quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien heb je wel grotere tieten dan @:DJMO
https://vocaroo.com/5rKbGt2WhIYquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:05 schreef kree het volgende:
Heb jij hem nog @:braad? Anders wordt het sing-a-long versie Denk
Cool ff opslaan voor in mijn muzikale archief hequote:
omdat we geen audiotopiques hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
Waarom heeft FOK! geen muzieksmileys!?
Ik ben echt al 30 minuten livequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef kree het volgende:
Hey ga je nog verder op youtube btw of kan ik die wel afsluiten Kan ik ook weer beetje zien wat ik type upv io geviek dys
upv io gevlek dys heh eheheheheehquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef kree het volgende:
Hey ga je nog verder op youtube btw of kan ik die wel afsluiten Kan ik ook weer beetje zien wat ik type upv io geviek dys
a child in timequote:
Als je wil want deze is kut te converteren En nu kun je die upladen gewoon naar druve acciybt, Zak ff mapje voor je aanmaken maar die krijg je van me.quote:
druve acciybt!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Als je wil want deze is kut te converteren En nu kun je die upladen gewoon naar druve acciybt, Zak ff mapje voor je aanmaken maar die krijg je van me.
Mag gewoon met dm maar doe ik ff alles in dan wat ik heb via fok want twee of althans twee idee van jou en mij 3e moeten we nog maken en had er al eerder eentje gemaakt. Maar geen contact meer met hem helaas
OH nee manquote:
Hurdegaryp.quote:
Jammer dat ik de helft gemist heb omdat ik naar de winkel moestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
OH nee manGaat toch niet om jou
Had er al 1 uur totaal op zitten en vind dat met dit keyboard wel zat
Kan terug kijken tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
OH nee manGaat toch niet om jou
Had er al 1 uur totaal op zitten en vind dat met dit keyboard wel zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier halen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dat ik de helft gemist heb omdat ik naar de winkel moest
Sigarettenquote:
Ach jullie gaan toch dit weekend uit eten..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dat ik de helft gemist heb omdat ik naar de winkel moest
Rob.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach jullie gaan toch dit weekend uit eten..![]()
Dan maak je DeBraad het vast wel weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |