Jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Gwn bolken. Daar gaat het hier om
Daar verschillen de meningen dan over.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dames posten hier al langer en zijn niet zo zeikerig.
Give it to mequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:phoenyx heb wat voor je
neem lekkere taziki saus meequote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga Lidl broodje shoarma maken vanavond denk ik.
Dat magquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dan over.
Vandaar Dat al die pizza dozen in je moestuin uit de grond stekenquote:
Ik weet niet hoe de vork precies in de steel zit maar die uitbarstingen en het neersabelen, dat is gewoon niet de goede manier.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:38 schreef mootie het volgende:
Er kan ook nooit eens normaal gereageerd worden. Man3
Stook er nog een opquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vandaar Dat al die pizza dozen in je moestuin uit de grond steken
Oh, je moet bij de Jumbo een hmmhmm broodje beef halen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga Lidl broodje shoarma maken vanavond denk ik.
Ik vond het anders een mooi garpje.quote:
het is allemaal jouw schuld. je laat de teugels te veel vieren in ONZ. en nu relt iedereen elkaar de tent uit. Schobbejakquote:
Dat is correctquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vandaar Dat al die pizza dozen in je moestuin uit de grond steken
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is allemaal jouw schuld. je laat de teugels te veel vieren in ONZ. en nu relt iedereen elkaar de tent uit. Schobbejak
Ik kom vaak in jouw moestuin ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is correctJij komt vaker bij mij over de tuin zie ik al!
Oh daarom hangen al m'n artisjokken zo slapquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kom vaak in jouw moestuin ja.
Ze noemen mij ook wel de tuinierende rukker.
addergebroed vogelzoeker hangoor geile kikker stierenklquote:
Die ken ik vloog de keer daarna mijn oven bijna van in de fik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, je moet bij de Jumbo een hmmhmm broodje beef halen.
Stokbroodje met gehakt, wat kaas, spek, kruiden. 20 minuten in de oven. Belachelijk lekker.
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh daarom hangen al m'n artisjokken zo slap
Maar wel lekker!quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ken ik vloog de keer daarna mijn oven bijna van in de fik.
Neem je wel je plug mee?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga nu even op een paar punt paprika’s zitten.
goed dat je dit voor 20:00 postquote:
we worden kampioenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |