jij kaapt mij altijdquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 Gooooooo
motjerficiomg!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
Kree kun je mijn reactie zien?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
vet zo'n getunede BMWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expresquote:
Ik heb die in de OP toen geluisterd maar ik was aangenaam verrastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
Zal het opslaan in mijn breinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Je ergert je, en iets irriteert je.
Jahaaaa. Lees je mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarquote:
Ik heb altijd nog een hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarJammer wel
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expres
@kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelenquote:
Vocarooquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?
Dat komt door de tiktyfusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelen
Niet de data van mij he. Alles wat jullie luisteren telt mee en is ie al naar mp3 of 4 omgezet Maar gig of 2 is er doorheen gejaagd welquote:
waarom niet soundcloudquote:
op linksquote:
Bladsla!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef kree het volgende:
En een liedje nou die zo kort is 10mb wss nog minder..... lol maar hee @:bradsla we hebben fans
Gaat soms ook zo snel en je krijgt ook niet altijd melding inbeeld dat het topic bijna vol isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste heb
quote:
+ ik zit op gekaapte ziggoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat soms ook zo snel en je krijgt ook niet altijd melding inbeeld dat het topic bijna vol is
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.
Terwijl juist de dame niet meetelt in de scorelijst? leuke plottwistquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.
Ey jij kijkt waarschijnlijk vaak ONM met @Dr.Mikeyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Goeie welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
of Maanvis denkt dat @DeBraad een meisje is en ik een man?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terwijl juist de dame niet meetelt in de scorelijst? leuke plottwist
Laatste keer dat ik voelde kan ik dat gelukkig ontkrachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
of Maanvis denkt dat @:DeBraad een meisje is en ik een man?
Misschien heb je wel grotere tieten dan @DJMOquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik voelde kan ik dat gelukkig ontkrachten
*Proest*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel grotere tieten dan @:DJMO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |