Ik ben hier echt te stoned voor denk ik of juist nog te nuchter, weet niet zo goed welke van de 2.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Was het maar zo..... ze vroegen ons om hulp om binnen te vallen. En wie er waren Maar ik was er alweer uit toen
schatjequote:
Wat wil je mij wegjagen uit mijn topics reeks dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]poe poe
Ik kom tof doen, maar jij noemt mij een dikke en een mafkees. Ja, nee, is goed.
TeamFok-itquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.
Zo istquote:
Jouw reeksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat wil je mij wegjagen uit mijn topics reeks dan.
Toffe serie is dat.quote:
Maar ik bén ook helemaal niet eng.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt toch wel eng als zelfs ik TeamBraddie ben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Nee dat is een act.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Zie ik hier iets opbloeien tussen Brad en DJMO?
Doe zelf normaal met je wajong.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jouw reeksGast, DTS is niet iemand zijn/haar reeks. Doe normaal. Met je rare gedrag.
quote:
Ahhh ik ook! Bank tukjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uurtjes mijn ogen dicht gehad.
Blijven we samen wakker.
@DeBraad was erbij. Zo gebeurde het toch? \quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hier echt te stoned voor denk ik of juist nog te nuchter, weet niet zo goed welke van de 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |