chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga vanavond die sesamzaad aardappelkroketjes eens maken. Ik kwam er alleen achter dat ik minder sesamzaadjes heb dan ik had gedacht, dus ik zie wel waar het schip strandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eindelijk tijd om die set te luisteren
Thanks![]()
![]()
Tering jantjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef madam-april het volgende:
FOT / Userfoto's #368 Met usergoden en flipsgodinnen
Die foto is leuker trouwensZonder wrijving geen glans![]()
Huh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
Geen idee wat voor po dit is maar niet een waar je op gaat zitten.![]()
![]()
Die geven toch smaak genoeg af. Meestal doe ik van sesamzaadjes maar de helft van wat er in een recept staat. Desnoods doe je een klein beetje sesamolie erdoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die sesamzaad aardappelkroketjes eens maken. Ik kwam er alleen achter dat ik minder sesamzaadjes heb dan ik had gedacht, dus ik zie wel waar het schip strand![]()
Sesamzaadjes uit India?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die sesamzaad aardappelkroketjes eens maken. Ik kwam er alleen achter dat ik minder sesamzaadjes heb dan ik had gedacht, dus ik zie wel waar het schip strand![]()
![]()
Dat is zo, het hoeft er niet met 1 cm dikke laag om heen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die geven toch smaak genoeg af. Meestal doe ik van sesamzaadjes maar de helft van wat er in een recept staat. Desnoods doe je een klein beetje sesamolie erdoor.![]()
Gewoon even furieus afberen terwijl je vriendin naast je ligt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
geillllquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja doe ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even furieus afberen terwijl je vriendin naast je ligt!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik weet wel waar die ligt en het is niet naast haagsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even furieus afberen terwijl je vriendin naast je ligt!![]()
![]()
meer stijve piemels!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel waar die ligt en het is niet naast haagsZonder wrijving geen glans![]()
Is het alweer die tijd van de maand dat ze overal gaat liggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wel waar die ligt en het is niet naast haags![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.Welterusten m-aquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.![]()
![]()
![]()
![]()
JODEN RENNEN ALTIJD WEG.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.
Zonder wrijving geen glans![]()
fijne reis!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.
Ik bolk nog wel even iedereen de moeder voor je
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik slaap pas als dev uit wetboek van strafrecht voorleestUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is denk ik wel te regelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik slaap pas als dev uit wetboek van strafrecht voorleest![]()
Hey,een andere UI.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Prutserquote:![]()
quote:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik bolk nog wel even iedereen de moeder voor jeThanks
![]()
Is er een moment dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het alweer die tijd van de maand dat ze overal gaat liggen![]()
![]()
![]()
Die is ook leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha hoezo ik?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prutser![]()
[..]
[..]Thanks
Zonder wrijving geen glans![]()
Trustenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
Lieve Bolkers ik ga mijn bedje opzoeken en naar dromenland.![]()
![]()
JohanGodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef DeBraad het volgende:
VBL
Sowieso voetbal
Enige leuke is Voetbal InsideZonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: