chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
faaal!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja god truck - trucquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm doe maar niet de truck .....
De truc mag wel
Wat het woordje ook is. Maar mag niet eens zo op die manieren wat ik heb het gedaan tijden terug. Want was echt bang 1 Stuurfout he met heftruck en ik val 8m naar beneden op beton. NajaDo what you love, love what you do!![]()
Lekker danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Oeps er wordt net geschoten door de politie bij mij om de hoek![]()
![]()
Hey skattie 🥰quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik kan het ook niet helpen dat @DeBraad zo sloom isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:21 schreef Rob het volgende:
Ik was de draad even kwijtopeens een nieuw topic
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dotjeequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ben ik nu al bionisch!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen dat @:ebraad zo sloom is![]()
Hey Hema 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach (bijna) alles wentquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen dat @:ebraad zo sloom is![]()
Ja was weer heftigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef madam-april het volgende:
Spanning en sensatie alom weer vanavond![]()
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef madam-april het volgende:
Spanning en sensatie alom weer vanavondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit ja. Ze kunnen ons gewoon niet eens met rust latenquote:![]()
ik ga maar slapen ofzo ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Zijn blij je te zien 😛quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
wat een enthousiaste begroetingen allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tering zegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er werd net door de politie geschoten bij mij om de hoek
Uw ADH vitamine Worst
Trustequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit ja. Ze kunnen ons gewoon niet eens met rust laten![]()
ik ga maar slapen ofzo ...![]()
![]()
Geen doden ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef madam-april het volgende:
Spanning en sensatie alom weer vanavond![]()
Voor die tijd ook al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:27 schreef aloa het volgende:
Mensen draaien echt door met dit corona etc...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen al het idee dat ze vlakbij je in de straat staat te schietenquote:![]()
Voelt niet goed volgens mij?![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet de eerste keer helaas..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen al het idee dat ze vlakbij je in de straat staat te schieten![]()
Voelt niet goed volgens mij?![]()
Hier valt het ook mee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Al valt het hier nog wel mee...
Grotere steden zal het wel erger zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-10-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. m1st1g / 312 / 5820
2. devzero / 232 / 1893
3. Justin_Case / 177 / 7410
4. Limoentjuh / 147 / 3376
5. engine / 138 / 1530
6. dud0r / 117 / 5459
7. mario390 / 110 / 1601
8. Ferrous / 108 / 3016
9. jerney / 100 / 3429
10. kree / 99 / 2504
11. FreshFruit / 72 / 2630
12. Jacquelinehasselbaink / 67 / 3863
13. Dotteke / 64 / 2768
14. aloa / 63 / 4368
15. Rob / 50 / 1823
16. DeBraad / 44 / 4850
17. Maanvis / 41 / 914
18. maily / 37 / 3157
19. Jippie / 37 / 2718
20. hollandia02 / 31 / 1080SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tsjaa...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer helaas..![]()
🍷quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm mag ik dat ruilen voor een wijntje? Zonder bubbelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt nog onderzoek gedaan, maar dat is volgens mij standaard procedure als er is geschoten door de politie.quote:![]()
Proost maily en ook op je gezondheidquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je en proost! Op het leven en positieve dingen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je en proost! Op het leven en positieve dingen!![]()
![]()
Hey Shii 🥂 proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jou een biertje 🍺quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Mikeyttquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef madam-april het volgende:
Staat DTS tegenwoordig voor Drank Topic Spel?
@Justin_Case![]()
Geef mij maar het sterkste wat je hebt.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ney Maz 😂🥃quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar het sterkste wat je hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario 🍺ook een biertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt erop he mopquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef madam-april het volgende:
Staat DTS tegenwoordig voor Drank Topic Spel?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Op het goede van het leven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi allemaal.hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vraag mario maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef madam-april het volgende:
Staat DTS tegenwoordig voor Drank Topic Spel?Uw ADH vitamine Worst
marioquote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik ga er geen usernaam aan gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef mazaru het volgende:
Aparte kwal gezien vandaag
[ afbeelding ]![]()
![]()
@madam-april zo dat was schrikken zeg voor jou . Vooral voor jullie veiligheid knuffel voor jullieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wel een mooiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:madam-april zo dat was schrikken zeg voor jou . Vooral voor jullie veiligheid knuffel voor jullie![]()
![]()
O, niet gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef Rob het volgende:
[..]
Had je me niet even gedag kunnen zeggen toen je me voorbij liep.![]()
![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja vond ik ook. Ik heb hem een zeemansgraf gegeven of het leven geredquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
waar is hier?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:42 schreef aloa het volgende:
Sow gaat weer vuurwerk de lucht in hier....![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]heeft wel vrouwelijk trekjes met al die tierelantijntjesquote:![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
heeft wel vrouwelijk trekjes met al die tierelantijntjes![]()
![]()
You name itquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
heeft wel vrouwelijk trekjes met al die tierelantijntjes![]()
![]()
Biemsteradeel? Nieuw-Biemen? Biemerdam?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier waar ik woon.
Harde BIEMEN wel.![]()
Biemerdeboem.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Biemsteradeel? Nieuw-Biemen? Biemerdam?![]()
Leuk gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef DeBraad het volgende:
16e
Om dat te vieren staat nu het DTS lied op YouTube
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:
Haha leuk gedaan. Valt me op dat je met een zware stem begint en daarna weer normaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef DeBraad het volgende:
16e
Om dat te vieren staat nu het DTS lied op YouTubeUw ADH vitamine Worst
Klopt, even een coupletje laagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha leuk gedaan. Valt me op dat je met een zware stem begint en daarna weer normaal![]()
![]()
Is er eigenlijk een lijstje te zien wie de meeste likes heeft hier?Uw ADH vitamine Worst
lekker belangrijk..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is er eigenlijk een lijstje te zien wie de meeste likes heeft hier?![]()
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is er eigenlijk een lijstje te zien wie de meeste likes heeft hier?![]()
![]()
Ik hequote:
Ah gefeliciteerdquote:
Hoi hemaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Die score slaat al helemaal nergens op![]()
Omgquote:.
Je hebt best een mooie stem Braadje!
En wat leuk gedaanook @kree .
![]()
Ik kom hier vooral om te chattenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.Veel leuker dan punten scoren
![]()
Niet belangrijk toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.![]()
Eetzequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat maar eens wat te eten maken.
Helemaal vergeten vanavond en het begint nu wel te knagen..![]()
Vind ik ook. Maar die userscore slaat ook nergens op. Haags staat 200.000 punten hoger dan nummer 2quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.![]()
![]()
Allootjesquote:.
Hoi hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Meissiegaan we weer een keer tekenen?
![]()
Misschien dit weekend? Komt dat uit?![]()
Ja is goed! Gezelligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
![]()
Nouja zegquote:
Alles goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
Ja dit weekend komt uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
woordje sommige vergeten....quote:
Maar sommige users vinden het vreemd genoeg belangrijk.
Alsof er wat belangrijkers is dan DTS![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
woordje sommige vergeten....
Maar sommige users vinden het vreemd genoeg belangrijk.
Alsof er wat belangrijkers is dan DTS![]()
![]()
Hey moemoeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zit aan een hot and spicy pizzaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat maar eens wat te eten maken.
Helemaal vergeten vanavond en het begint nu wel te knagen..![]()
![]()
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie
Uw ADH vitamine Worst
😁😁😁🤣quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooie tijd voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit aan een hot and spicy pizza![]()
Koffie is héél belangrijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie![]()
![]()
of dat ze moeten poepen....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie![]()
![]()
Jij,quote:Bek dicht tegen Ama.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo heb al tig keer uitgelegd wat voor onrespectvolle streek mij zomaar zonder reden geleverd is.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Net als dat er mensen het belangrijk vinden steeds te delen dat het tijd is voor peuken of koffie• E E N • B A K K I E • K O F F I E • D A N • M A A R • ? •
![]()
![]()
Wodka met verse passievrucht, tonic en beetje limoen
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Huh ?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoelaat is de vlog online?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit aan een hot and spicy pizzaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kfc bezorgd tegenwoordigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Net alsof ik nog iets te doen heb vanavondRevolutions are the locomotives of history.
Begin jij nu ook.al😳quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dat is echt heel naarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zeker weten. Als je het niet kunt, dan heb je een probleem.![]()
![]()
Hey amaranthaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@Amarantha, leuke schoenen, daten?Revolutions are the locomotives of history.
quote:
😎Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kipquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar zijn ze zo bezorgd om?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat @DeBraad niet genoeg besteld om ze overeind te houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar zijn ze zo bezorgd om?Revolutions are the locomotives of history.
Dat er minder obesitas zal ONTSTAAN door coronaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar zijn ze zo bezorgd om?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
2 shots wodka
4 shots tonic
2 passievruchten
Kwart limoen
En shaken maar
En happyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
2 shots wodka
4 shots tonic
2 passievruchten
Kwart limoen
En shaken maarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij bent ook vaste klant toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat @:debraad niet genoeg besteld om ze overeind te houden![]()
KFC zit hier niet in de buurt helaasquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat @:debraad niet genoeg besteld om ze overeind te houden![]()
![]()
Denk dat de bezorgkebabzaken prima geld zijn verdienen deze tijdequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat er minder obesitas zal ONTSTAAN door coronaRevolutions are the locomotives of history.
99,9% van de tijd is een bakkie lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Absoluut, maar óók s'avonds laat kan een bakje fijn zijn![]()
Wel happy tijdens het shaken indd. Anders smaakt t niet hetzelfdequote:Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat er minder obesitas zal ONTSTAAN door coronaObesitas blijft hoe dan ook bestaan
Mensen met obesitas, waaronder ik, goede sneer inderdaad Jacq, zijn wel vatbaarder voor Corona.
![]()
Ik vind KFC niet lekkerquote:
Ben meer van de McRevolutions are the locomotives of history.
Zelf koken is beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat de bezorgkebabzaken prima geld zijn verdienen deze tijdeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tyde*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat de bezorgkebabzaken prima geld zijn verdienen deze tijde![]()
Woon je in Belgie ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
KFC zit hier niet in de buurt helaasRevolutions are the locomotives of history.
Heb er ook geen in de buurt ook geen mac of burger kingquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ligt eraan wat je maatstaf is. Qua tijd is het niet beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zelf koken is beterRevolutions are the locomotives of history.
Oh ja, die andere keten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind KFC niet lekker
Ben meer van de Mc![]()
ik was ook vanaf gisteren nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Begin jij nu ook.al😳![]()
![]()
En qua kunnen koken ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je maatstaf is. Qua tijd is het niet beter![]()
![]()
Ligt eraan hoe lang je erop moet wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je maatstaf is. Qua tijd is het niet beterFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wtf, woont iedereen hier in een afgelegen dorp ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heb er ook geen in de buurt ook geen mac of burger kingRevolutions are the locomotives of history.
vanmiddag even naar KFC Alkmaar geweest.. Het was best wel te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind KFC niet lekker
Ben meer van de Mc
(BurgerKing was net even te ver uit de route)![]()
Oh komt vanzelfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was ook vanaf gisteren nog nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bij je werk in de buurt welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heb er ook geen in de buurt ook geen mac of burger king![]()
![]()
Hilversumquote:een soort Breda van de randstad
Ja dat kloptquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik kan wel goed kokenquote:
Of dat ze moeten werkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft de neiging om aan andere mannen te zitten hequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oke aloaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O.a.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de neiging om aan andere mannen te zitten he![]()
UberEats vaak binnen een kwartier voor de deurquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je erop moet wachtenRevolutions are the locomotives of history.
1.5 meterquote:
Men are trash, nooit aan beginnen 🚮quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de neiging om aan andere mannen te zitten heRevolutions are the locomotives of history.
En zo is hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
99,9% van de tijd is een bakkie lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben we hier nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
UberEats vaak binnen een kwartier voor de deur![]()
![]()
Is dat zo wist ik niet eensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eerste McDrive van NederlandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En zo is het.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Men are trash, nooit aan beginnen 🚮En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mij niet gezien buiten de ring van de grote steden
eerlijk gezegd.. Wie Chili Con carne kan laten mislukken heeft dan daar zijn uiterste best voor gedaan om het te laten mislukkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik kan redelijk chili con carne maken, maar daar is alles mee gezegd![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is dat zo wist ik niet eens![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Rob het volgende:
[..]
eerlijk gezegd.. Wie Chili Con carne kan laten mislukken heeft dan daar zijn uiterste best voor gedaan om het te laten mislukkenMaar wel lekker altijd
![]()
Iedereen kan wel koken als ze een recept hebben denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik kan redelijk chili con carne maken, maar daar is alles mee gezegdRevolutions are the locomotives of history.
Leuk weet je rij er vaak langsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jahquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iedereen kan wel koken als ze een recept hebben denk ik![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is dat zo wist ik niet eensje kon daar ook met dollars betalen.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
😊quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]je kon daar ook met dollars betalen.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik kwam er vroeger vaakquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Leuk weet je rij er vaak langs![]()
Ik word hier zwaaaaaaar overschatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iedereen kan wel koken als ze een recept hebben denk ik![]()
Kom.er nooit😊quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik word hier zwaaaaaaar overschat![]()
![]()
Je breekt mn hartquote:
Neuh vooral zwaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik word hier zwaaaaaaar overschat
hehehe ik eet het ook regelmatig.quote:
Smiddags lekker boterhammetje met de vers gesneden gesneden paprika's en ui die ik voor de chili klaarmaak.
En 's avonds lekker chili al dan niet in een wrap.![]()
Ik mis die tijd wel.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef Rob het volgende:
[..]
hehehe ik eet het ook regelmatig.
Smiddags lekker boterhammetje met de vers gesneden gesneden paprika's en ui die ik voor de chili klaarmaak.
En 's avonds lekker chili al dan niet in een wrap.Chili in een wrap
![]()
![]()
Laatste tijd hier in Rotterdam centrum ook maar een stuk of 20 fatsoenlijke restaurants op UberEats na 22.00quote:weet niet of t met corona te maken heeft of...
Denk wel de gekke corona tydequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Laatste tijd hier in Rotterdam centrum ook maar een stuk of 20 fatsoenlijke restaurants op UberEats na 22.00weet niet of t met corona te maken heeft of...
![]()
LAPOOOOOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: