chufi en DJMO rellen mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
faal.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zo nu eerst koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooorDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Mmmmm oke, normaal steken mensen een sigaretje op na keiharde sex. Bij jou is het na een keiharde discussie een "zo nu even koffie".quote:![]()
Blijkbaar niet als je denkt na 1 afspraakje dat iemand friends with benefits wilquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben wel uitgevochten, word net gedaan alsof ik knettergek ben, maar heb genoeg mensenkennis![]()
Negersex ??quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mmmmm oke, normaal steken mensen een sigaretje op na keiharde sex. Bij jou is het na een keiharde discussie een "zo nu even koffie".Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nieuw liedje!?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooor![]()
![]()
Echt zo niet nodig dit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je denkt na 1 afspraakje dat iemand friends with benefits wil![]()
Ik heb een glas melk.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Niet alsof, je bent knettergek. Echt he-le-maal loco. Zoals een locoburgemeester. Maar dan beter.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben wel uitgevochten, word net gedaan alsof ik knettergek ben, maar heb genoeg mensenkennis![]()
Locomotiefquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Niet alsof, je bent knettergek. Echt he-le-maal loco. Zoals een locoburgemeester. Maar dan beter.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: