1) Hillary won de popular vote.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crooked Hillary stond ook 5% voor en werd als 'onoverbrugbaar' geacht. Goat maakt gehakt van Joe Hiden.
Ik denk dat @onlogisch onze grote vriend @Saind al aan het raadplegen is welke krat bier hij het beste kan kiezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Hillary won de popular vote.
2) Uitslag was binnen de foutmarge.
3) Peilingen zijn ondertussen behoorlijk verbeterd.
4) Peilingen geven een kans. Als de kans 40% is dat het regent en 60% dat het droog blijft, en het blijkt te regenen dan betekent dat niet dat die kansen nergens op sloegen.
5) Staat m'n bier al koud?
Kersenplukken.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Hillary won de popular vote. MAGA
2) Uitslag was binnen de foutmarge.TRUMP2020
3) Peilingen zijn ondertussen behoorlijk verbeterd.#4moreyears
4) Peilingen geven een kans. Als de kans 40% is dat het regent en 60% dat het droog blijft, en het blijkt te regenen dan betekent dat niet dat die kansen nergens op sloegen. Draintheswamp
5) Staat m'n bier al koud? Natuurlijk niet, HertogJan graag
Het is te hopen voor de mensheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Trump wint dit echt op zijn sloffen.
Eens maat. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n oude seniel het 4 jaar voor het zeggen krijgtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen voor de mensheid.
Joe Hiden is zijn kelder alvast maar weer ingedoken en lijkt het wel opgegeven te hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Trump wint dit echt op zijn sloffen.
JA IK BEN ER NOGquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n oude PEDO het 4 jaar voor het zeggen krijgt
Wist je dat Trump zelf ook een senior is? Ik schrok gewoon toen ik het hoorde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n oude seniel het 4 jaar voor het zeggen krijgt
Denk je dat ome Donald heilig verklaard gaat worden? Of is dit meer een vraag voor @Insomniaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen voor de mensheid.
De nieuwe pausmobiel rijdt op waterstof dus ik verwacht niet dat Trump zich met hem inlaatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat ome Donald heilig verklaard gaat worden? Of is dit meer een vraag voor @:Insomnia
Pas toen hij het hier vertelde. Zelfs toen had ik nog moeite om het te geloven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat Trump zelf ook een senior is? Ik schrok gewoon toen ik het hoorde.
Zo vitaal, zo scherp en nooit klaar met strijden voor een beter Amerika/wereld
Dan moet 'ie toch behoorlijk opschieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |