Nouja, 1 keer vaker dan mij maar toch. Ik ben net zo'n mongool als @Elan dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:elan nog tegengekomen? Die komt daar vaker buurten
Meldt! Nog steeds coronavrijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:elan nog tegengekomen? Die komt daar vaker buurten
Lekker bezig makker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meldt! Nog steeds coronavrij![]()
Tweede huis in de Coronastraat genot.
0-6quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig makker.
Ajax - Liverpool
zeg het maar
Heb combi met both team to score en Bayern en 20 op Ajax #yoloquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig makker.
Ajax - Liverpool
zeg het maar
Hoge bloeddruk. Zwangerschaps dingetje toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef Charrell het volgende:
Ondertussen voel/hoor ik weer mijn eigen hartslag in mijn oor
Niet alleen in de SC hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Is eigenlijk al bekend waarom user @:maxi-mus zich niet meer in deze SC laat zien???
Goed bezig pik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meldt! Nog steeds coronavrij![]()
Tweede huis in de Coronastraat genot.
Oorsuis bekend, niet perSee bloeddrukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk. Zwangerschaps dingetje toch?
Haal dat sperma dan ook eens uit je oren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oorsuis bekend, niet perSee bloeddruk
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oorsuis bekend, niet perSee bloeddruk
Ohh succesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb combi met both team to score en Bayern en 20 op Ajax #yolo
Ajax heeft het voordeel in een leeg stadion te spelen. 3-0quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb combi met both team to score en Bayern en 20 op Ajax #yolo
Ik gebruik alleen Unibet omdat ik dan de wedstrijden van de Eredivisie kan zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Erasmus het volgende:
Ik wil vanavond voor het eerst sinds lange weer aan sportwedden doen.
Wat zijn jullie voorkeuren qua wedkantoren?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen Unibet omdat ik dan de wedstrijden van de Eredivisie kan zien.
Yep 10,euro storten en je kan alle wedstrijden zien. Added bonus: geen hinderlijk comentaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat dat met Unibet kon.
KoningTOTOquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Erasmus het volgende:
Hier tegenover zit een Turks theehuisje waar je illegale bets kan plaatsenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Erasmus het volgende:
Je lichaam maakt een liter bloed extra aan..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk. Zwangerschaps dingetje toch?
Ik vond eerder Argentijnse sloerie net iets te gemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om dat filmpje van WimLex. Is er iets wat die man wel kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |