Wacht, hebben jullie een date gehad?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jij gebruikt fok als dagboek dat slaat nergens op. Jij bent begonnen met mij af te kraken, dat betekent niet na 2 weken dat ik er niet meer mee zit ... doen alsof je neus bloed en zo zielig ben jij want jij doet alles perfect
Dan moet je mij er via WhatsApp op aanspreken en moet je mij er over bellen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jij gebruikt fok als dagboek dat slaat nergens op. Jij bent begonnen met mij af te kraken, dat betekent niet na 2 weken dat ik er niet meer mee zit ... doen alsof je neus bloed en zo zielig ben jij want jij doet alles perfect
Ik heb geen dat met hem gehadquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef blackmirror het volgende:
Ben ik de enige die nog geen date met Braad heb gehad?
in de EU zijn geen grenzen hequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bepaal overigens niks, ik vind het een bepaalde grens overschrijden.
Dus debraad ma mij wel afkraken in het datingtopic omdat hij z’n zin niet krijgt ? Rot op man je weet van niks en komt je ermee bemoeienquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, zulke privédingen vind ik gewoon niet netjes om te delen.
Likeur 43quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben alleen een klein beetje bang voor dat gele, wat is dat?
wtf is er een dating topique?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Je kan naast normaal typen ook al niet lezen zie ikGeef toch aan dat ik het in het DATINGTOPIC (waar zou ik daar nou mee bedoelen?) had neergezet. Vervolgens na appcontact met haar excuses gemaakt en het er niet meer over gehad op FOK! Maar nu mag zij het opeens wel? Krijg jeuk
Als jij in het dagelijks leven een maaltijd salade bent dan wel ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef blackmirror het volgende:
Ben ik de enige die nog geen date met Braad heb gehad?
Nogmaals ik bepaal zelf wel wat ik doe en misschien heb ik geen behoefte omda met JOU te besprekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan moet je mij er via WhatsApp op aanspreken en moet je mij er over bellen.
Elke keer als ik vroeg, hoe gaat't met je ? Weet je zéker dat het goed gaat riep je ja, gaat goed.
Als jij het had aangegeven ja? Had dit nu niet zo gehoeven. Maar hey, wie ben ik. Ik waai met alle winden mee he
Ik heb niemand afgekraakt. Ik heb LETTERLIJK gezegd dat je vrienden wilde blijven en dat ik dat zuur vond omdat het zo ontzettend klikte. Niets anders. Jij komt nu met dingen die er niet zijn, en ik vind het érg vies dat je mij niet gewoon appt of belt maar dat je het zo en public via FOK! gaat spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dus debraad ma mij wel afkraken in het datingtopic omdat hij z’n zin niet krijgt ? Rot op man je weet van niks en komt je ermee bemoeien
scheutje azijn erbij?quote:
Nee vooral NIET de problemen die je met persoon A hebt, met persoon A besprekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nogmaals ik bepaal zelf wel wat ik doe en misschien heb ik geen behoefte omda met JOU te bespreken
Daag zielepoot en bepaal zelf wel wat ik doe . Ik heb geen behoefte eraan om met jou dingen te besprekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb niemand afgekraakt. Ik heb LETTERLIJK gezegd dat je vrienden wilde blijven en dat ik dat zuur vond omdat het zo ontzettend klikte. Niets anders. Jij komt nu met dingen die er niet zijn, en ik vind het érg vies dat je mij niet gewoon appt of belt maar dat je het zo en public via FOK! gaat spelen.
Ik ben klaar met deze discussie
Nou neequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Gemiste kans Mazi, grijp je kans nu het nog kan.
Maar dan kun je beter degene aanspreken die er over begon.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:deBraad dit is dts voor dit soort persoonlijk gezever ga je maar ergens anders heen.
Dat deed je zelf toch ook in dat dating topic gooide je ook van alles dus wat doe je alsof je beter bent dan een anderquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee vooral NIET de problemen die je met persoon A hebt, met persoon A besprekenVooral met iemand bespreken die er niet bij was.. Tering
waarom zeik je haar dan ook via whatsapp af. wees blij dat je iemand op FOK! op whatsapp hebt, dan ga je toch niet je trolllusten op haar botvieren. Het is een maanvrouw. Wees zuinig op die dingen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan moet je mij er via WhatsApp op aanspreken en moet je mij er over bellen.
Elke keer als ik vroeg, hoe gaat't met je ? Weet je zéker dat het goed gaat riep je ja, gaat goed.
Als jij het had aangegeven ja? Had dit nu niet zo gehoeven. Maar hey, wie ben ik. Ik waai met alle winden mee he
Altijd gezeik met hem niet de eerste keer.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kun je beter degene aanspreken die er over begon.
nee was op fok niet op whatsappquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zeik je haar dan ook via whatsapp af. wees blij dat je iemand op FOK! op whatsapp hebt, dan ga je toch niet je trolllusten op haar botvieren. Het is een maanvrouw. Wees zuinig op die dingen.
Echt niet geneukt dusquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:39 schreef Mazikeen het volgende:
Wie heeft wie gemeet? (Gedate) (geneukt?)
Idd ga ook even boodschappen doen tr’s zijn gezet zie later wel hoe dit afloopt.quote:
Meh, ook altijd gezeik met deze dames.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd gezeik met hem niet de eerste keer.
Laters niet naar de albert hein gaan is zo wat leegquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Idd ga ook even boodschappen doen tr’s zijn gezet zie later wel hoe dit afloopt.
Die dames posten hier al langer en zijn niet zo zeikerig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, ook altijd gezeik met deze dames.
Je oogst wat je zaaitquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Bemoeialquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga Lidl broodje shoarma maken vanavond denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Laters niet naar de albert hein gaan is zo wat leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |