Een prijzenkast?quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
Heb helaas al het #wielergenot moeten missen, in ruil voor een nieuwe kast en nieuwe gordijnen.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi. Zelf in elkaar gezet allemaal ?
Jazeker.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het wel een mooie kast en gordijnen?
Hier kan wel een goeie meme van gemaakt wordenquote:
quote:
Beter dan vorige week, het was meer een verhaal ofzo? Vorige was het steeds probleem, probleem opgelost, oh nee nieuw probleem! En natuurlijk wel de ring als doorlopende lijn maar de opgeworpen obstakels voelden soms een beetje willekeurig. Dat vond ik nu beterquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende: @:Meke hoe vond je de Two Towers herziening?
![]()
Prachtige foto van een naar momentquote:
Ik snap ook niet zo waarom ze z'n echte naam hebben gekozen, maar @Strani stuurt allemaal rare DMs waardoor we ons dat afvragenquote:
Ik sla even over voor een flauw onderschrift.quote:
Ja bij Fellowship heb ik ook heel erg dat naast dat het als twee delen voelt, waar ik het al eerder over had, dat hetquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Beter dan vorige week, het was meer een verhaal ofzo? Vorige was het steeds probleem, probleem opgelost, oh nee nieuw probleem! En natuurlijk wel de ring als doorlopende lijn maar de opgeworpen obstakels voelden soms een beetje willekeurig. Dat vond ik nu beter
En ik zat natuurlijk weer wat beter in het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Goed gedaan!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Beter dan vorige week, het was meer een verhaal ofzo? Vorige was het steeds probleem, probleem opgelost, oh nee nieuw probleem! En natuurlijk wel de ring als doorlopende lijn maar de opgeworpen obstakels voelden soms een beetje willekeurig. Dat vond ik nu beter
En ik zat natuurlijk weer wat beter in het verhaal
quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[ [url=//imgflip.com/i/4iyfx3]afbeelding[/url] ]
Nee, ik morgenochtend, terwijl ik zoute tranen in m'n koffie huil terwijl ik me herinner hoe we ooit samen (zouden) kijken.quote:
Ik wist niks betersquote:
die[i] hoort daar niet in een urlquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[ [url=https://[i]i.imgflip.com/i/4iyfx3.jpg]afbeelding[/url] ]
En de /i ook niet. Maar ik heb het opgelostquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
die[i] hoort daar niet in een url
[ img ] plaatje.jpg [ /img]
Dat deed ik eerst juist en dat werkte ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
die[i] hoort daar niet in een url
[ img ] plaatje.jpg [ /img]
Het lukt wel!quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst juist en dat werkte ook niet![]()
Nog maar een poging dan via een omweg:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wanneer dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
Okay deze hierboven zou ik wel eens vaker kunnen gaan gebruiken.
Edit: Nee niet die, maar die dáárboven.
Allang blij dat hij wordt opgepaktquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
Dank je @:H_T voor dit uitstekende opzetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |