Jipske.quote:
Misschien trage verbinding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij post alsof de wintertijd al in is gegaan. Hij praat over VI daar waar wij het een uur geleden over hadden.
Je hebt echt geen idee wat je zegt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]je kan geen chicks krijgen dus ga je zo opkomen voor een matig fok wijfie en ik ben de kneus ja prima .
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik zie het
Je lijkt @:shiitake wel
Thanks weet niet voor hoe lang het is.quote:
Zal wel weer gedronken hebben...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat je zegt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou denk dat jij er weinig van merkt eerlijk gezegd.
Ik denk dat je je daar redelijk in veronderschat wel. Ja tuurlijk volg ik niet alles want dat is niet te doen hier. Maar wss meer als je denkt. En ook meer begrijp. Maar boeie heb geen zin om de slimmerd te zijn hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou denk dat jij er weinig van merkt eerlijk gezegd.
Nee hij is lekker normaal met ze bek houden ken heel die gozer niet joh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat je zegt.
Als jij al matig bent, hoe ziet een top wijffie er dan uitquote:
Okequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar redelijk in veronderschat wel. Ja tuurlijk volg ik niet alles want dat is niet te doen hier. Maar wss meer als je denkt. En ook meer begrijp. Maar boeie heb geen zin om de slimmerd te zijn hier.
Naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij al matig bent, hoe ziet een top wijffie er dan uit![]()
NEEM HET NIET ZO SERIEUS MIKEY.. HET IS FOK! MAARquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hij is lekker normaal met ze bek houden ken heel die gozer niet joh.
Ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rustig kerelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NEEM HET NIET ZO SERIEUS MIKEY.. HET IS FOK! MAAR
Kan raar lopen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn.
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.quote:
Zekersquote:
Oh wow wat een liefde hier vanavond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ho
Kree.. Amarantha is geen meisje. Normaal doen tegen Ama, dank je.
MOOIquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja een extra ingelaste om 00.45
Mensenkennis zus zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.
Wij helpen je wel herinneren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ho
Kree.. Amarantha is geen meisje. Normaal doen tegen Ama, dank je.
Zou kree ook eens moeten proberen, wellicht word hij er rustiger vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja komquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow wat een liefde hier vanavond.
Dat Kree alles weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wij helpen je wel herinneren.
Wat eigenlijk
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.quote:
Daarom zou je helemaal straf moeten krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als dat geen snoeiharde noiksex wordquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.
Zeg dit maar niet weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.
Nòikònquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoeiharde noiksex word![]()
Ik was er zelf niet bij. Maar laat het lekker rusten joh. Komt de sfeer niet ten goede als je nu weer uit je panty scheurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.
Ja dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja straks. Als ik maar sowieso voor half 2 in bed lig.
Ja want wiet is erger dan alcohol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom zou je helemaal straf moeten krijgen.
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.quote:
Dekbad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbad
prachtige analogiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbad
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.
Geloof niet dat van wiet je lever kapot gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want wiet is erger dan alcohol.
Nee, heeft niks met white knights te maken. Sommige mensen verdienen gewoon éven wat meer vriendelijkheid dan anderen door bepaalde gedragingen uit het verleden *KUCH GISTERNACHT KUCH*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.
Deze moest ik liken. Je loopt er nu 1 op mij in. STOP HIERMEEquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.
Moet er nog 500 ofzo hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Deze moest ik liken. Je loopt er nu 1 op mij in. STOP HIERMEE
Weer wat geleerd.quote:
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof niet dat van wiet je lever kapot gaat
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.
Van Alcohol ga je uiteindelijk doodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.
Van alcohol word je overmoeding, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.
Pff man als ik stoned ben ben ik echt te lui om ruzie te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.
Van alcohol word je overmoeding, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk
Dan verhuis je lekker naar Uto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk
Nou dat valt wel mee hoor..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een warm dekbad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waar
Tuurlijk wel het is ook allemaal een lolletje en zolang het leuk blijft best toch. Maargoed het is nu nacht he dan mag het wel overdag vindt ik toch beetje voorzichtere met jongeren er ook weer bij.quote:
wat jij ?quote:
Nou oké, ik ga wel weer dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ruzie maken sowiesoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff man als ik stoned ben ben ik echt te lui om ruzie te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |