jij kaapt mij altijdquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 Gooooooo
motjerficiomg!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
Kree kun je mijn reactie zien?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
vet zo'n getunede BMWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expresquote:
Ik heb die in de OP toen geluisterd maar ik was aangenaam verrastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
Zal het opslaan in mijn breinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Je ergert je, en iets irriteert je.
Jahaaaa. Lees je mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarquote:
Ik heb altijd nog een hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarJammer wel
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expres
@kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |