Alles kan een mens gelukkig makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar een beetje hoop mag een mens hebben toch?
Je wil gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Please binnen 10 minuten want moet zo echt gaan slapen.
Ja dat is waar. Ik blijf ook nog even plakken tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar een beetje hoop mag een mens hebben toch?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat werd idd gezegd ja Dat moesten ze maar doen.
Hoi Jerney.quote:
quote:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen
Ik hou de wacht wel vannacht
Ik heb al een paar uurtjes mijn ogen dicht gehad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen
Ik hou de wacht wel vannacht
Wat een groot fantasie heb jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef kree het volgende:
Maargoed het was dus een soort sex rape hok enzo en met handboeien aan de muren enzo. Want ff iemand binnen gehad .
Eh even van mijn spys die het uit ander hoek hebben vastgelegd kun je er iets van zien. Maar is net ff te donker ervoor helaas... maar het verhaal gaat nog verder hoor
Lol gast doe normaal mafkees.quote:
Die is nog niet duivels genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
Haags morgenvroeg als blijkt dat al zijn puntjes, likes en posts weg zijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lol gast doe normaal mafkees.
Ik post hier sinds 2017 wat kom je tof doen dikke.
Was het maar zo..... ze vroegen ons om hulp om binnen te vallen. En wie er waren Maar ik was er alweer uit toenquote:
Luciferquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
Haags morgenvroeg als blijkt dat al zijn puntjes, likes en posts weg zijn
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |