Wij maanusers wetenquote:
Shots fired.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je denkt na 1 afspraakje dat iemand friends with benefits wil
prec maak mij niet zo druk ...quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mmmmm oke, normaal steken mensen een sigaretje op na keiharde sex. Bij jou is het na een keiharde discussie een "zo nu even koffie".
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?quote:
nadat jij na de date dingen op fok meteen gooide bedoel jequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?
Nou, zulke privédingen vind ik gewoon niet netjes om te delen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Je lijkt debraad wel met dingen bepalen voor een ander
Biaaaaaaatchquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Ze riep zelf "Niets van onze afspraak/chatgesprekken gaat op FOK!" nadat ik het er over had gehad in het datingtopic.. en vervolgens hou ik mij er aan maar mag zij het wel?
Ga weg man. Jij bent de stoker hierquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooor
EN dan eindigen met een luide badum tsssssssjquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
Jacq was een NSB’er
Braad een dramaqueen
Aloa een opstoker
Rozevla dik en geil.
en dooooooor
Dat zeg ik toch? Je kan naast normaal typen ook al niet lezen zie ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat jij na de date dingen op fok meteen gooide bedoel je
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Je lijkt debraad wel met dingen bepalen voor een ander
Jij gebruikt fok als dagboek dat slaat nergens op. Jij bent begonnen met mij af te kraken, dat betekent niet na 2 weken dat ik er niet meer mee zit ... doen alsof je neus bloed en zo zielig ben jij want jij doet alles perfectquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hebben jullie een date gehad?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat jij na de date dingen op fok meteen gooide bedoel je
en het was niet moon die dat deedquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.
Jammer voor jou ik post wat ik wil.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.
Doe eens normaal tegen Hasselbainkquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Je kan naast normaal typen ook al niet lezen zie ik
Nee dankje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |