling en spijt bij Máxima
Godverdomme gaan ze dit nou echt analiseren op deze manierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-maxima~a93cc45e/
[..]
@:Caland en ik zagen vooral dat ze moeite had haar anus dicht te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |