chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga vanavond die sesamzaad aardappelkroketjes eens maken. Ik kwam er alleen achter dat ik minder sesamzaadjes heb dan ik had gedacht, dus ik zie wel waar het schip strandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eindelijk tijd om die set te luisteren
Thanks![]()
![]()
Tering jantjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef madam-april het volgende:
FOT / Userfoto's #368 Met usergoden en flipsgodinnen
Die foto is leuker trouwensZonder wrijving geen glans![]()
Huh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
Geen idee wat voor po dit is maar niet een waar je op gaat zitten.![]()
![]()
Die geven toch smaak genoeg af. Meestal doe ik van sesamzaadjes maar de helft van wat er in een recept staat. Desnoods doe je een klein beetje sesamolie erdoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die sesamzaad aardappelkroketjes eens maken. Ik kwam er alleen achter dat ik minder sesamzaadjes heb dan ik had gedacht, dus ik zie wel waar het schip strand![]()
Sesamzaadjes uit India?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die sesamzaad aardappelkroketjes eens maken. Ik kwam er alleen achter dat ik minder sesamzaadjes heb dan ik had gedacht, dus ik zie wel waar het schip strand![]()
![]()
Dat is zo, het hoeft er niet met 1 cm dikke laag om heen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die geven toch smaak genoeg af. Meestal doe ik van sesamzaadjes maar de helft van wat er in een recept staat. Desnoods doe je een klein beetje sesamolie erdoor.![]()
Gewoon even furieus afberen terwijl je vriendin naast je ligt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
geillllquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja doe ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even furieus afberen terwijl je vriendin naast je ligt!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik weet wel waar die ligt en het is niet naast haagsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even furieus afberen terwijl je vriendin naast je ligt!![]()
![]()
meer stijve piemels!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel waar die ligt en het is niet naast haagsZonder wrijving geen glans![]()
Is het alweer die tijd van de maand dat ze overal gaat liggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel waar die ligt en het is niet naast haags![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.Welterusten m-aquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.![]()
![]()
![]()
![]()
JODEN RENNEN ALTIJD WEG.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.
Zonder wrijving geen glans![]()
fijne reis!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.
Ik bolk nog wel even iedereen de moeder voor je
ik slaap pas als dev uit wetboek van strafrecht voorleestUw ADH vitamine Worst
Dat is denk ik wel te regelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik slaap pas als dev uit wetboek van strafrecht voorleest![]()
Hey,een andere UI.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Prutserquote:![]()
quote:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik bolk nog wel even iedereen de moeder voor jeThanks
![]()
Is er een moment dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het alweer die tijd van de maand dat ze overal gaat liggen![]()
![]()
![]()
Die is ook leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha hoezo ik?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prutser![]()
[..]
[..]Thanks
Trustenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.![]()
![]()
JohanGodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef DeBraad het volgende:
VBL
Sowieso voetbal
Enige leuke is Voetbal InsideZonder wrijving geen glans![]()
Die is eigenlijk voor als ik aan het werk ben. De brug voor wanneer ik thuis ben.quote:
Moet alleen nog iets zien te maken dat dat automagisch veranderd.![]()
Ik heet Johan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was toen zo'n programma met spelers en woordgrappen. Dat was soms best komisch.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
wordt weinig werkzaamheden met de sluiting?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die is eigenlijk voor als ik aan het werk ben. De brug voor wanneer ik thuis ben.
Moet alleen nog iets zien te maken dat dat automagisch veranderd.Uw ADH vitamine Worst
Artikel 121quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik slaap pas als dev uit wetboek van strafrecht voorleest
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt of tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, of een lid, een minister of een staatssecretaris uit die vergadering verwijdert of opzettelijk verhindert die bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.![]()
Ik heb er helemaal geen last van. Zit al 4 weken verplicht thuis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt weinig werkzaamheden met de sluiting?![]()
Wel korte mettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Artikel 121
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt of tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, of een lid, een minister of een staatssecretaris uit die vergadering verwijdert of opzettelijk verhindert die bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.![]()
wow stevige strafquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Artikel 121
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt of tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, of een lid, een minister of een staatssecretaris uit die vergadering verwijdert of opzettelijk verhindert die bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Artikel 121
![]()
![]()
Nu kan er weer 1 naar bed![]()
![]()
Nee, die VIND jij straf. Heel wat anders, wel opletten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je zusje gaf ik onlangs een stevige straf.![]()
Eén pijpstiller?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@kree Ken je Tom Brier? Die gast kon super goed sight readen. Gaf hem een stuk bladmuziek wat hij nog nooit eerder had gezien en hij speelde het zo na. Helaas nu al 4 jaar aan het revalideren van een heftig ongeluk![]()
![]()
![]()
doe niet zo gayEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
stopEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Voetbal insidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef DeBraad het volgende:
VBL
Sowieso voetbal
Enige leuke is Voetbal Inside![]()
![]()
![]()
Pauper humor![]()
![]()
![]()
Volwassen mannen die over 22 mannen praten die achter een bal aan rennen![]()
![]()
![]()
![]()
Hier in de regio weet ik van 3quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel corona feestjes zullen er dit weekend plaatsvinden![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal inside![]()
![]()
![]()
Pauper humor![]()
![]()
![]()
Volwassen mannen die over 22 mannen praten die achter een bal aan rennen![]()
![]()
![]()
quote:
Idioten zijn datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel corona feestjes zullen er dit weekend plaatsvinden![]()
HOMO'SEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gayyyyyyyquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lange lat eroverquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar toch gaan ze massaal plaatsvinden![]()
quote:
In zuid limburg ook 3 waarvan ik weetquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Buk eens voor mequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja motorblokje heeft zijn pilletjes nog niet gehad.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Allebei 3. Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zuid limburg ook 3 waarvan ik weet![]()
![]()
Awwhhhh moet ik voor de tortelduijes ff een lief nr opzetten dan maar. (Ik ben de dj)Do what you love, love what you do!![]()
Waarschijnlijk in elk dorp wel 1 en in de steden per wijk 2quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoeveel zal randstad wel niet zijn![]()
![]()
![]()
Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in elk dorp wel 1 en in de steden per wijk 2Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga maar weer snel terug naar mijn zolderkamerquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik van kinderen van vrienden heb gehoord is dat er komend weekend flink gefeest gaat worden in keeten, schuren en garages.quote:![]()
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef Ferrous het volgende:
Ik ga vlak, 8 bokbier doet zijn werk nu. Succes bolkers![]()
Ja dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat ik van kinderen van vrienden heb gehoord is dat er komend weekend flink gefeest gaat worden in keeten, schuren en garages.Zonder wrijving geen glans![]()
yesss nicee
8? Knap dat je nog kunt typen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef Ferrous het volgende:
Ik ga vlak, 8 bokbier doet zijn werk nu. Succes bolkers![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Veel te gevaarlijk met die jeugdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar weer snel terug naar mijn zolderkamer![]()
schuurfeesten beste feesten![]()
We worden oud hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Veel te gevaarlijk met die jeugdZonder wrijving geen glans![]()
Liken gaat niet op de laptop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb een leuke woordgrap in FB gemaakt jongens. Like hem even
Dank.![]()
hahahah opaquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wat deed ze verkeerd dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je zusje gaf ik onlangs een stevige straf.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Inderdaad. Die jeugd ook altijd met hun zuipen, neuken en plezier hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Veel te gevaarlijk met die jeugd![]()
Tja, wel triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat ik van kinderen van vrienden heb gehoord is dat er komend weekend flink gefeest gaat worden in keeten, schuren en garages.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom ze dat doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Die jeugd ook altijd met hun zuipen, neuken en plezier hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Welke moet ik dan liken?
Heb even een telefoon erbij gepakt.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou zelf je bek weet niet eens wie jij bent joh nobody.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Love de special FX Hahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die had zijn oefenruimte hier in het dorp
Meen het serieus trouwens dit is precies hoe amater bandjes moeten zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Als je hem zo aan die tafel ziet zitten bij wat is het vi ofzo. Dan zou je dat niet achter hem zoeken denk he?Do what you love, love what you do!![]()
hahhahEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Iig is zn stem een octave lager gegaan wel, Hahaha meer in richting george baker of dat soort kringen. LolDo what you love, love what you do!![]()
Kree ook niet. Die heeft het over viquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef shiitake het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je nu wel genoeg likes in dit topic?Zonder wrijving geen glans![]()
Die kree kan niemand volgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kree ook niet. Die heeft het over viThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef shiitake het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop dat @Catkiller morgen niks te doen heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:34 schreef Justin_Case het volgende:
Maar @:amarantha is mij aan het bedreigen op plek 2Your beauty never ever scared me.![]()
Zegt meer over jou dan over mij, spelletjeskneus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou zelf je bek weet niet eens wie jij bent joh nobody.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Want? Enlighten me?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:catkiller morgen niks te doen heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Soms moet je een beetje gek doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik zie het
Je lijkt @:shiitake wel![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mij, spelletjeskneus.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mij, spelletjeskneus.je kan geen chicks krijgen dus ga je zo opkomen voor een matig fok wijfie en ik ben de kneus ja prima .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij post alsof de wintertijd al in is gegaan. Hij praat over VI daar waar wij het een uur geleden over hadden.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Hahaha ok Nou merk het vanzelf wel dan..... ook goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee dat kan ik niet zodat jij het ook begrijpt, sorry.Do what you love, love what you do!![]()
Nou denk dat jij er weinig van merkt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ok Nou merk het vanzelf wel dan..... ook goedYour beauty never ever scared me.![]()
Jipske.quote:
Misschien trage verbinding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij post alsof de wintertijd al in is gegaan. Hij praat over VI daar waar wij het een uur geleden over hadden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt echt geen idee wat je zegt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]je kan geen chicks krijgen dus ga je zo opkomen voor een matig fok wijfie en ik ben de kneus ja prima .
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik zie het
Je lijkt @:shiitake wel![]()
Bedoel je de UI?![]()
Thanks weet niet voor hoe lang het is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal wel weer gedronken hebben...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat je zegt.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou denk dat jij er weinig van merkt eerlijk gezegd.![]()
![]()
Ik denk dat je je daar redelijk in veronderschat wel. Ja tuurlijk volg ik niet alles want dat is niet te doen hier. Maar wss meer als je denkt. En ook meer begrijp. Maar boeie heb geen zin om de slimmerd te zijn hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou denk dat jij er weinig van merkt eerlijk gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hij is lekker normaal met ze bek houden ken heel die gozer niet joh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat je zegt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als jij al matig bent, hoe ziet een top wijffie er dan uitquote:![]()
Okequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar redelijk in veronderschat wel. Ja tuurlijk volg ik niet alles want dat is niet te doen hier. Maar wss meer als je denkt. En ook meer begrijp. Maar boeie heb geen zin om de slimmerd te zijn hier.Your beauty never ever scared me.![]()
Naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij al matig bent, hoe ziet een top wijffie er dan uit![]()
NEEM HET NIET ZO SERIEUS MIKEY.. HET IS FOK! MAARquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hij is lekker normaal met ze bek houden ken heel die gozer niet joh.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hij is lekker normaal met ze bek houden ken heel die gozer niet joh.
CK
Rustig kerelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hij is lekker normaal met ze bek houden ken heel die gozer niet joh.Zonder wrijving geen glans![]()
Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NEEM HET NIET ZO SERIEUS MIKEY.. HET IS FOK! MAARYour beauty never ever scared me.![]()
Kan raar lopen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn.![]()
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Zekersquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh wow wat een liefde hier vanavond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ho
Kree.. Amarantha is geen meisje. Normaal doen tegen Ama, dank je.Your beauty never ever scared me.![]()
MOOIquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja een extra ingelaste om 00.45![]()
![]()
Mensenkennis zus zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.![]()
![]()
Wij helpen je wel herinneren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.
Wat eigenlijk
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ho
Kree.. Amarantha is geen meisje. Normaal doen tegen Ama, dank je.Do what you love, love what you do!![]()
Zou kree ook eens moeten proberen, wellicht word hij er rustiger vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.
Ja komquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow wat een liefde hier vanavond.Hij liep gisteren al te fitten in een topic. Nu is'ie nét weer terug en begint meteen, en dan tegen jou? Doe's niet.
![]()
Dat Kree alles weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wij helpen je wel herinneren.
Wat eigenlijkYour beauty never ever scared me.![]()
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom zou je helemaal straf moeten krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik het morgen wel weer ben vergeten, stoned dit dat.Do what you love, love what you do!![]()
Als dat geen snoeiharde noiksex wordquote:![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.![]()
![]()
Zeg dit maar niet weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Mannetje dan anders krijgt die de zweep van meester kree op zijn billetjes.Your beauty never ever scared me.![]()
Nòikònquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoeiharde noiksex word![]()
![]()
![]()
Ik was er zelf niet bij. Maar laat het lekker rusten joh. Komt de sfeer niet ten goede als je nu weer uit je panty scheurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.Zonder wrijving geen glans![]()
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers heb je meegekregen wat ze me gisteren geflikt hebben was echt heftig.![]()
Ja dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja straks. Als ik maar sowieso voor half 2 in bed lig.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja want wiet is erger dan alcohol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom zou je helemaal straf moeten krijgen.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.quote:
R.I.P DTS.![]()
Dekbad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prachtige analogiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je reageerde als een stier op een vuurrood driedubbel dekbad![]()
![]()
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.Your beauty never ever scared me.![]()
Geloof niet dat van wiet je lever kapot gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want wiet is erger dan alcohol.![]()
Nee, heeft niks met white knights te maken. Sommige mensen verdienen gewoon éven wat meer vriendelijkheid dan anderen door bepaalde gedragingen uit het verleden *KUCH GISTERNACHT KUCH*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heb jij een boel white knights hier joh braddie ook al.![]()
Deze moest ik liken. Je loopt er nu 1 op mij in. STOP HIERMEEquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.
Moet er nog 500 ofzo hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Deze moest ik liken. Je loopt er nu 1 op mij in. STOP HIERMEEYour beauty never ever scared me.![]()
Weer wat geleerd.quote:
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof niet dat van wiet je lever kapot gaat
Van alcohol word je overmoedig, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.![]()
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen mij aardig, ja echt.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk
R.I.P DTS.![]()
Van Alcohol ga je uiteindelijk doodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.
Van alcohol word je overmoeding, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.![]()
Pff man als ik stoned ben ben ik echt te lui om ruzie te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En van wiet vind je vaak dingen hihihihihihihahahahahahohohohoho terwijl je nog wel redelijk leuk kan meeposten, zoals Ama vaak bewijst.
Van alcohol word je overmoeding, zelfverzekerd, irritant, en gewoon een naar persoon om mee te zijn, over het algemeen. Er zijn zéker uitzonderingen. Maar nu!? Neen.Your beauty never ever scared me.![]()
![]()
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk![]()
jaaa ik!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan verhuis je lekker naar Uto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is allemaal vriendjes dekken vriendjes gezeik joh heeft gisteren wel weer bewezen.
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk
Ama was er tijdens jouw pasoa fiasco niet. Ik ook niet. Dus waar lul je over?! Jij komt nu over bij mij i.i.g, en bij Ama denk ik ook? Als een schijtirritante user die gewoon z'n mond moet houden en een lekkere koude douche moet nemen en z'n bed in moet gaan.![]()
Nou dat valt wel mee hoor..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijkKan het ook niet helpen dat ik gewoon normaal mee kan posten.
Een warm dekbad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk wel het is ook allemaal een lolletje en zolang het leuk blijft best toch. Maargoed het is nu nacht he dan mag het wel overdag vindt ik toch beetje voorzichtere met jongeren er ook weer bij.quote:
Wil niet dat ze zo gelijk verziekt worden als jullie nl
Do what you love, love what you do!![]()
wat jij ?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou oké, ik ga wel weer dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben ook niet zo blij met jouw mikeytt kree Paul debradge etc hier dan heb ik nog liever de utopia 40+ vluchtelingen eigenlijk![]()
![]()
ohEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En wees gerust Mikey, ik zit hier sporadisch een paar keer per maand misschien dus zoveel last heb je niet van me.Your beauty never ever scared me.![]()
Ruzie maken sowiesoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff man als ik stoned ben ben ik echt te lui om ruzie te maken.Doe niet
Als je een argumentje hebt of het met iemand niet eens bent praat het uit.
Gebeurt hier trouwens ook niet altijd hoor, merk je dat er een sfeertje hangt tussen wat users, maar dat word dan nooit benoemt of uitgepraat. Mocht er dan wél benoemd worden dat er een sfeertje hangt dan is't " nee hoor " of " oke "![]()
![]()
LAPOOOOOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: