Ik heet Johan.quote:
Er was toen zo'n programma met spelers en woordgrappen. Dat was soms best komisch.quote:
wordt weinig werkzaamheden met de sluiting?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die is eigenlijk voor als ik aan het werk ben. De brug voor wanneer ik thuis ben.
Moet alleen nog iets zien te maken dat dat automagisch veranderd.
Artikel 121quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik slaap pas als dev uit wetboek van strafrecht voorleest
Ik heb er helemaal geen last van. Zit al 4 weken verplicht thuis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt weinig werkzaamheden met de sluiting?
Wel korte mettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Artikel 121
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt of tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, of een lid, een minister of een staatssecretaris uit die vergadering verwijdert of opzettelijk verhindert die bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
wow stevige strafquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Artikel 121
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt of tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, of een lid, een minister of een staatssecretaris uit die vergadering verwijdert of opzettelijk verhindert die bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Artikel 121
Nee, die VIND jij straf. Heel wat anders, wel opletten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je zusje gaf ik onlangs een stevige straf.
Eén pijpstiller?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voetbal insidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef DeBraad het volgende:
VBL
Sowieso voetbal
Enige leuke is Voetbal Inside
Hier in de regio weet ik van 3quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel corona feestjes zullen er dit weekend plaatsvinden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal inside![]()
![]()
![]()
Pauper humor![]()
![]()
![]()
Volwassen mannen die over 22 mannen praten die achter een bal aan rennen![]()
![]()
quote:
Idioten zijn datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel corona feestjes zullen er dit weekend plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |