jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
derrabbitquote:
Ik drink start eentje op je gezondheidquote:
als je maar gewoon een beetje meerelt, droge kleren voor @DJMO klaar hebt liggen, geen date met @DeBraad hebt verknald, het niet over het kind van @m1st1g hebt en geen steken onderwater doet met rare PI'squote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor welk liedje dat is
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:00 schreef blackmirror het volgende:
Limoentje is weer weggegaan.
Dit liedje draag ik op aan haar:
Zal haar missen.
heb je sigaretten meegebracht?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef DJMO het volgende:
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graag
kind van tot bedoel jequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je maar gewoon een beetje meerelt, droge kleren voor @:djmo klaar hebt liggen, geen date met @:debraad hebt verknald, het niet over het kind van @:m1st1g hebt en geen steken onderwater doet met rare PI's
Wat is dat?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef DJMO het volgende:
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graag
Toevallig welquote:
en die van m1st1g danquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kind van tot bedoel je
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je maar gewoon een beetje meerelt, droge kleren voor @:djmo klaar hebt liggen, geen date met @:debraad hebt verknald, het niet over het kind van @:m1st1g hebt en geen steken onderwater doet met rare PI's
Of in de trein tukken, dan hoef ik ook niet naar Muis haar gebrabbel te luisterenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien ook beter.
Vandaag maar extra vroeg naar bed dan
ja je zei dat je al 32 jaar rookt, en op je site staat dat je 39 bent (ik ook), dus je was 7 toen je begon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |