chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dames"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw
Beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker weertje weer hoor bohquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Yepquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Waarom is de DTS song uit de OP?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
BLOFquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Dven het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
@:dr.mikeyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Dven het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
@:dr.mikey![]()
![]()
Wat? Echt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw![]()
![]()
afgelopen dagen welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
WAAROMquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb dat even gefikstquote:
Geen gekloot meer in de OPA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Iedereen op de stream bij braad @ Nu Want we hebben weer beeld......Do what you love, love what you do!![]()
Wel langer, maar ik wil weten waarom ie weg isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kijk terug, volgens mij nog geen 24 uur erin gestaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Iedereen op de stream bij braad @ Nu Want we hebben weer beeld......![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Als we jou ook niet hadden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat zal niet lang meer durenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
Halloquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
kutkapertquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan had iemand anders het wel gedaan, maar ik irriteerde mij er aan of was het nou ik erger mij er aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we jou ook niet hadden.
Moest evenquote:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooDo what you love, love what you do!![]()
Ergerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan had iemand anders het wel gedaan, maar ik irriteerde mij er aan of was het nou ik erger mij er aan?![]()
![]()
Dat is leuk voor kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou zegKree wil ook alleen maar lief doen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: