quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist niet dat @:debraad een vriendin had
Wtf?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Man man man... man des huizes eet sochtends altijd een hamburger (zonder broodje en saus) met een spiegelei. Het rooster vd afzuiging is vlak onder het slaapkamer raam... genieten.
Beter zorg jij voor wat afzuigingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Man man man... man des huizes eet sochtends altijd een hamburger (zonder broodje en saus) met een spiegelei. Het rooster vd afzuiging is vlak onder het slaapkamer raam... genieten.
Wat een zwijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Kan je niet gewoon terug naar huis en lekker in bed gaan liggen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Project wat ik in de ochtend zou moeten draaien gaat niet door. Dit wordt een lange, saaie dag aangezien ik al op locatie sta.
#liefdagboek
Dit is een vraag voor de experts.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon terug naar huis en lekker in bed gaan liggen dan?
Ben ik rond 10:00 terug om niet veel later weer te moeten gaan rijden. Ik ga maar wat collega's vervelen ter ontspanning.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon terug naar huis en lekker in bed gaan liggen dan?
Uitstekend plan!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een vraag voor de experts.
@:lenny_leonard @:drizzt @:charrell
1,5 uur moeten rijden om op locatie te moeten komen. Wat kut, ik hoop dat je baas goed betaalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik rond 10:00 terug om niet veel later weer te moeten gaan rijden. Ik ga maar wat collega's vervelen ter ontspanning.
Beter neemt ie zelf ontslag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax-fans zijn er wel een beetje teveel in gaan geloven hè
Ten Hag moet ontslagen worden want Liverpool was kwetsbaar!!!
Klare lamlul.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend plan!
[ afbeelding ]
Altijd zorgen dat je ontslagen wordt maat, maximaal genieten van WWgenotquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter neemt ie zelf ontslag.
Mensen die ontslagen worden
@:charrell
Kut. Ik ben duidelijk te onervaren hierin.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je ontslagen wordt maat, maximaal genieten van WWgenot
Moet wel lukken als de cojona nog een tijd aanhoudt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je ontslagen wordt maat, maximaal genieten van WWgenot
Tijd terug kreeg ik nog 11 maanden WW ofzo, zal nu wel weer iets meer zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet wel lukken als de cojona nog een tijd aanhoudt.
Als je de trends van andere landen bekijkt ook lijkt het net alsof de verscheidenen maatregelen eigenlijk nauwelijks effect sorteren. Dat was bij die eerste golf toch ook al.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wouter danst de polonaise met Ab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |