chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dames"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker weertje weer hoor bohquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom is de DTS song uit de OP?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
BLOFquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Dven het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
@:dr.mikeyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Dven het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
@:dr.mikey![]()
![]()
Wat? Echt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
De OP is gemaakt Dr.Mikey is nu ook weer blauw![]()
![]()
afgelopen dagen welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
WAAROMquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Iedereen op de stream bij braad @ Nu Want we hebben weer beeld......Do what you love, love what you do!![]()
Wel langer, maar ik wil weten waarom ie weg isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kijk terug, volgens mij nog geen 24 uur erin gestaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Iedereen op de stream bij braad @ Nu Want we hebben weer beeld......![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Als we jou ook niet hadden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat zal niet lang meer durenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Halloquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:46 schreef kree het volgende:
kutkapertquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan had iemand anders het wel gedaan, maar ik irriteerde mij er aan of was het nou ik erger mij er aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we jou ook niet hadden.
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooDo what you love, love what you do!![]()
Ergerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan had iemand anders het wel gedaan, maar ik irriteerde mij er aan of was het nou ik erger mij er aan?![]()
![]()
Dat is leuk voor kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou zegKree wil ook alleen maar lief doen
![]()
![]()
jij kaapt mij altijdquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En ja dames en heren. Daar komt de eene groooote Fok artiest die er ooit is geweest De motjerficlomg bradge
En 1 en 2 en 1 2 3 4 Gooooooomotjerficiomg!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kree kun je mijn reactie zien?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En 1 en 2 en 1 2 3 4 Gooooooo![]()
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
vet zo'n getunede BMWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expresquote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik heb die in de OP toen geluisterd maar ik was aangenaam verrastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:49 schreef kree het volgende:
En 1 en 2 en 1 2 3 4 GoooooooIk ben motjeficlomg
![]()
![]()
Zal het opslaan in mijn breinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Je ergert je, en iets irriteert je.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jahaaaa. Lees je mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef kree het volgende:
Had ny die nieuwe getuned btw van ons. Maar heb hem perongelijk gewist. Oeps Wilde de opzet doen maar precies de verkeerde natuurlijk![]()
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarquote:Jammer wel
![]()
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb altijd nog een hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt, wat je probleem de laatste tijd met mij is zo uit het niets, niemand weet het, maar je hebt je iets in je kop gehaald schijnbaarJammer wel
![]()
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet, als,dat wel zo is dan is,dat echt niet expres
Een gedicht over Maanvis
@kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?![]()
![]()
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelenquote:
Een gedicht over Maanvis
Vocarooquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef kree het volgende:
Kan ze niet meer delen want ben door data tegoed heen. Heb ze nog wel dus als iemand goeie host weet waar je wav of mp3 kunt hosten? Zonder gezeik?![]()
Dat komt door de tiktyfusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel tof dat je zo'n tiktyfus hebt en toch goed piano en keyboard kan spelen![]()
Niet de data van mij he. Alles wat jullie luisteren telt mee en is ie al naar mp3 of 4 omgezet Maar gig of 2 is er doorheen gejaagd welquote:Do what you love, love what you do!![]()
waarom niet soundcloudquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
op linksquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En een liedje nou die zo kort is 10mb wss nog minder..... lol maar hee @bradsla we hebben fans
Do what you love, love what you do!![]()
Bladsla!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef kree het volgende:
En een liedje nou die zo kort is 10mb wss nog minder..... lol maar hee @:bradsla we hebben fans![]()
Gaat soms ook zo snel en je krijgt ook niet altijd melding inbeeld dat het topic bijna vol isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit door dat ik de laatste heb
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
+ ik zit op gekaapte ziggoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat soms ook zo snel en je krijgt ook niet altijd melding inbeeld dat het topic bijna vol isTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.![]()
![]()
Terwijl juist de dame niet meetelt in de scorelijst? leuke plottwistquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ey jij kijkt waarschijnlijk vaak ONM met @Dr.Mikeyquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Het zou trouwens wel het ultieme rodedraad verhaal zijn voor de DTS musical.. een liefde die ontstaat tussen 2 FOK! users in DTS na vele nachten samen chatten in deze reeks, maar dan blijkt als puntje bij paaltje komt de dame van het stel het alleen om de punten gedaan te hebben en niks te voelen voor de jongen.![]()
Goeie welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Maanvis het volgende:
of Maanvis denkt dat @DeBraad een meisje is en ik een man?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terwijl juist de dame niet meetelt in de scorelijst? leuke plottwistIk heb er één en ik ben er trots op
en een lied over de downtime lijkt me ook wel tof.. zo'n liedje dat steeds sneller gaat en dan ineens stopt (met een bel of tijdklok ofzo)... 20 seconden stil is, en dan weer begint met een felicitatieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb foutje gemaakt want ik had nl wel de opet en nog, Maar niet meer de gwerkte versie met braad
Do what you love, love what you do!![]()
Laatste keer dat ik voelde kan ik dat gelukkig ontkrachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
of Maanvis denkt dat @:DeBraad een meisje is en ik een man?![]()
![]()
Heb jij hem nog @braad? Anders wordt het sing-a-long versie DenkDo what you love, love what you do!![]()
Misschien heb je wel grotere tieten dan @DJMOquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik voelde kan ik dat gelukkig ontkrachtenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
*Proest*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel grotere tieten dan @:DJMO![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: