chufi en DJMO rellen mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
faal.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zo nu eerst koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooorDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Mmmmm oke, normaal steken mensen een sigaretje op na keiharde sex. Bij jou is het na een keiharde discussie een "zo nu even koffie".quote:![]()
Blijkbaar niet als je denkt na 1 afspraakje dat iemand friends with benefits wilquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben wel uitgevochten, word net gedaan alsof ik knettergek ben, maar heb genoeg mensenkennis![]()
Negersex ??quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mmmmm oke, normaal steken mensen een sigaretje op na keiharde sex. Bij jou is het na een keiharde discussie een "zo nu even koffie".Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nieuw liedje!?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooor![]()
![]()
Echt zo niet nodig dit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je denkt na 1 afspraakje dat iemand friends with benefits wil![]()
Ik heb een glas melk.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Niet alsof, je bent knettergek. Echt he-le-maal loco. Zoals een locoburgemeester. Maar dan beter.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben wel uitgevochten, word net gedaan alsof ik knettergek ben, maar heb genoeg mensenkennis![]()
Locomotiefquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Niet alsof, je bent knettergek. Echt he-le-maal loco. Zoals een locoburgemeester. Maar dan beter.![]()
![]()
Wij maanusers wetenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Shots fired.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je denkt na 1 afspraakje dat iemand friends with benefits wil![]()
prec maak mij niet zo druk ...quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mmmmm oke, normaal steken mensen een sigaretje op na keiharde sex. Bij jou is het na een keiharde discussie een "zo nu even koffie".Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?quote:Van iemand het ene verwachten, maar zelf het andere doen. Echt, i can't
![]()
![]()
nadat jij na de date dingen op fok meteen gooide bedoel jequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou, zulke privédingen vind ik gewoon niet netjes om te delen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Je lijkt debraad wel met dingen bepalen voor een ander![]()
Biaaaaaaatchquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ga weg man. Jij bent de stoker hierquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooor![]()
![]()
EN dan eindigen met een luide badum tsssssssjquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooor![]()
Dat zeg ik toch? Je kan naast normaal typen ook al niet lezen zie ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat jij na de date dingen op fok meteen gooide bedoel jeGeef toch aan dat ik het in het DATINGTOPIC (waar zou ik daar nou mee bedoelen?) had neergezet. Vervolgens na appcontact met haar excuses gemaakt en het er niet meer over gehad op FOK! Maar nu mag zij het opeens wel? Krijg jeuk
![]()
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Je lijkt debraad wel met dingen bepalen voor een ander![]()
Jij gebruikt fok als dagboek dat slaat nergens op. Jij bent begonnen met mij af te kraken, dat betekent niet na 2 weken dat ik er niet meer mee zit ... doen alsof je neus bloed en zo zielig ben jij want jij doet alles perfectquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?![]()
Hebben jullie een date gehad?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat jij na de date dingen op fok meteen gooide bedoel je![]()
![]()
en het was niet moon die dat deedquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jammer voor jou ik post wat ik wil.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.![]()
Doe eens normaal tegen Hasselbainkquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Je kan naast normaal typen ook al niet lezen zie ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee dankje.quote:
Iemand nog een dolk in z’n rug ??? Braddie bied er net een aan jacqDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
ik niet hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wacht, hebben jullie een date gehad?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jij gebruikt fok als dagboek dat slaat nergens op. Jij bent begonnen met mij af te kraken, dat betekent niet na 2 weken dat ik er niet meer mee zit ... doen alsof je neus bloed en zo zielig ben jij want jij doet alles perfect![]()
Dan moet je mij er via WhatsApp op aanspreken en moet je mij er over bellen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jij gebruikt fok als dagboek dat slaat nergens op. Jij bent begonnen met mij af te kraken, dat betekent niet na 2 weken dat ik er niet meer mee zit ... doen alsof je neus bloed en zo zielig ben jij want jij doet alles perfect
Elke keer als ik vroeg, hoe gaat't met je ? Weet je zéker dat het goed gaat riep je ja, gaat goed.
Als jij het had aangegeven ja? Had dit nu niet zo gehoeven. Maar hey, wie ben ik. Ik waai met alle winden mee he![]()
![]()
Ik heb geen dat met hem gehadquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef blackmirror het volgende:
Ben ik de enige die nog geen date met Braad heb gehad?![]()
![]()
in de EU zijn geen grenzen hequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dus debraad ma mij wel afkraken in het datingtopic omdat hij z’n zin niet krijgt ? Rot op man je weet van niks en komt je ermee bemoeienquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, zulke privédingen vind ik gewoon niet netjes om te delen.![]()
Likeur 43quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben alleen een klein beetje bang voor dat gele, wat is dat?![]()
![]()
wtf is er een dating topique?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Je kan naast normaal typen ook al niet lezen zie ikGeef toch aan dat ik het in het DATINGTOPIC (waar zou ik daar nou mee bedoelen?) had neergezet. Vervolgens na appcontact met haar excuses gemaakt en het er niet meer over gehad op FOK! Maar nu mag zij het opeens wel? Krijg jeuk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als jij in het dagelijks leven een maaltijd salade bent dan wel ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef blackmirror het volgende:
Ben ik de enige die nog geen date met Braad heb gehad?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nogmaals ik bepaal zelf wel wat ik doe en misschien heb ik geen behoefte omda met JOU te besprekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan moet je mij er via WhatsApp op aanspreken en moet je mij er over bellen.
Elke keer als ik vroeg, hoe gaat't met je ? Weet je zéker dat het goed gaat riep je ja, gaat goed.
Als jij het had aangegeven ja? Had dit nu niet zo gehoeven. Maar hey, wie ben ik. Ik waai met alle winden mee he![]()
Ik heb niemand afgekraakt. Ik heb LETTERLIJK gezegd dat je vrienden wilde blijven en dat ik dat zuur vond omdat het zo ontzettend klikte. Niets anders. Jij komt nu met dingen die er niet zijn, en ik vind het érg vies dat je mij niet gewoon appt of belt maar dat je het zo en public via FOK! gaat spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dus debraad ma mij wel afkraken in het datingtopic omdat hij z’n zin niet krijgt ? Rot op man je weet van niks en komt je ermee bemoeien
Ik ben klaar met deze discussie![]()
![]()
@DeBraad dit is dts voor dit soort persoonlijk gezever ga je maar ergens anders heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
scheutje azijn erbij?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee vooral NIET de problemen die je met persoon A hebt, met persoon A besprekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nogmaals ik bepaal zelf wel wat ik doe en misschien heb ik geen behoefte omda met JOU te besprekenVooral met iemand bespreken die er niet bij was.. Tering
Maar goed. Ik laat her wel los, want het is nooit goed
Jij mag dingen niet doen, maar ik ga dat nu wél doen
Dodged a big fucking bullet.
![]()
Daag zielepoot en bepaal zelf wel wat ik doe . Ik heb geen behoefte eraan om met jou dingen te besprekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb niemand afgekraakt. Ik heb LETTERLIJK gezegd dat je vrienden wilde blijven en dat ik dat zuur vond omdat het zo ontzettend klikte. Niets anders. Jij komt nu met dingen die er niet zijn, en ik vind het érg vies dat je mij niet gewoon appt of belt maar dat je het zo en public via FOK! gaat spelen.
Ik ben klaar met deze discussie![]()
Nou neequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Gemiste kans Mazi, grijp je kans nu het nog kan.![]()
![]()
Maar dan kun je beter degene aanspreken die er over begon.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:deBraad dit is dts voor dit soort persoonlijk gezever ga je maar ergens anders heen.![]()
Dat deed je zelf toch ook in dat dating topic gooide je ook van alles dus wat doe je alsof je beter bent dan een anderquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee vooral NIET de problemen die je met persoon A hebt, met persoon A besprekenVooral met iemand bespreken die er niet bij was.. Tering
![]()
waarom zeik je haar dan ook via whatsapp af. wees blij dat je iemand op FOK! op whatsapp hebt, dan ga je toch niet je trolllusten op haar botvieren. Het is een maanvrouw. Wees zuinig op die dingen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan moet je mij er via WhatsApp op aanspreken en moet je mij er over bellen.
Als jij het had aangegeven ja? Had dit nu niet zo gehoeven. Maar hey, wie ben ik. Ik waai met alle winden mee heTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Altijd gezeik met hem niet de eerste keer.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kun je beter degene aanspreken die er over begon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee was op fok niet op whatsappquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zeik je haar dan ook via whatsapp af. wees blij dat je iemand op FOK! op whatsapp hebt, dan ga je toch niet je trolllusten op haar botvieren. Het is een maanvrouw. Wees zuinig op die dingen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt niet geneukt dusquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef Mazikeen het volgende:
Wie heeft wie gemeet? (Gedate) (geneukt?)![]()
Idd ga ook even boodschappen doen tr’s zijn gezet zie later wel hoe dit afloopt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meh, ook altijd gezeik met deze dames.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd gezeik met hem niet de eerste keer.![]()
Laters niet naar de albert hein gaan is zo wat leegquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Idd ga ook even boodschappen doen tr’s zijn gezet zie later wel hoe dit afloopt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die dames posten hier al langer en zijn niet zo zeikerig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, ook altijd gezeik met deze dames.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je oogst wat je zaaitquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, ook altijd gezeik met deze dames.![]()
Bemoeialquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, ook altijd gezeik met deze dames.![]()
lekker meisje ik wil wel met haar in de tiny houseTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ga Lidl broodje shoarma maken vanavond denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Laters niet naar de albert hein gaan is zo wat leegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Gwn bolken. Daar gaat het hier om
![]()
![]()
Daar verschillen de meningen dan over.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dames posten hier al langer en zijn niet zo zeikerig.![]()
![]()
@phoenyx heb wat voor jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Give it to mequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:phoenyx heb wat voor je![]()
neem lekkere taziki saus meequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga Lidl broodje shoarma maken vanavond denk ik.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat magquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dan over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vandaar Dat al die pizza dozen in je moestuin uit de grond stekenquote:
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik weet niet hoe de vork precies in de steel zit maar die uitbarstingen en het neersabelen, dat is gewoon niet de goede manier.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:38 schreef mootie het volgende:
Er kan ook nooit eens normaal gereageerd worden. Man3![]()
Stook er nog een opquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vandaar Dat al die pizza dozen in je moestuin uit de grond steken![]()
![]()
Oh, je moet bij de Jumbo een hmmhmm broodje beef halen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga Lidl broodje shoarma maken vanavond denk ik.
Stokbroodje met gehakt, wat kaas, spek, kruiden. 20 minuten in de oven. Belachelijk lekker.![]()
Ik vond het anders een mooi garpje.quote:
Hij ook trouwens, ik ben fan van zijn tv.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
het is allemaal jouw schuld. je laat de teugels te veel vieren in ONZ. en nu relt iedereen elkaar de tent uit. Schobbejakquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is correctquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vandaar Dat al die pizza dozen in je moestuin uit de grond stekenJij komt vaker bij mij over de tuin zie ik al!
![]()
Halverwege de wandeling
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is allemaal jouw schuld. je laat de teugels te veel vieren in ONZ. en nu relt iedereen elkaar de tent uit. Schobbejak
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik kom vaak in jouw moestuin ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is correctJij komt vaker bij mij over de tuin zie ik al!
Ze noemen mij ook wel de tuinierende rukker.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Oh daarom hangen al m'n artisjokken zo slapquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kom vaak in jouw moestuin ja.
Ze noemen mij ook wel de tuinierende rukker.![]()
addergebroed vogelzoeker hangoor geile kikker stierenklquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die ken ik vloog de keer daarna mijn oven bijna van in de fik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, je moet bij de Jumbo een hmmhmm broodje beef halen.
Stokbroodje met gehakt, wat kaas, spek, kruiden. 20 minuten in de oven. Belachelijk lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh daarom hangen al m'n artisjokken zo slap
Ik ga nu even op een paar punt paprika’s zitten.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Maar wel lekker!quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ken ik vloog de keer daarna mijn oven bijna van in de fik.![]()
Neem je wel je plug mee?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga nu even op een paar punt paprika’s zitten.![]()
goed dat je dit voor 20:00 postquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
we worden kampioenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik hou mijn hart vast voor welk liedje dat isquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:49 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Weer terug zie ik, heb een liedje aan jou opgedragen.![]()
![]()
jij haat citroenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Limoentjuh![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
IS OOK NIET WIJD MAAR WEL LEKKER OP Z’N TIJD HAHAHAHAHAHAAAAATJESquote:
Yay!quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grapefruit grapefruit Grapefruit![]()
![]()
![]()
HAHAAAAAAquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IS OOK NIET WIJD MAAR WEL LEKKER OP Z’N TIJD HAHAHAHAHAHAAAAATJESDe moeder van een vriendin van mij riep dat zó vaak
![]()
![]()
![]()
Altijd klote als je een drieling moet laten weghalenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vooral als nummer 2 met z’n dikke kop blijft hangen in de bocht van de stofzuiger slang.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd klote als je een drieling moet laten weghalenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
waarom mixen mensen nooit citroen en limoen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haat is een groot woord
We ergeren ons gwn groen en geel aan elkaar
is dat een autistending?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Had je maar een Dyson moeten kopenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vooral als nummer 2 met z’n dikke kop blijft hangen in de bocht van de stofzuiger slang.![]()
hoi veraquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jawelll, je hebt wel lemon-lime-dingen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom mixen mensen nooit citroen en limoen?
is dat een autistending?![]()
Die Japanners en Chinezen zullen wel balen met die nieuwe Corona regels.
Geen bukake meer
Om de auto heen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik stap net uit de auto om te beginnen aan een klein loopje.![]()
dat is autistendeerniswekkendquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawelll, je hebt wel lemon-lime-dingen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hopelijk wel in mooie omgevingquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik stap net uit de auto om te beginnen aan een klein loopje.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee gehaktbal staat er niet tussen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Voor ieder wat wils
[ afbeelding ]Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Geen ideequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom mixen mensen nooit citroen en limoen?
is dat een autistending?Mensen zijn rare wezens
![]()
![]()
lekker in koud glas colaquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Voor ieder wat wils
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:54 schreef Rozevla het volgende:
Die Japanners en Chinezen zullen wel balen met die nieuwe Corona regels.
Geen bukake meerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee gehaktbal staat er niet tussen.![]()
dit breekt mijn hart
![]()
Kan ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker in koud glas colaaltijd lekker
![]()
* Jacquelinehasselbaink gooit secondelijm naar limoentjuhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
* Jacquelinehasselbaink gooit secondelijm naar limoentjuhDanke schön
![]()
Ik word naar van de tekst in de header: We hebben meer geld nodig, als slaapmeisje het kan, kan FOK! het ook.![]()
wat is eigenlijk een flapstaartquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
NEEquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nijntje![]()
Nog gelukt met terug gaan slapen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
derrabbitquote:
Ik drink start eentje op je gezondheidquote:
als je maar gewoon een beetje meerelt, droge kleren voor @DJMO klaar hebt liggen, geen date met @DeBraad hebt verknald, het niet over het kind van @m1st1g hebt en geen steken onderwater doet met rare PI'squote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor welk liedje dat isquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:00 schreef blackmirror het volgende:
Limoentje is weer weggegaan.
Dit liedje draag ik op aan haar:
Zal haar missen.![]()
![]()
Shandy
Ik heb er één en ik ben er trots op
heb je sigaretten meegebracht?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef DJMO het volgende:
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graagTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
kind van tot bedoel jequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je maar gewoon een beetje meerelt, droge kleren voor @:djmo klaar hebt liggen, geen date met @:debraad hebt verknald, het niet over het kind van @:m1st1g hebt en geen steken onderwater doet met rare PI'sFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat is dat?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef DJMO het volgende:
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graag![]()
Toevallig welquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
en die van m1st1g danquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kind van tot bedoel jeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je maar gewoon een beetje meerelt, droge kleren voor @:djmo klaar hebt liggen, geen date met @:debraad hebt verknald, het niet over het kind van @:m1st1g hebt en geen steken onderwater doet met rare PI's![]()
![]()
Of in de trein tukken, dan hoef ik ook niet naar Muis haar gebrabbel te luisterenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien ook beter.
Vandaag maar extra vroeg naar bed dan
ja je zei dat je al 32 jaar rookt, en op je site staat dat je 39 bent (ik ook), dus je was 7 toen je begon?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat wel jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Voor ieder wat wils
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de trein is het wel makkelijk in slaap te vallenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of in de trein tukken, dan hoef ik ook niet naar Muis haar gebrabbel te luisterenHeb daar altijd grootste moeite om wakker te blijven
![]()
eehmm. Verouderde info . Ben inmiddels 41quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je zei dat je al 32 jaar rookt, en op je site staat dat je 39 bent (ik ook), dus je was 7 toen je begon?Maar m'n website heeft een probleem waardoor ik niet kan inloggen
![]()
Ik was 9.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wow nou lukt mij nergens anders als in een bedquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de trein is het wel makkelijk in slaap te vallenHeb daar altijd grootste moeite om wakker te blijven
Dat ben ikquote:
Zo lang alquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
eehmm. Verouderde info . Ben inmiddels 41Maar m'n website heeft een probleem waardoor ik niet kan inloggen
![]()
Ik was 9.![]()
Ik blijf wel wakker maar echt met moeite. Dat is het nadeel voor mij van met de trein reizenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wow nou lukt mij nergens anders als in een bed![]()
![]()
#MeToo zeker als ik lang gewandeld heb en een biertje opentrek in de trein.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de trein is het wel makkelijk in slaap te vallenHeb daar altijd grootste moeite om wakker te blijven
Zal je toch tieten foto’s moeten plaatsen denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef DJMO het volgende:
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graag
KSSTquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zal je toch tieten foto’s moeten plaatsen denk ik![]()
Dan stuur ik de volgende keer muis wel mee met je, die brabbelt je wel wakkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
9 en roken wow. Ik.pas veel en veel.laterFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ooit ook in slaap gevallen ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
#MeToo zeker als ik lang gewandeld heb en een biertje opentrek in de trein.![]()
![]()
oke da's wel kut want ik zag dat er 2x bent achter elkaar stond maar nu kan je het dus niet corrigeren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
eehmm. Verouderde info . Ben inmiddels 41Maar m'n website heeft een probleem waardoor ik niet kan inloggen
![]()
Ik was 9.
dus rook je veel? Dan kan bradge misschien je helpen met stoppen als jij hem helpt met kilo's kwijtraken win winTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oh ja en dan op vreemde plaats wakker worden?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik blijf wel wakker maar echt met moeite. Dat is het nadeel voor mij van met de trein reizenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Graagquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stuur ik de volgende keer muis wel mee met je, die brabbelt je wel wakker![]()
Het helpt wel als je met iemand praat![]()
![]()
Ik 16 15 bij de eerste blowquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
9 en roken wow. Ik.pas veel en veel.laterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je doet het maar met die billenfotoquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zal je toch tieten foto’s moeten plaatsen denk ik
Ja is de leeftijd waarin mensen vaak beginnenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben wel eens op een rangeerterrein wakker gewordenquote:
Nee ben nooit echt in slaap gevallen. Misschien even paar tellen weg maar niet geslapen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oh ja en dan op vreemde plaats wakker worden?![]()
mijn autistische scharrel rookt ook op doktersadvies, schijnt qua stressvermindering nog het beste te werken anders loopt ze het risico op een paniekaanval en moet ze weer oxazepam bolkenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Waarom rook je eigenlijk nog als je zo druk bezig bent met je gezondheid/wandelen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee het lukt me wel altijd om wakker te blijven en op het juiste station uit te stappenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben wel eens op een rangeerterrein wakker geworden![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ben nooit echt in slaap gevallen. Misschien even paar tellen weg maar niet geslapen.vaak jarloers op mensen die heerlijk kunnen slapen in vliegtuig mij lukt dat echt nooit
In de bus op weg naar werk. Toen werd ik wakker halverwege de rit naar huis.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ben nooit echt in slaap gevallen. Misschien even paar tellen weg maar niet geslapen.
Niemand die je dan ook wakkermaakt bij het eindpunt.![]()
Ohquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn autistische scharrel rookt ook op doktersadvies, schijnt qua stressvermindering nog het beste te werken anders loopt ze het risico op een paniekaanval en moet ze weer oxazepam bolken![]()
Maar een dokter die dat aanraad....Is toch fucking slecht voor je gezondheid man..
![]()
Ook wel eens na een FOK! crewmeet in Schagen wakker geworden. Toen kon ik net op tijd de laatste trein terug naar allkmaar halenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee het lukt me wel altijd om wakker te blijven en op het juiste station uit te stappen
daar heb je tegenwoordig apps voor?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
In de bus op weg naar werk. Toen werd ik wakker halverwege de rit naar huis.
Niemand die je dan ook wakkermaakt bij het eindpunt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
een pakje per week kan wel hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar een dokter die dat aanraad....Is toch fucking slecht voor je gezondheid man..
Een gedicht over Maanvis
Dat was pré-app. En ik had een wekker kunnen zetten uiteraard.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar heb je tegenwoordig apps voor?![]()
Altijd geweten dat die crewmeets slaapverwekkend zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook wel eens na een FOK! crewmeet in Schagen wakker geworden. Toen kon ik net op tijd de laatste trein terug naar allkmaar halenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nou die meet was wel tof, maar de drank vloeide nogal rijkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd geweten dat die crewmeets slaapverwekkend zijn
Was jij er toen ook bij toen bosbeetle of paarse_paashaas op straat ging slapen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou die meet was wel tof, maar de drank vloeide nogal rijkelijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja daar verbaas ik me ook altijd over als ik het hoor. Bus krijg ik dan weer nooit slaap. Die stopt te vaak en maakt bochtenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
In de bus op weg naar werk. Toen werd ik wakker halverwege de rit naar huis.
Niemand die je dan ook wakkermaakt bij het eindpunt.![]()
Dat er nog geen comazuipers in het ziekenhuis zijn gekomen tijdens FOK! meets is mij een wonderTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Neequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was jij er toen ook bij toen bosbeetle of paarse_paashaas op straat ging slapen?
Weet je het zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag![]()
Het helpt wel als je met iemand praat
'Praten' met muis vertaald naar mensen taal naar 'haar gezeik aanhoren zonder er een woord tussen te krijgen'
las ooit dat ze een meisje op straat hadden laten liggen dronken en fotos op fok gooidequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:11 schreef Maanvis het volgende:
Dat er nog geen comazuipers in het ziekenhuis zijn gekomen tijdens FOK! meets is mij een wonderFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je geluk gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook wel eens na een FOK! crewmeet in Schagen wakker geworden. Toen kon ik net op tijd de laatste trein terug naar allkmaar halenOf je zou iemand moeten bellen om je snachts op te halen
![]()
Ik kreeg toen van een collega al geld voor een taxi aangebodenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad.Of je zou iemand moeten bellen om je snachts op te halen
ja eigen schuld toch moet ze maar niet zoveel zuipen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
las ooit dat ze een meisje op straat hadden laten liggen dronken en fotos op fok gooide
denken dat FOK! je wel ff babysit
Een gedicht over Maanvis
In het vliegtuig slapen lukt mij dan ook weer nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]vaak jarloers op mensen die heerlijk kunnen slapen in vliegtuig mij lukt dat echt nooit
![]()
![]()
dat kan maar om fotos op fok te gooien enzo maar goed dat is mijn mening drink gelukkig nooit tot heel zeldenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja eigen schuld toch moet ze maar niet zoveel zuipen.
denken dat FOK! je wel ff babysitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vrouwen kunnen dat welquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
'Praten' met muis vertaald naar mensen taal naar 'haar gezeik aanhoren zonder er een woord tussen te krijgen'![]()
![]()
Dat is wel aardig. Wel een duur taxi ritjequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kreeg toen van een collega al geld voor een taxi aangeboden![]()
![]()
ik dacht dat jij anti alcohol was omdat je kree altijd zo afzeikt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan maar om fotos op fok te gooien enzo maar goed dat is mijn mening drink gelukkig nooit tot heel zelden
kree is dat meisje maar dan 3 jaar later heTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ikquote:
poep in je bedsteeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, daarom accepteerde ik dat ook niet. Had gelukkig ook nog de laatste bus naar huis toenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel aardig. Wel een duur taxi ritje
Veel plezier met iets andersquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Wat anders doen
Veel plezier hier
DRAMAQUEENquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Wat anders doen
Veel plezier hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
jullie zijn Nederland jullie zijn Nederlandquote:
VERNEDERLANDTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
alcohol tijdens het werk, 1 van de voordelen van de coronatijdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
minimaal hoor. Is een blikje shandyquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alcohol tijdens het werk, 1 van de voordelen van de coronatijd
oja dat was vroeger ook een banwaardig kliekje.quote:
shandy
Een gedicht over Maanvis
Dat is niet volgens de voorschriften!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mjah, zag het staan in de winkel, en door die posts van @Dven van vanmorgen over een sneeuwwitje kreeg ik er spontaan trek in.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja dat was vroeger ook een banwaardig kliekje.
shandyIk heb er één en ik ben er trots op
Regels zijn er om overtreden te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is niet volgens de voorschriften!Ik heb er één en ik ben er trots op
Vrouw vrouw vrouwquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Regels zijn er om overtreden te worden.![]()
sneeuwwitje is toch meer voor >45 vrouwenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, zag het staan in de winkel, en door die posts van @:dven van vanmorgen over een sneeuwwitje kreeg ik er spontaan trek in..
da's ook meteen de afknapper in de kroeg als je een vrouw vraagt wat ze wil drinken, dat ze dan sneeuwwitje zegt.te jong is lastig tegenwoordig, want breezer is niet meer inTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Volvo, volvo, volvoquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Broodrooster broodrooster broodroosterOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vulva, Vulva, Vulvaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
TostiActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: