Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar, ik heb een wajongZie je waar het fout gaat?
Projecteren, kun je lerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.
Welterusten Ama.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke was leuk dit dat, wekker over 7 uurtjes.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.
over een goeie week ben ik nu al ruim aan het lopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Kom je ook even een duit in het zakje doen om je online ego te strelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Onder het mom van je leeft maar één keer ofzo?
Hoeveel uur heb je ingeschat nodig te hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
over een goeie week ben ik nu al ruim aan het lopen.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.
20quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ingeschat nodig te hebben?
Zijn ego valt nog te strelen, jouw ego is al zo vaak gekrenkt en gekreukt dat het met een stoomwals nog niet valt te strelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom je ook even een duit in het zakje doen om je online ego te strelen.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik dan te lang blijf liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen lekker IN bed?
Jaja precies als dat er een paar voor jouw huis staan te idioten omdat ze zogenaamd zwakkeren pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Gisternacht lopen dreigen en schelden in een topic, nu komt 'ie binnen en is het weer raak. Maar het ligt allemaal aan anderen
In elke sc waar ik kom een graag geziene gast. Je kan de statistieken erop na slaanquote:
Je plaat blijft hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaja precies als dat er een paar voor jouw huis staan te idioten omdat ze zogenaamd zwakkeren pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |