chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
K bedoel het als complimentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Normaal wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja die is eigenlijk best goed.![]()
Inwendig?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cockmutsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Draag je in je werk ook zo'n hoge koksmuts ?
Zonder wrijving geen glans![]()
Nope.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Draag je in je werk ook zo'n hoge koksmuts ?![]()
Niet normaal kunnen typen. 15 stokslagen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Pfffffffff waar kan je eigenlijk die stand bekijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Liken mag mensen. Is gratis!!
Egt lagge![]()
Haha moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan verhuis je lekker naar Uto.
Ama was er tijdens jouw pasoa fiasco niet. Ik ook niet. Dus waar lul je over?! Jij komt nu over bij mij i.i.g, en bij Ama denk ik ook? Als een schijtirritante user die gewoon z'n mond moet houden en een lekkere koude douche moet nemen en z'n bed in moet gaan.
R.I.P DTS.![]()
Bij de top 500.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pfffffffff waar kan je eigenlijk die stand bekijken?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen typen. 15 stokslagen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik maar een tijdmachineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is de drank + jouw onvermogen om nu na te denken, snap ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hihihihEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh ben je van jezelf zo'n zure? Ga daten met @Souryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.![]()
Ben je nuchter?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.Your beauty never ever scared me.![]()
stop nuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja zeker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Professor Barabas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zou soms wel fijn zijn. Back to the future of?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hashtagquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Welterusten Jippie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
Ja , ik ga er weer vandoor. Nog een fijne nacht samen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Stop eens met grappig over mij te doen ga weer huilen dat het allemaal aan anderen ligt als er een paar eieren tegen je deur gooien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker. Ik kan je aanraden om over mij te dromen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Nee het einde ervanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is dit de aftrap van het foute uurtje?![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is dit de aftrap van het foute uurtje?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zweer het je, Ik zou een groepje vvan hier dat wel eens willen zien doen.quote:
En sterker nog we hebben dit project gehad zelfs van fok. Weet niet weten jullie nog....?
"De bunker" Mizerabel gefaald natuurlijk. Maar het idee was wel grappig. Gvd zeg als je ons denk van dit topic opsluit dan blijft er maar eentje over wss hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Truste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SOSOSOSOSOSOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stop eens met grappig over mij te doen ga weer huilen dat het allemaal aan anderen ligt als er een paar eieren tegen je deur gooien.![]()
Klinkt leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zweer het je, Ik zou een groepje vvan hier dat wel eens willen zien doen.
En sterker nog we hebben dit project gehad zelfs van fok. Weet niet weten jullie nog....?
"De bunker" Mizerabel gefaald natuurlijk. Maar het idee was wel grappig. Gvd zeg als je ons denk van dit topic opsluit dan blijft er maar eentje over wss hahahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Johan Vlemming.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zweer het je, Ik zou een groepje vvan hier dat wel eens willen zien doen.
"De bunker" Mizerabel gefaald natuurlijk. Maar het idee was wel grappig. Gvd zeg als je ons denk van dit topic opsluit dan blijft er maar eentje over wss hahahaha
Nee maar ken je het niet dan? Want is echt gewoon gedaan hoor en live gestreamed ookquote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Dit is zo bizar. Kent het stuk muziek NIET.
Gaat zitten, speelt' t verdomme "fout" de eerste 50 seconden ondanks dat't nog steeds belachelijk goed klinkt. En daarna beseft hij zich, oh het staat er niet in een shuffle maar in gewone 4/4e, en wat er dan ontstaat.. Ongekend![]()
![]()
Huuuu peeerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wel wat van gehoord danny zat daar ook in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar ken je het niet dan? Want is echt gewoon gedaan hoor en live gestreamed ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Vandaag heb ik heeeeeeeeeeeeel veel leuke smileys en gifjes gevonden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]ik moest hier veel te hard om lachen.
![]()
Ja idd die ook nog jah gvd zeg wat een idee ook. Wee nog dat @dabby langskwam want was beetje het idee. Was beetje biertjes zuipen en ik zag aan zijn gezicht wil hier zsm mogelijk weg elke keer als de camera erop kwam. Nooija mooie livestream idee weer iddquote:Do what you love, love what you do!![]()
Dus ook iedere dag een andere?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag heb ik heeeeeeeeeeeeel veel leuke smileys en gifjes gevonden.![]()
![]()
-doen normaal-
[ Bericht 97% gewijzigd door SwJ op 16-10-2020 08:07:17 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat jullie niet weten trouwens achter in die bunker was nog een kamer, Noem het keldrtje . En daar was nog een stream en daar ging het helemaal los live op streamDo what you love, love what you do!![]()
Er was even sprake van dat Johan weer zoiets zou gaan doen,niks meer over gehoord jammer genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd die ook nog jah gvd zeg wat een idee ook. Wee nog dat @:dabby langskwam want was beetje het idee. Was beetje biertjes zuipen en ik zag aan zijn gezicht wil hier zsm mogelijk weg elke keer als de camera erop kwam. Nooija mooie livestream idee weer idd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien wel.quote:
Ik heb gevonden hoe ik gifjes moet resizen dus er zijn een heleboel mogelijkheden.![]()
Wie van deze kids is Dabby?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
@:dabby langskwam want was beetje het idee.![]()
![]()
Het is kansloos. Het concept is al zo saai als ik weet niet wat. Moet ie wat nieuws verzinnen he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was even sprake van dat Johan weer zoiets zou gaan doen,niks meer over gehoord jammer genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat was het andere kamertje/ Daarom zien jullie sommigen ook niet terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wie van deze kids is Dabby?
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Trusten haagsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelijk rust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie weten he in die bunker zijn rare dingen gebeurt. Ook buiten camera?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga zo ook maar eens schaapjes tellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:06 schreef m1st1g het volgende:
Voor als je de slaap niet kan vatten heb ik hier nog wel iets voor je @:Justin_Case
[ afbeelding ]![]()
Welterusten lekkere paddenstoel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens schaapjes tellen.![]()
![]()
Die ruimte lijkt 90x90 cm, gaat lastigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 1.5 meter afstand svp![]()
![]()
Ik laat juist zien wat er gebeurd als je niet die afstand houdtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Die ruimte lijkt 90x90 cm, gaat lastig![]()
eauwhquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik laat juist zien wat er gebeurd als je niet die afstand houdt![]()
Zat nog zo te kijken he. En moet je het terugzien om te weten. Dat er ineens een soort rel ging ontstaan en ineens was de helft wegDo what you love, love what you do!![]()
Staat er nog iets van op YT?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:08 schreef kree het volgende:
Zat nog zo te kijken he. En moet je het terugzien om te weten. Dat er ineens een soort rel ging ontstaan en ineens was de helft weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:08 schreef kree het volgende:
Zat nog zo te kijken he. En moet je het terugzien om te weten. Dat er ineens een soort rel ging ontstaan en ineens was de helft weg
Your beauty never ever scared me.![]()
Dronkenmanspraat, hoef je verder niet op in te gaan.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Boe.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jaaaa dat weet je niet want was je nog geen mod. Dit was top secret missie voor fokquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik schrok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Watquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaaa dat weet je niet want was je nog geen mod. Dit was top secret missie voor fokYour beauty never ever scared me.![]()
Stukje van terug gevonden.,. Rip Zucht wat daar gebeurt is in het achterkamertje van die bunker.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarom denk je dat ik nog wakker ben?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh ehm... *Stapt nu in de auto*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog wakker ben?![]()
Even zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Stukje van terug gevonden.,. Rip Zucht wat daar gebeurt is in het achterkamertje van die bunker.....
Geen idee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog wakker ben?![]()
Ik kan er niet teveel over vertellen want dit is nog in onderzoekquote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Jullie maken er een grap van maar echet alle ures die daar waren willen niet vertellen of kunnen niet vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
In het echt of in je hoofd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er niet teveel over vertellen want dit is nog in onderzoekYour beauty never ever scared me.![]()
Oh eh, ja kan welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:15 schreef kree het volgende:
Met debraad daar hebben we foto's genomen.![]()
Klinkt echt overtuigend wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar iig ik had de live stream natuurlijk helemaal op stil;. En zag de "normale cams" Maar ook die van het forum keldertje Biy wat daar geurde wil je niet wetenDo what you love, love what you do!![]()
Ja zeg gewoon of zeg niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:17 schreef kree het volgende:
Maar iig ik had de live stream natuurlijk helemaal op stil;. En zag de "normale cams" Maar ook die van het forum keldertje Biy wat daar geurde wil je niet wetenYour beauty never ever scared me.![]()
Unidentified Fucking Oezbekenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En was live he allemaal via internet. De normale maar ook zeg maar die er niet waren. Althans niet zonder pay per vieuDo what you love, love what you do!![]()
Gaat niet gebeuren binnen 10 minuten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Please binnen 10 minuten want moet zo echt gaan slapen.![]()
![]()
vieu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef kree het volgende:
En was live he allemaal via internet. De normale maar ook zeg maar die er niet waren. Althans niet zonder pay per vieu
Gaat gewoon weer over drank he. Je bedoelt Vieux![]()
Ja ik weet het maar een beetje hoop mag een mens hebben toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren binnen 10 minuten.Your beauty never ever scared me.![]()
Alles kan een mens gelukkig makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar een beetje hoop mag een mens hebben toch?![]()
Je wil gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Please binnen 10 minuten want moet zo echt gaan slapen.![]()
Ja dat is waar. Ik blijf ook nog even plakken tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar een beetje hoop mag een mens hebben toch?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat werd idd gezegd ja Dat moesten ze maar doen.
Hoi Jerney.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maargoed het was dus een soort sex rape hok enzo en met handboeien aan de muren enzo. Want ff iemand binnen gehad .
Eh even van mijn spys die het uit ander hoek hebben vastgelegd kun je er iets van zien. Maar is net ff te donker ervoor helaas... maar het verhaal gaat nog verder hoorDo what you love, love what you do!![]()
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen
Ik hou de wacht wel vannacht![]()
![]()
Ik heb al een paar uurtjes mijn ogen dicht gehad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen
Ik hou de wacht wel vannacht
Blijven we samen wakker.![]()
![]()
Wat een groot fantasie heb jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef kree het volgende:
Maargoed het was dus een soort sex rape hok enzo en met handboeien aan de muren enzo. Want ff iemand binnen gehad .
Eh even van mijn spys die het uit ander hoek hebben vastgelegd kun je er iets van zien. Maar is net ff te donker ervoor helaas... maar het verhaal gaat nog verder hoorYour beauty never ever scared me.![]()
Haags morgenvroeg als blijkt dat al zijn puntjes, likes en posts weg zijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lol gast doe normaal mafkees.quote:
Ik post hier sinds 2017 wat kom je tof doen dikke.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is nog niet duivels genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lol gast doe normaal mafkees.
Ik post hier sinds 2017 wat kom je tof doen dikke.poe poe
Ik kom tof doen, maar jij noemt mij een dikke en een mafkees. Ja, nee, is goed.
![]()
Was het maar zo..... ze vroegen ons om hulp om binnen te vallen. En wie er waren Maar ik was er alweer uit toenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Luciferquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]@HPLC is het eens met dit berichtje.
Ik ben hier echt te stoned voor denk ik of juist nog te nuchter, weet niet zo goed welke van de 2.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Was het maar zo..... ze vroegen ons om hulp om binnen te vallen. En wie er waren Maar ik was er alweer uit toenYour beauty never ever scared me.![]()
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
schatjequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat wil je mij wegjagen uit mijn topics reeks dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]poe poe
Ik kom tof doen, maar jij noemt mij een dikke en een mafkees. Ja, nee, is goed.
R.I.P DTS.![]()
TeamFok-itquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.
Zo istquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jouw reeksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat wil je mij wegjagen uit mijn topics reeks dan.Gast, DTS is niet iemand zijn/haar reeks. Doe normaal. Met je rare gedrag.
![]()
Toffe serie is dat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik bén ook helemaal niet eng.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.TeamFok-It
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Neem je de heren meteen even mee?![]()
![]()
Nee dat is een act.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Zie ik hier iets opbloeien tussen Brad en DJMO?![]()
![]()
Doe zelf normaal met je wajong.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jouw reeksGast, DTS is niet iemand zijn/haar reeks. Doe normaal. Met je rare gedrag.
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ahhh ik ook! Bank tukjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uurtjes mijn ogen dicht gehad.
Blijven we samen wakker.![]()
![]()
![]()
@DeBraad was erbij. Zo gebeurde het toch? \quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hier echt te stoned voor denk ik of juist nog te nuchter, weet niet zo goed welke van de 2.
Ik keek naar binnen en in eerste instantie zag ik wat op de filmpjes zag die helemaal live waren. Maar ik had de geheime code ook van het "keldertje" Daar via via. Want krijg je hier op aanvraag, Mnaar wat ik daar zag.... OMGDo what you love, love what you do!![]()
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar, ik heb een wajongZie je waar het fout gaat?
R.I.P DTS.![]()
Projecteren, kun je lerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.![]()
![]()
Welterusten Ama.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke was leuk dit dat, wekker over 7 uurtjes.![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke was leuk dit dat, wekker over 7 uurtjes.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Trustenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke was leuk dit dat, wekker over 7 uurtjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
over een goeie week ben ik nu al ruim aan het lopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke was leuk dit dat, wekker over 7 uurtjes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kom je ook even een duit in het zakje doen om je online ego te strelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Onder het mom van je leeft maar één keer ofzo?![]()
![]()
Hoeveel uur heb je ingeschat nodig te hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
over een goeie week ben ik nu al ruim aan het lopen.![]()
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.
Gisternacht lopen dreigen en schelden in een topic, nu komt 'ie binnen en is het weer raak. Maar het ligt allemaal aan anderen![]()
![]()
20quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ingeschat nodig te hebben?Ik heb er één en ik ben er trots op
Zijn ego valt nog te strelen, jouw ego is al zo vaak gekrenkt en gekreukt dat het met een stoomwals nog niet valt te strelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom je ook even een duit in het zakje doen om je online ego te strelen.![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.![]()
Omdat ik dan te lang blijf liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen lekker IN bed?![]()
Jaja precies als dat er een paar voor jouw huis staan te idioten omdat ze zogenaamd zwakkeren pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Gisternacht lopen dreigen en schelden in een topic, nu komt 'ie binnen en is het weer raak. Maar het ligt allemaal aan anderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In elke sc waar ik kom een graag geziene gast. Je kan de statistieken erop na slaanquote:
En wie ben jij?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je plaat blijft hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaja precies als dat er een paar voor jouw huis staan te idioten omdat ze zogenaamd zwakkeren pakken.
Je zal vast een goede gast zijn, maar na dat gedoe gisternacht omdat je te veel gezopen had was wel echtto the max.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Zie ik hier iets opbloeien tussen Brad en DJMO?Wat lees ik nou @DeBraad neem jij @DJMO in de maling of neemt DJMO jou in het ootjequote:![]()
![]()
Ja joh aldus de meest uitgelachen user hier op fok!.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zijn ego valt nog te strelen, jouw ego is al zo vaak gekrenkt en gekreukt dat het met een stoomwals nog niet valt te strelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie geloven me niet he?
Ik was er gewoon bij
Ik was de outside camera man maar mocht niet naar binnen van ze?Do what you love, love what you do!![]()
Waar kan ik "de maling" nemen? Ik ken alleen de foefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik nou @:Debraad neem jij @:djmo in de maling of neemt DJMO jou in de maling![]()
Rob.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik nou @:Debraad neem jij @:djmo in de maling of neemt DJMO jou in het ootje
Ben ik het niet mee eens. Jij zegt dat ie hier weg moet. Vind ik ook niet echt positief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Gisternacht lopen dreigen en schelden in een topic, nu komt 'ie binnen en is het weer raak. Maar het ligt allemaal aan anderen
Jij hakt net zo goed.![]()
Je ziet dat ik in deze reeks vooral erkenning krijg voor mijn muzikaliteit én dat mensen mij ook nog mogen. Dus lul maar een end weg man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja joh aldus de meest uitgelachen user hier op fok!.![]()
Je kent me, ik ben zo eerlijk als goudquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik nou @:Debraad neem jij @:djmo in de maling of neemt DJMO jou in het ootjeIk heb er één en ik ben er trots op
Ik had gisteren niks gezopen eentje(fok-it)roept dat rond en de rest lult hem na.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
Je zal vast een goede gast zijn, maar na dat gedoe gisternacht omdat je te veel gezopen had was wel echtto the max.
Typisch naar fok sfeertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik gok van nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef m1st1g het volgende:
Maar heren kan het gezeik gevloek en gezuig nu eens een keertje afgelopen zijn ?![]()
![]()
Oh hij hoeft van mij zeker niet weg. Maar als hij komt dit topic al meteen binnen met een bepaalde toon, dat is toch niet oke? Hou het gewoon gezellig. Wat je zaait zal je oogstenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Jij zegt dat ie hier weg moet. Vind ik ook niet echt positief.
Jij hakt net zo goed.![]()
Ho ho. @HPLC was datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had gisteren niks gezopen eentje(fok-it)roept dat rond en de rest lult hem na.
Typisch naar fok sfeertje“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is nu te laat om nader kennis te maken, maar kom eens een keer vaker langs hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In elke sc waar ik kom een graag geziene gast. Je kan de statistieken erop na slaan
En wie ben jij?![]()
![]()
Wie ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kent me, ik ben zo eerlijk als goud![]()
![]()
Is dat zooooo? Hehehe Zo ondeugend ben je niet volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kent me, ik ben zo eerlijk als goudDo what you love, love what you do!![]()
Kreequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat zooooo? Hehehe Zo ondeugend ben je niet volgens mij![]()
Afblijven
![]()
![]()
Ja mooie plaat voor je kop heb je wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je ziet dat ik in deze reeks vooral erkenning krijg voor mijn muzikaliteit én dat mensen mij ook nog mogen. Dus lul maar een end weg man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof dat ik het voor gezien hou, dit is een waardeloze sfeer.quote:
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.![]()
Denk dat maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooie plaat voor je kop heb je wel.Ik weet wat ik in huis heb, en ik zie nu ook hoe mensen op mij reageren over het algemeen, dat is vrij positief en krijg niet het idee dat mensen mij weg willen hebben.
![]()
Nou. 2 nachten achter elkaar hier posten vind ik wel meer dan genoeg. Dankje de koekoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is nu te laat om nader kennis te maken, maar kom eens een keer vaker langs hier.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gewoon blijven joh die onz figuren gaan wel weer weg als de lol eraf is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het voor gezien hou, dit is een waardeloze sfeer.
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Awww jammer, jij bent een van mijn favorietjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.
Ik ga ook maar weer verder aan mijn PDF, denk ik.![]()
-doen normaal-
[ Bericht 77% gewijzigd door SwJ op 16-10-2020 08:06:51 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ja zo jammer. Misschien is het morgen gezelliger.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.![]()
![]()
Ik weet nog wel want er was al aangevallen. Ik kon nog net wegduiken enzo. Maar we waren natuurlijk in geen goede positie. Dus ze merkte ons op. En vanuit een bunker????? Ja tel het uitDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb niks gedaan, Maar kon me dus verbergen daar in die martelbunker in een kast achter die kleren Terwijl het hele rest van het swat team opgerold werd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gast wat lul je je kent mij niet eens ik heb ook geen idee who the fuck jij bent en dat is best prima verder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:37 schreef Catkiller het volgende:
Is Dr.Mongooltje nu nog bezig met wild om zich heen slaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik stop al. Heb genoeg geplastquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:38 schreef jerney het volgende:
Gasten, kunnen jullie ff tegen elkaar gaan verpissen in DM ofzo? Jullie jagen iedereen weg![]()
![]()
Hier op FOK! ben je wel erg onderdanig bij de vrouwen zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Als Kree of jij of wie dan ook die opmerking had gemaakt dan had ik hetzelfde gereageerd hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier op FOK! ben je wel erg onderdanig bij de vrouwen zeg.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Onderdanige mannen zijn vaak van die magere types inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier op FOK! ben je wel erg onderdanig bij de vrouwen zeg.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderdanige mannen zijn vaak van die magere types inderdaad.Bij braad lopen alle vrouwen hard weg.
R.I.P DTS.![]()
Ik wil niet dat je stopt!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
This wat heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik gok onder het huis van Dutrouxquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:44 schreef kree het volgende:
Jullie willen niet weten echt waar deze bunker oo was“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nu heb ik er lter een leuk muziekje maar onder gezet voor alle gesneuvelden daar in de martel bunker. Maar ze zijn nooit terug gevonden. Als je full screen zet kun je het mss nog zien denk zeg maaar daaaaarDo what you love, love what you do!![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Of Ruinerwold.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij gebruikt ook goeie shit hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:45 schreef kree het volgende:
Nu heb ik er lter een leuk muziekje maar onder gezet voor alle gesneuvelden daar in de martel bunker. Maar ze zijn nooit terug gevonden. Als je full screen zet kun je het mss nog zien denk zeg maaar daaaaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm. Ik weet niet hoor, maar tegen mij trekt ie z'n bek wel open als ik niet doe wat ie van me verwachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier op FOK! ben je wel erg onderdanig bij de vrouwen zeg.
Lekker.quote:
Echt wat is hier lekker aan? Nooit begrepen. Vooral niet wanneer je hem ook gewoon op kan warmenquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bevroren pizza eten lekker manquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt wat is hier lekker aan? Nooit begrepen. Vooral niet wanneer je hem ook gewoon op kan warmenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het heeft een heerlijke bite als het koud is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt wat is hier lekker aan? Nooit begrepen. Vooral niet wanneer je hem ook gewoon op kan warmen
En als je koude pizza weer gaat opwarmen word het mushy![]()
![]()
Bevroren eten lijkt me niet echt bevorderlijk voor je tanden Mikeyquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je bent zelluf mushyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het heeft een heerlijke bite als het koud is.
En als je koude pizza weer gaat opwarmen word het mushy
Zou je denkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevroren eten lijkt me niet echt bevorderlijk voor je tanden MikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom moet je hem ook gewoon in 1 keer opeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het heeft een heerlijke bite als het koud is.
En als je koude pizza weer gaat opwarmen word het mushy
Snap die vloggers ook niet die food challenges doen en genoodzaakt zijn de helft van het eten koud op te eten, echt heel smerig“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heb ik je na al die jaren toch naar dts gekregen fok-itThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is wel heel erg dood nu. Zie geen andere optie met pijn in het hartquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik je na al die jaren toch naar dts gekregen fok-it“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
40+ sc is nog actief zie ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is wel heel erg dood nu. Zie geen andere optie met pijn in het hartThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja daar zitten nog grotere idioten.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar zitten nog grotere idioten.
Ok nu is ie wel duidelijk voor iedereen denk die het nue even leest hier nog....? De eerste keer en kreeg dit denk nog net op gewoon laptop ook nog thuis. Gvd Kreeg bijna een hartstiltstaant Echt waar mn hart sloet drie keer over ofzo. Nja anyway het verhaal van die bunker is btw waar en gebeurt. Maar die hele martelkamer s enbij wff uit mijn hoofd terplekker verzonnen. Dat dat ff duidelijk is ook hoor voor ik gezeur krijg met @Danny
Maar was ff was ff lache toch. Oud hoorspel man...
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: