En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof niet dat van wiet je lever kapot gaat
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.
Van Alcohol ga je uiteindelijk doodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.
Van alcohol word je overmoeding, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.
Pff man als ik stoned ben ben ik echt te lui om ruzie te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.
Van alcohol word je overmoeding, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk
Dan verhuis je lekker naar Uto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk
Nou dat valt wel mee hoor..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een warm dekbad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waar
Tuurlijk wel het is ook allemaal een lolletje en zolang het leuk blijft best toch. Maargoed het is nu nacht he dan mag het wel overdag vindt ik toch beetje voorzichtere met jongeren er ook weer bij.quote:
wat jij ?quote:
Nou oké, ik ga wel weer dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ruzie maken sowiesoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff man als ik stoned ben ben ik echt te lui om ruzie te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |