Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is er eigenlijk een lijstje te zien wie de meeste likes heeft hier?
Ik hequote:
Ah gefeliciteerdquote:
Hoi hemaquote:
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Die score slaat al helemaal nergens op
Omgquote:
Ik kom hier vooral om te chattenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.
Niet belangrijk toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.
Eetzequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat maar eens wat te eten maken.
Helemaal vergeten vanavond en het begint nu wel te knagen..
Vind ik ook. Maar die userscore slaat ook nergens op. Haags staat 200.000 punten hoger dan nummer 2quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Allootjesquote:
Hoi hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Meissiegaan we weer een keer tekenen?
Ja is goed! Gezelligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
Misschien dit weekend? Komt dat uit?
Nouja zegquote:
Alles goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
Ja dit weekend komt uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
woordje sommige vergeten....quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
woordje sommige vergeten....
Maar sommige users vinden het vreemd genoeg belangrijk.
Alsof er wat belangrijkers is dan DTS
Ik zit aan een hot and spicy pizzaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat maar eens wat te eten maken.
Helemaal vergeten vanavond en het begint nu wel te knagen..
😁😁😁🤣quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie
Mooie tijd voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit aan een hot and spicy pizza
Koffie is héél belangrijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie
of dat ze moeten poepen....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Jij,quote:
Bek dicht tegen Ama.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo heb al tig keer uitgelegd wat voor onrespectvolle streek mij zomaar zonder reden geleverd is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Huh ?quote:
Hoelaat is de vlog online?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit aan een hot and spicy pizza
Kfc bezorgd tegenwoordigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Net alsof ik nog iets te doen heb vanavond
Begin jij nu ook.al😳quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |