Projecteren, kun je lerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.
Welterusten Ama.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Nou oke was leuk dit dat, wekker over 7 uurtjes.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is goed met je sinds jij hier post hangt hier een negatief zeik sfeertje.
over een goeie week ben ik nu al ruim aan het lopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Kom je ook even een duit in het zakje doen om je online ego te strelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Onder het mom van je leeft maar één keer ofzo?
Hoeveel uur heb je ingeschat nodig te hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
over een goeie week ben ik nu al ruim aan het lopen.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is niet dat er veel mensen zijn die graag tegen jou aan praten verder, ook alweer wat jaartjes het geval. Je zou conclusies kunnen trekken.
20quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ingeschat nodig te hebben?
Zijn ego valt nog te strelen, jouw ego is al zo vaak gekrenkt en gekreukt dat het met een stoomwals nog niet valt te strelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom je ook even een duit in het zakje doen om je online ego te strelen.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik dan te lang blijf liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen lekker IN bed?
Jaja precies als dat er een paar voor jouw huis staan te idioten omdat ze zogenaamd zwakkeren pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Gisternacht lopen dreigen en schelden in een topic, nu komt 'ie binnen en is het weer raak. Maar het ligt allemaal aan anderen
In elke sc waar ik kom een graag geziene gast. Je kan de statistieken erop na slaanquote:
Je plaat blijft hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaja precies als dat er een paar voor jouw huis staan te idioten omdat ze zogenaamd zwakkeren pakken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Zie ik hier iets opbloeien tussen Brad en DJMO?
Wat lees ik nou @DeBraad neem jij @DJMO in de maling of neemt DJMO jou in het ootjequote:
Ja joh aldus de meest uitgelachen user hier op fok!.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zijn ego valt nog te strelen, jouw ego is al zo vaak gekrenkt en gekreukt dat het met een stoomwals nog niet valt te strelen.
Waar kan ik "de maling" nemen? Ik ken alleen de foefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik nou @:Debraad neem jij @:djmo in de maling of neemt DJMO jou in de maling
Rob.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik nou @:Debraad neem jij @:djmo in de maling of neemt DJMO jou in het ootje
Ben ik het niet mee eens. Jij zegt dat ie hier weg moet. Vind ik ook niet echt positief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Gisternacht lopen dreigen en schelden in een topic, nu komt 'ie binnen en is het weer raak. Maar het ligt allemaal aan anderen
Je ziet dat ik in deze reeks vooral erkenning krijg voor mijn muzikaliteit én dat mensen mij ook nog mogen. Dus lul maar een end weg man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja joh aldus de meest uitgelachen user hier op fok!.
Je kent me, ik ben zo eerlijk als goudquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik nou @:Debraad neem jij @:djmo in de maling of neemt DJMO jou in het ootje
Ik had gisteren niks gezopen eentje(fok-it)roept dat rond en de rest lult hem na.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
Je zal vast een goede gast zijn, maar na dat gedoe gisternacht omdat je te veel gezopen had was wel echtto the max.
Ik gok van nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:32 schreef m1st1g het volgende:
Maar heren kan het gezeik gevloek en gezuig nu eens een keertje afgelopen zijn ?
Oh hij hoeft van mij zeker niet weg. Maar als hij komt dit topic al meteen binnen met een bepaalde toon, dat is toch niet oke? Hou het gewoon gezellig. Wat je zaait zal je oogstenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Jij zegt dat ie hier weg moet. Vind ik ook niet echt positief.
Jij hakt net zo goed.
Ho ho. @HPLC was datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had gisteren niks gezopen eentje(fok-it)roept dat rond en de rest lult hem na.
Typisch naar fok sfeertje
Het is nu te laat om nader kennis te maken, maar kom eens een keer vaker langs hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In elke sc waar ik kom een graag geziene gast. Je kan de statistieken erop na slaan
En wie ben jij?
Wie ?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kent me, ik ben zo eerlijk als goud
Is dat zooooo? Hehehe Zo ondeugend ben je niet volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kent me, ik ben zo eerlijk als goud
Kreequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat zooooo? Hehehe Zo ondeugend ben je niet volgens mij
Ja mooie plaat voor je kop heb je wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je ziet dat ik in deze reeks vooral erkenning krijg voor mijn muzikaliteit én dat mensen mij ook nog mogen. Dus lul maar een end weg man.
Ik geloof dat ik het voor gezien hou, dit is een waardeloze sfeer.quote:
Denk dat maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooie plaat voor je kop heb je wel.
Nou. 2 nachten achter elkaar hier posten vind ik wel meer dan genoeg. Dankje de koekoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is nu te laat om nader kennis te maken, maar kom eens een keer vaker langs hier.
Gewoon blijven joh die onz figuren gaan wel weer weg als de lol eraf is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het voor gezien hou, dit is een waardeloze sfeer.
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.
Awww jammer, jij bent een van mijn favorietjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het voor gezien hou, dit is een waardeloze sfeer.
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |