quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.
Zeg dit maar niet weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.
Nòikònquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoeiharde noiksex word![]()
Ik was er zelf niet bij. Maar laat het lekker rusten joh. Komt de sfeer niet ten goede als je nu weer uit je panty scheurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.
Ja dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja straks. Als ik maar sowieso voor half 2 in bed lig.
Ja want wiet is erger dan alcohol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom zou je helemaal straf moeten krijgen.
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.quote:
Dekbad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbad
prachtige analogiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbad
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.
Geloof niet dat van wiet je lever kapot gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want wiet is erger dan alcohol.
Nee, heeft niks met white knights te maken. Sommige mensen verdienen gewoon éven wat meer vriendelijkheid dan anderen door bepaalde gedragingen uit het verleden *KUCH GISTERNACHT KUCH*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.
Deze moest ik liken. Je loopt er nu 1 op mij in. STOP HIERMEEquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.
Moet er nog 500 ofzo hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Deze moest ik liken. Je loopt er nu 1 op mij in. STOP HIERMEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |