Ja, daarom accepteerde ik dat ook niet. Had gelukkig ook nog de laatste bus naar huis toenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel aardig. Wel een duur taxi ritje
Veel plezier met iets andersquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Wat anders doen
Veel plezier hier
DRAMAQUEENquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar oke. Wat anders doen
Veel plezier hier
jullie zijn Nederland jullie zijn Nederlandquote:
alcohol tijdens het werk, 1 van de voordelen van de coronatijdquote:
minimaal hoor. Is een blikje shandyquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alcohol tijdens het werk, 1 van de voordelen van de coronatijd
oja dat was vroeger ook een banwaardig kliekje.quote:
Dat is niet volgens de voorschriften!quote:
Mjah, zag het staan in de winkel, en door die posts van @Dven van vanmorgen over een sneeuwwitje kreeg ik er spontaan trek in.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja dat was vroeger ook een banwaardig kliekje.
shandy
Regels zijn er om overtreden te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is niet volgens de voorschriften!
Vrouw vrouw vrouwquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Regels zijn er om overtreden te worden.
sneeuwwitje is toch meer voor >45 vrouwenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, zag het staan in de winkel, en door die posts van @:dven van vanmorgen over een sneeuwwitje kreeg ik er spontaan trek in.
Volvo, volvo, volvoquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Broodrooster broodrooster broodrooster
Vulva, Vulva, Vulvaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |