quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
woordje sommige vergeten....
Maar sommige users vinden het vreemd genoeg belangrijk.
Alsof er wat belangrijkers is dan DTS
Ik zit aan een hot and spicy pizzaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat maar eens wat te eten maken.
Helemaal vergeten vanavond en het begint nu wel te knagen..
😁😁😁🤣quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie
Mooie tijd voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit aan een hot and spicy pizza
Koffie is héél belangrijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie
of dat ze moeten poepen....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Jij,quote:
Bek dicht tegen Ama.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo heb al tig keer uitgelegd wat voor onrespectvolle streek mij zomaar zonder reden geleverd is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Huh ?quote:
Hoelaat is de vlog online?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit aan een hot and spicy pizza
Kfc bezorgd tegenwoordigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Net alsof ik nog iets te doen heb vanavond
Begin jij nu ook.al😳quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |