chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dames"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw
Beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker weertje weer hoor bohquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Yepquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Waarom is de DTS song uit de OP?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
BLOFquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Dven het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
@:dr.mikeyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Dven het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
@:dr.mikey![]()
![]()
Wat? Echt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw![]()
![]()
afgelopen dagen welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
WAAROMquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb dat even gefikstquote:
Geen gekloot meer in de OPA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Iedereen op de stream bij braad @ Nu Want we hebben weer beeld......Do what you love, love what you do!![]()
Wel langer, maar ik wil weten waarom ie weg isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kijk terug, volgens mij nog geen 24 uur erin gestaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Iedereen op de stream bij braad @ Nu Want we hebben weer beeld......![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Als we jou ook niet hadden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat zal niet lang meer durenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
Halloquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
kutkapertquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan had iemand anders het wel gedaan, maar ik irriteerde mij er aan of was het nou ik erger mij er aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we jou ook niet hadden.
Moest evenquote:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooDo what you love, love what you do!![]()
Ergerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan had iemand anders het wel gedaan, maar ik irriteerde mij er aan of was het nou ik erger mij er aan?![]()
![]()
Dat is leuk voor kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou zegKree wil ook alleen maar lief doen
![]()
![]()
jij kaapt mij altijdquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 Gooooooomotjerficiomg!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kree kun je mijn reactie zien?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En 1 en 2 en 1 2 3 4 Gooooooo![]()
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
vet zo'n getunede BMWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expresquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik heb die in de OP toen geluisterd maar ik was aangenaam verrastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooIk ben motjeficlomg
![]()
![]()
Zal het opslaan in mijn breinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Je ergert je, en iets irriteert je.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jahaaaa. Lees je mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk![]()
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarquote:Jammer wel
![]()
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb altijd nog een hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarJammer wel
![]()
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expres
Een gedicht over Maanvis
@kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?![]()
![]()
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelenquote:
Een gedicht over Maanvis
Vocarooquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?![]()
Dat komt door de tiktyfusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelen![]()
Niet de data van mij he. Alles wat jullie luisteren telt mee en is ie al naar mp3 of 4 omgezet Maar gig of 2 is er doorheen gejaagd welquote:Do what you love, love what you do!![]()
waarom niet soundcloudquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
op linksquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En een liedje nou die zo kort is 10mb wss nog minder..... lol maar hee @bradsla we hebben fans
Do what you love, love what you do!![]()
Bladsla!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef kree het volgende:
En een liedje nou die zo kort is 10mb wss nog minder..... lol maar hee @:bradsla we hebben fans![]()
Gaat soms ook zo snel en je krijgt ook niet altijd melding inbeeld dat het topic bijna vol isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste heb
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
+ ik zit op gekaapte ziggoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat soms ook zo snel en je krijgt ook niet altijd melding inbeeld dat het topic bijna vol isTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.![]()
![]()
Terwijl juist de dame niet meetelt in de scorelijst? leuke plottwistquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ey jij kijkt waarschijnlijk vaak ONM met @Dr.Mikeyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.![]()
Goeie welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
of Maanvis denkt dat @DeBraad een meisje is en ik een man?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terwijl juist de dame niet meetelt in de scorelijst? leuke plottwistIk heb er één en ik ben er trots op
en een lied over de downtime lijkt me ook wel tof.. zo'n liedje dat steeds sneller gaat en dan ineens stopt (met een bel of tijdklok ofzo)... 20 seconden stil is, en dan weer begint met een felicitatieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb foutje gemaakt want ik had nl wel de opet en nog, Maar niet meer de gwerkte versie met braad
Laatste keer dat ik voelde kan ik dat gelukkig ontkrachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
of Maanvis denkt dat @:DeBraad een meisje is en ik een man?![]()
![]()
Heb jij hem nog @braad? Anders wordt het sing-a-long versie DenkDo what you love, love what you do!![]()
Misschien heb je wel grotere tieten dan @DJMOquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik voelde kan ik dat gelukkig ontkrachtenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
*Proest*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel grotere tieten dan @:DJMO![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel grotere tieten dan @:DJMO![]()
![]()
![]()
Gvd had hem moeten opslaan ook. Naja les voor volgende keer hahahahaha. Ik heb hem niet meerDo what you love, love what you do!![]()
https://vocaroo.com/5rKbGt2WhIYquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef kree het volgende:
Heb jij hem nog @:braad? Anders wordt het sing-a-long versie Denk![]()
Cool ff opslaan voor in mijn muzikale archief hequote:Alleen ff downloaden weer
omdat we geen audiotopiques hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
Waarom heeft FOK! geen muzieksmileys!?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hey ga je nog verder op youtube btw of kan ik die wel afsluiten Kan ik ook weer beetje zien wat ik type upv io geviek dysDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben echt al 30 minuten livequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef kree het volgende:
Hey ga je nog verder op youtube btw of kan ik die wel afsluiten Kan ik ook weer beetje zien wat ik type upv io geviek dys
Doe even YouTube refreshen dan zie je me![]()
upv io gevlek dys heh eheheheheehquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef kree het volgende:
Hey ga je nog verder op youtube btw of kan ik die wel afsluiten Kan ik ook weer beetje zien wat ik type upv io geviek dysTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik snap niet dat die vogel een smiley werd maar de shalalie draaiorgel van sieneke nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
a child in timequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je wil want deze is kut te converteren En nu kun je die upladen gewoon naar druve acciybt, Zak ff mapje voor je aanmaken maar die krijg je van me.quote:
Mag gewoon met dm maar doe ik ff alles in dan wat ik heb via fok want twee of althans twee idee van jou en mij 3e moeten we nog maken en had er al eerder eentje gemaakt. Maar geen contact meer met hem helaasDo what you love, love what you do!![]()
druve acciybt!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Als je wil want deze is kut te converteren En nu kun je die upladen gewoon naar druve acciybt, Zak ff mapje voor je aanmaken maar die krijg je van me.
Mag gewoon met dm maar doe ik ff alles in dan wat ik heb via fok want twee of althans twee idee van jou en mij 3e moeten we nog maken en had er al eerder eentje gemaakt. Maar geen contact meer met hem helaas
En wie is 'hem'?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
bolkensteinTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hordegarypTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Rustig hier, zat iedereen op YT soms?Ik heb er één en ik ben er trots op
OH nee manquote:Gaat toch niet om jou
Had er al 1 uur totaal op zitten en vind dat met dit keyboard wel zat![]()
Hurdegaryp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer dat ik de helft gemist heb omdat ik naar de winkel moestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
OH nee manGaat toch niet om jou
Had er al 1 uur totaal op zitten en vind dat met dit keyboard wel zat
Kan terug kijken tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
OH nee manGaat toch niet om jou
Had er al 1 uur totaal op zitten en vind dat met dit keyboard wel zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bier halen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dat ik de helft gemist heb omdat ik naar de winkel moest
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sigarettenquote:
Ach jullie gaan toch dit weekend uit eten..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dat ik de helft gemist heb omdat ik naar de winkel moest![]()
Dan maak DeBraad het vast wel weer goed.![]()
![]()
Rob.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach jullie gaan toch dit weekend uit eten..![]()
Dan maak je DeBraad het vast wel weer goed.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik speel wel even de radetzkymars voor haar in de McDrivequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach jullie gaan toch dit weekend uit eten..![]()
Dan maak DeBraad het vast wel weer goed.![]()
![]()
quote:
Principessa.quote:
Hey aloa.quote:
Leuk spul. Heb zelf jarenlang de Yamaha DX-7 gehad. Blijft ook een topdingquote:
I hope I didn't brain my damage![]()
Ook je rust nemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:31 schreef Rob het volgende:
Nog nooit zo druk gehad in mijn vakantie![]()
![]()
DX-7 is waanzinnigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:31 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Leuk spul. Heb zelf jarenlang de Yamaha DX-7 gehad. Blijft ook een topdingook gehad. Speelt als een tiet
Ben nu aan't sparen voor de SX-900, waanzinnig dingetje![]()
de 24e krijg je het pas drukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:31 schreef Rob het volgende:
Nog nooit zo druk gehad in mijn vakantie
Om drie a vier uur 's nachts ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef Rob het volgende:
[..]
welnee. beetje heen en weer rijden..
Vanaf 11:25 ofzoquote:![]()
Angerfist
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Oh wacht 10 uur 25 bedoel ik
Angerfistquote:![]()
![]()
Autorijdenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef Rob het volgende:
[..]
welnee. beetje heen en weer rijden..![]()
![]()
Zal wel doorhalen worden.quote:
wandelaartje bevoorraden..
Ouders van boodschappen voorzien
Wandelaartje ergens onderscheppen en laten schrikken.
powernappie doen en weer wandelaartje voor d'r kiezen rijden![]()
![]()
Zekers! Het klavier is wel wat kort van die SX-900quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
DX-7 is waanzinnigook gehad. Speelt als een tiet
Ben nu aan't sparen voor de SX-900, waanzinnig dingetjeI hope I didn't brain my damage![]()
GC / 45 mijl (80 km) voor Milo, de zoon van Slaapmeisjequote:
Ik vertrek om middernacht voor een wandeltocht van 80 km.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Zal wel doorhalen worden.
wandelaartje bevoorraden..
Ouders van boodschappen voorzien
Wandelaartje ergens onderscheppen en laten schrikken.
powernappie doen en weer wandelaartje voor d'r kiezen rijden![]()
Dat is ver.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
GC / 45 mijl (80 km) voor Milo, de zoon van Slaapmeisje
Ik vertrek om middernacht voor een wandeltocht van 80 km.
50 km wel gedaan een paar keer.![]()
quote:
Ik heb onlangs nog 65 voor de hartstichting gelopen. Dan moet 15 erbij met goede planning en geen slecht weer, ook wel te doen zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ver.
50 km wel gedaan een paar keer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb de SX-700 even kort gehad en vond 'm echt heerlijk spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:35 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Zekers! Het klavier is wel wat kort van die SX-900
SX-900 is voor mij wel prima. Wil ei-gen-lijk de Genos, maar daar komt eind van 2021 al een nieuw model van, dus ik doe nu gewoon upgraden naar de 900 en dan volgend jaar de Genos 2 als ik alles op een rijtje heb![]()
![]()
Red je dat in een dag?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog 65 voor de hartstichting gelopen. Dan moet 15 erbij met goede planning en geen slecht weer, ook wel te doen zijn.
Ik moest in dienst een paar keer lopen met volle bepakkingVoel het nu nog
![]()
![]()
Wat een bikkel!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Red je dat in een dag?
![]()
Over die 65 km heb ik 17 uur gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Red je dat in een dag?
https://connect.garmin.com/modern/activity/5627589903Ik heb er één en ik ben er trots op
Och ja, zoveel mensen zoveel wensen. Wat goed is is goed, zo werkt hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb de SX-700 even kort gehad en vond 'm echt heerlijk spelen
SX-900 is voor mij wel prima. Wil ei-gen-lijk de Genos, maar daar komt eind van 2021 al een nieuw model van, dus ik doe nu gewoon upgraden naar de 900 en dan volgend jaar de Genos 2 als ik alles op een rijtje heb![]()
De Genos ken ik niet, zal zo even googlen. Wel grappig dat je de DX-7 ook hebt gehad. Die blijft tijdloos![]()
Heb nog steeds spijt dat ik die ooit heb weg gedaan.
Maar ik heb al vele jaren niet meer gespeeld (20+). Ik heb nu een Clavinova CLP-350 staan, waar m'n zoon van 5 en m'n middelste van 21 regelmatig op zitten te pingelen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
GC / 45 mijl (80 km) voor Milo, de zoon van Slaapmeisje
Ik vertrek om middernacht voor een wandeltocht van 80 km.respect
![]()
Succesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Over die 65 km heb ik 17 uur gedaan.
https://connect.garmin.com/modern/activity/5627589903![]()
![]()
Volgende week pas hoorquote:
Absoluut, die "Rhodes" met reverb en chorus heeft de 80s ballads echt gemaakt tot wat ze zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Och ja, zoveel mensen zoveel wensen. Wat goed is is goed, zo werkt het![]()
De Genos ken ik niet, zal zo even googlen. Wel grappig dat je de DX-7 ook hebt gehad. Die blijft tijdloos![]()
Heb nog steeds spijt dat ik die ooit heb weg gedaan.
Maar ik heb al vele jaren niet meer gespeeld (20+). Ik heb nu een Clavinova CLP-350 staan, waar m'n zoon van 5 en m'n middelste van 21 regelmatig op zitten te pingelen
Ook eeuwig spijt van. Heb 'm toen verkocht voor echt 100 euro
Maar goed, ik heb ook ooit eens een Juno-60 verkocht voor amper 150 euro.. Gekocht voor 100 euro via m'n werk dus alsnog winst uitgehaald. Maar die gaan tegenwoordig ook voor 2-3![]()
![]()
Fact-check!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel grotere tieten dan @:DJMOI hope I didn't brain my damage![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Absoluut, die "Rhodes" met reverb en chorus heeft de 80s ballads echt gemaakt tot wat ze zijn
Ook eeuwig spijt van. Heb 'm toen verkocht voor echt 100 euro
Maar goed, ik heb ook ooit eens een Juno-60 verkocht voor amper 150 euro.. Gekocht voor 100 euro via m'n werk dus alsnog winst uitgehaald. Maar die gaan tegenwoordig ook voor 2-3![]()
Heb een tijdje geleden nog op MP gezocht, maar daar gaan ze ook nog rustig voor zo'n 500 weg (De DX-7 dan)I hope I didn't brain my damage![]()
Nee dat bedoel ik niet. Jij zei dat je niks meer van mij kon lezen .....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Niet de data van mij he. Alles wat jullie luisteren telt mee en is ie al naar mp3 of 4 omgezet Maar gig of 2 is er doorheen gejaagd wel
Opgelost?![]()
Ja belachelijk he?!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:46 schreef DrainBamage het volgende:
[..]![]()
Heb een tijdje geleden nog op MP gezocht, maar daar gaan ze ook nog rustig voor zo'n 500 weg (De DX-7 dan)
Ik zoek nog steeds een EX-5 in goede staat voor 100 euroMaar dat is niet te vinden
Gaan ook allemaal voor 400, en dat is te gek
![]()
Hele tijd terug een Korg Trinity V3 op de kop getikt als zijnde "Defect" maar die deed het gewoon. Kosten? 20 euro voor benzine![]()
![]()
Oke oke, wij net binnenstebuiten teruggekeken : https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/terugkijken/14-oktober-2020
Zien we deze enthousiaste meneer .....![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent wel hebberig he schatje?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat het niet over haar kont gaat het wel over haar tieten.
Zijn van mij, afblijven
Je kunt de dubbele uitsluiten hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef aloa het volgende:
Mijn document ontploft van al die acts...![]()
![]()
Je mag het wel op een sticky gaan zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef aloa het volgende:
Mijn document ontploft van al die acts...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja echtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag het wel op een sticky gaan zetten.![]()
![]()
🥱quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Rustig hier iedereen aal aan het slapen?
Net 2 puntjes binnengeharkt![]()
![]()
Vaak. Niet altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig maar jij bent ook altijd wakker en vrolijk![]()
![]()
Doe je goed mailyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Rustig hier iedereen aal aan het slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dat is hetzelfde natuurlijk. Ik ook nl hahaha.quote:
Maar zie je al als vrolijk engeltje dansen enzo gehehe.Do what you love, love what you do!![]()
O hahahaaaa, helaas heb ik hoogtevrees en dus geen vleugeltjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is hetzelfde natuurlijk. Ik ook nl hahaha.
Maar zie je al als vrolijk engeltje dansen enzo gehehe.![]()
![]()
Nog beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee
1 punt .... pffffffffff![]()
![]()
Redbull geeft je vleugelssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knuffelquote:
Vrolijk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig maar jij bent ook altijd wakker en vrolijk![]()
![]()
Niet zo stoer doen aub.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nog geen punt gehaald vandaag Aloa?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een paar volgens mij...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen punt gehaald vandaag Aloa?![]()
Gelukkig maar danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei jee iok eigenlijk ook wel een beetje. Nu mnoest ik voor mijn werk vorige vorige ook steigers op van die fucking wwankele de goedkoopste wss die er te krijgen waren. Niet echt hoogtevrees. Maar fan van helemaal dus ook niet met zo',n wankel dingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
O hahahaaaa, helaas heb ik hoogtevrees en dus geen vleugeltjesDo what you love, love what you do!![]()
De truck in het leven is dat hequote:of nou meer vrolijk blijven is de truck ondanks alle shit. Dat is de truck
Deze maand waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach, eerste worden we toch niet meer![]()
Goeie truuk. Al is het soms wel lastig en zie je even door de bomen het bos niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
De truck in het leven is dat heof nou meer vrolijk blijven is de truck ondanks alle shit. Dat is de truck
![]()
Ik heb ook ooit nog zo'n Korg gehad. Ben het type even helemaal kwijt, maar dat ding was voornamelijk voor geluidseffecten (regen, wind, dat soort gekkigheid). Die vond ik toen wel leuk voor erbijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja belachelijk he?!
Ik zoek nog steeds een EX-5 in goede staat voor 100 euroMaar dat is niet te vinden
Gaan ook allemaal voor 400, en dat is te gek
![]()
Hele tijd terug een Korg Trinity V3 op de kop getikt als zijnde "Defect" maar die deed het gewoon. Kosten? 20 euro voor benzine
Ehm doe maar niet de truck .....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
De truck in het leven is dat heof nou meer vrolijk blijven is de truck ondanks alle shit. Dat is de truck
De truc mag wel![]()
![]()
Gezellige buurtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Oeps er wordt net geschoten door de politie bij mij om de hoek
Gadver ....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Oeps er wordt net geschoten door de politie bij mij om de hoek![]()
Zeker en het lukt ook niet altijd hoor.. mij iig niet bedoel kan tegen heel veel maar ja soms gebeuren er dingen.......quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Goeie truuk. Al is het soms wel lastig en zie je even door de bomen het bos niet meer
Gvd je hele leven weer omgooien of je wereld op zijn kop zetten. Naja Vertel mij wat. Somssss zo moeilijk.
Was ff diepe zucht hier nu HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Het kan weer...En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is wel lollig ja, je kan voor alles wel een mogelijkheid vinden tegenwoordig op die apparatenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit nog zo'n Korg gehad. Ben het type even helemaal kwijt, maar dat ding was voornamelijk voor geluidseffecten (regen, wind, dat soort gekkigheid). Die vond ik toen wel leuk voor erbij![]()
![]()
Was ik toch al niet van plan. Anders krijg je toch weer te horen dat je vals speeltquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach, eerste worden we toch niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LAPOOOOOOOOOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Snel foto's maken voor Facebook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Oeps er wordt net geschoten door de politie bij mij om de hoek![]()
![]()
Hey Engine 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh diepe zuchten waren er vanavond voor DTS al genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Zeker en het lukt ook niet altijd hoor.. mij iig niet bedoel kan tegen heel veel maar ja soms gebeuren er dingen.......
Gvd je hele leven weer omgooien of je wereld op zijn kop zetten. Naja Vertel mij wat. Somssss zo moeilijk.
Was ff diepe zucht hier nu Hahaha![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: