een pakje per week kan wel hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar een dokter die dat aanraad....Is toch fucking slecht voor je gezondheid man..
Dat was pré-app. En ik had een wekker kunnen zetten uiteraard.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar heb je tegenwoordig apps voor?
Altijd geweten dat die crewmeets slaapverwekkend zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook wel eens na een FOK! crewmeet in Schagen wakker geworden. Toen kon ik net op tijd de laatste trein terug naar allkmaar halen
Nou die meet was wel tof, maar de drank vloeide nogal rijkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd geweten dat die crewmeets slaapverwekkend zijn
Was jij er toen ook bij toen bosbeetle of paarse_paashaas op straat ging slapen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou die meet was wel tof, maar de drank vloeide nogal rijkelijk
Ja daar verbaas ik me ook altijd over als ik het hoor. Bus krijg ik dan weer nooit slaap. Die stopt te vaak en maakt bochtenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
In de bus op weg naar werk. Toen werd ik wakker halverwege de rit naar huis.
Niemand die je dan ook wakkermaakt bij het eindpunt.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was jij er toen ook bij toen bosbeetle of paarse_paashaas op straat ging slapen?
Weet je het zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag![]()
Het helpt wel als je met iemand praat
las ooit dat ze een meisje op straat hadden laten liggen dronken en fotos op fok gooidequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:11 schreef Maanvis het volgende:
Dat er nog geen comazuipers in het ziekenhuis zijn gekomen tijdens FOK! meets is mij een wonder
Heb je geluk gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook wel eens na een FOK! crewmeet in Schagen wakker geworden. Toen kon ik net op tijd de laatste trein terug naar allkmaar halen
Ik kreeg toen van een collega al geld voor een taxi aangebodenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad.Of je zou iemand moeten bellen om je snachts op te halen
ja eigen schuld toch moet ze maar niet zoveel zuipen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
las ooit dat ze een meisje op straat hadden laten liggen dronken en fotos op fok gooide
In het vliegtuig slapen lukt mij dan ook weer nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]vaak jarloers op mensen die heerlijk kunnen slapen in vliegtuig mij lukt dat echt nooit
dat kan maar om fotos op fok te gooien enzo maar goed dat is mijn mening drink gelukkig nooit tot heel zeldenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja eigen schuld toch moet ze maar niet zoveel zuipen.
denken dat FOK! je wel ff babysit
Vrouwen kunnen dat welquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
'Praten' met muis vertaald naar mensen taal naar 'haar gezeik aanhoren zonder er een woord tussen te krijgen'
Dat is wel aardig. Wel een duur taxi ritjequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kreeg toen van een collega al geld voor een taxi aangeboden
ik dacht dat jij anti alcohol was omdat je kree altijd zo afzeikt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan maar om fotos op fok te gooien enzo maar goed dat is mijn mening drink gelukkig nooit tot heel zelden
ikquote:
Ja, daarom accepteerde ik dat ook niet. Had gelukkig ook nog de laatste bus naar huis toenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel aardig. Wel een duur taxi ritje
Veel plezier met iets andersquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Wat anders doen
Veel plezier hier
DRAMAQUEENquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Wat anders doen
Veel plezier hier
jullie zijn Nederland jullie zijn Nederlandquote:
alcohol tijdens het werk, 1 van de voordelen van de coronatijdquote:
minimaal hoor. Is een blikje shandyquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alcohol tijdens het werk, 1 van de voordelen van de coronatijd
oja dat was vroeger ook een banwaardig kliekje.quote:
Dat is niet volgens de voorschriften!quote:
Mjah, zag het staan in de winkel, en door die posts van @Dven van vanmorgen over een sneeuwwitje kreeg ik er spontaan trek in.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja dat was vroeger ook een banwaardig kliekje.
shandy
Regels zijn er om overtreden te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is niet volgens de voorschriften!
Vrouw vrouw vrouwquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Regels zijn er om overtreden te worden.
sneeuwwitje is toch meer voor >45 vrouwenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, zag het staan in de winkel, en door die posts van @:dven van vanmorgen over een sneeuwwitje kreeg ik er spontaan trek in.
Volvo, volvo, volvoquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Broodrooster broodrooster broodrooster
Vulva, Vulva, Vulvaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |