Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond eerder Argentijnse sloerie net iets te gemaakt
Leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Zit Unsolved Mystery's te kijken op Netflix, aflevering over tsunami Japan en geesten. Echt iets voor jou @:Charrell
Het is dat die dikke big van een dochter mee naar Griekenland vloog, anders hadden ze wat extra personen kunnen meenemen om uit dat vliegtuig te pleuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.
Dat zou ik in heel veel gevallen sowieso een uitstekende oplossing vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aubquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Zit Unsolved Mystery's te kijken op Netflix, aflevering over tsunami Japan en geesten. Echt iets voor jou @:Charrell
Doe ik!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aub
@Charrell en @Scrummie vinden het een interessante seriequote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aub
Deze voorzet om de lieve @Charrell en @Scrummie belachelijk te maken kop ik niet in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
@:charrell en @:scrummie vinden het een interessante serie
Weet je zeker dat je hem nog wil zien?
Beter had @Elan Shakhtar @ 16/1quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohh succes
Check deze @:ripcity
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze voorzet om de lieve @:charrell en @:Scrummie belachelijk te maken kop ik niet in.
Dat is absoluut niet nodig maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Ik begin me een beetje zorgen om je te maken.
Heb je foto's gemaakt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn darmen kunnen niks hebben en mijn maag ook niet. Kan ik daar wat aan doen
Ik trek zo snel mogelijk door altijd..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt?
En wat vind je van mensen die dat wel doen?
En dan tik je ook nog dagelijks gewoon je flessen wijn weg terwijl je zwanger bentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn darmen kunnen niks hebben en mijn maag ook niet. Kan ik daar wat aan doen
Heb nog een hele lekker staan.. maar helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan tik je ook nog dagelijks gewoon je flessen wijn weg terwijl je zwanger bent
Valt ook allemaal niet mee
Je begint van al dat gezuip zelfs onleesbaar Nederlands te typenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nog een hele lekker staan.. maar helaas.
Niks veranderdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je begint van al dat gezuip zelfs onleesbaar Nederlands te typen
Oh wacht dat deed je altijd al
Eenzame rukker punt nlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
Seksuele spanning vanuit @:caland richting @:charrell
Nobody gives a fuckquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben sporten trouwens @:ggmm @:onlogisch
Gr gr
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik!
@:Onlogisch kan jij mij helpen herinneren dat ik @:GGMM dit weekend herinner aan Unsolved Mystery's op Netflix?
Wel jammer dat het komt door Lulbach.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nooit meer Lange Frans.
JLAJALALJALJALJALJALJAJAJA @:de_kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |