Lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Voor ieder wat wils
[ afbeelding ]
In de trein is het wel makkelijk in slaap te vallenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of in de trein tukken, dan hoef ik ook niet naar Muis haar gebrabbel te luisteren
eehmm. Verouderde info . Ben inmiddels 41quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je zei dat je al 32 jaar rookt, en op je site staat dat je 39 bent (ik ook), dus je was 7 toen je begon?
Wow nou lukt mij nergens anders als in een bedquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de trein is het wel makkelijk in slaap te vallenHeb daar altijd grootste moeite om wakker te blijven
Dat ben ikquote:
Zo lang alquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
eehmm. Verouderde info . Ben inmiddels 41Maar m'n website heeft een probleem waardoor ik niet kan inloggen
![]()
Ik was 9.
Ik blijf wel wakker maar echt met moeite. Dat is het nadeel voor mij van met de trein reizenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wow nou lukt mij nergens anders als in een bed
#MeToo zeker als ik lang gewandeld heb en een biertje opentrek in de trein.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de trein is het wel makkelijk in slaap te vallenHeb daar altijd grootste moeite om wakker te blijven
Zal je toch tieten foto’s moeten plaatsen denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef DJMO het volgende:
Zo. ik ben weer terug van de winkel. En nu weer allemaal normaal doen graag
KSSTquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zal je toch tieten foto’s moeten plaatsen denk ik
Dan stuur ik de volgende keer muis wel mee met je, die brabbelt je wel wakkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ooit ook in slaap gevallen ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
#MeToo zeker als ik lang gewandeld heb en een biertje opentrek in de trein.
oke da's wel kut want ik zag dat er 2x bent achter elkaar stond maar nu kan je het dus niet corrigeren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
eehmm. Verouderde info . Ben inmiddels 41Maar m'n website heeft een probleem waardoor ik niet kan inloggen
![]()
Ik was 9.
Oh ja en dan op vreemde plaats wakker worden?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik blijf wel wakker maar echt met moeite. Dat is het nadeel voor mij van met de trein reizen
Graagquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stuur ik de volgende keer muis wel mee met je, die brabbelt je wel wakker
Ik 16 15 bij de eerste blowquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
9 en roken wow. Ik.pas veel en veel.later
Je doet het maar met die billenfotoquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zal je toch tieten foto’s moeten plaatsen denk ik
Ja is de leeftijd waarin mensen vaak beginnenquote:
Ben wel eens op een rangeerterrein wakker gewordenquote:
Nee ben nooit echt in slaap gevallen. Misschien even paar tellen weg maar niet geslapen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oh ja en dan op vreemde plaats wakker worden?
mijn autistische scharrel rookt ook op doktersadvies, schijnt qua stressvermindering nog het beste te werken anders loopt ze het risico op een paniekaanval en moet ze weer oxazepam bolkenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Waarom rook je eigenlijk nog als je zo druk bezig bent met je gezondheid/wandelen?
Nee het lukt me wel altijd om wakker te blijven en op het juiste station uit te stappenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben wel eens op een rangeerterrein wakker geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |