Ja dat is waar. Ik blijf ook nog even plakken tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar een beetje hoop mag een mens hebben toch?

quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat werd idd gezegd ja Dat moesten ze maar doen.

Hoi Jerney.quote:

quote:

Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen
Ik hou de wacht wel vannacht

Ik heb al een paar uurtjes mijn ogen dicht gehad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen
Ik hou de wacht wel vannacht

Wat een groot fantasie heb jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef kree het volgende:
Maargoed het was dus een soort sex rape hok enzo en met handboeien aan de muren enzo. Want ff iemand binnen gehad .
Eh even van mijn spys die het uit ander hoek hebben vastgelegd kun je er iets van zien. Maar is net ff te donker ervoor helaas... maar het verhaal gaat nog verder hoor

Lol gast doe normaal mafkees.quote:

Die is nog niet duivels genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
Haags morgenvroeg als blijkt dat al zijn puntjes, likes en posts weg zijn
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lol gast doe normaal mafkees.
Ik post hier sinds 2017 wat kom je tof doen dikke.

Was het maar zo..... ze vroegen ons om hulp om binnen te vallen. En wie er waren Maar ik was er alweer uit toenquote:

Luciferquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
Haags morgenvroeg als blijkt dat al zijn puntjes, likes en posts weg zijn
[ afbeelding ]

Ik ben hier echt te stoned voor denk ik of juist nog te nuchter, weet niet zo goed welke van de 2.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Was het maar zo..... ze vroegen ons om hulp om binnen te vallen. En wie er waren Maar ik was er alweer uit toen

schatjequote:

Wat wil je mij wegjagen uit mijn topics reeks dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]poe poe
Ik kom tof doen, maar jij noemt mij een dikke en een mafkees. Ja, nee, is goed.

TeamFok-itquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.

Zo istquote:

Jouw reeksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat wil je mij wegjagen uit mijn topics reeks dan.

Toffe serie is dat.quote:

Maar ik bén ook helemaal niet eng.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.

quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.

Nee dat is een act.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Zie ik hier iets opbloeien tussen Brad en DJMO?

Doe zelf normaal met je wajong.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jouw reeksGast, DTS is niet iemand zijn/haar reeks. Doe normaal. Met je rare gedrag.

quote:

Ahhh ik ook! Bank tukjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uurtjes mijn ogen dicht gehad.
Blijven we samen wakker.

@DeBraad was erbij. Zo gebeurde het toch? \quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hier echt te stoned voor denk ik of juist nog te nuchter, weet niet zo goed welke van de 2.

Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar, ik heb een wajongZie je waar het fout gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |