Dat zou ik zeer waarderenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
ik woon niet op je route. Maar misschien kunnen @:superkimmi en ik een stukje meelopen
Ik ga het even overleggen met @superkimmiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer waarderen![]()
Van FOK!kers voor FOK!kers door FOK!kers toch?
Ook dat word gewaardeerd meisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik ben 23 okt een weekendje weg
![]()
Verdorie
Maar in gedachten loop ik mee dan!
Het is het minste wat ik kán doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:46 schreef Viv het volgende:
Wat tof dat je dit wil doen @:DJMO ! En wat een leuk idee dat andere FOK!kers een stukje willen meelopen. Soort van 3FM The Lifeline.
Ik woon niet op de route helaas, anders was je welkom!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een intens kutverhaal zeg. Ik ga ergens vanavond nog doneren.
Geeft niet. Als je een (kleine) donatie doet ben ik al blijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:12 schreef DrainBamage het volgende:
80 (!!!) KM![]()
![]()
Ik woon ook niet op de route.
Done!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geeft niet. Als je een (kleine) donatie doet ben ik al blij
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef Zwansen het volgende:
Held! Ook gedoneerd, maar woon niet op de route.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
Net een donatie gedaan. Top actie @:djmo.
Als je die 80 freakin' kilometers hebt gelopen doe ik er zéker nog wat bij!quote:
je kent me. ik ga stug door tot ik m'n doel bereikt heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Als je die 80 freakin' kilometers hebt gelopen doe ik er zéker nog wat bij!
Tot nu toe heb je geflikt wat je hebt beloofd, waarvoor huldequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
je kent me. ik ga stug door tot ik m'n doel bereikt heb.
Iets met karakter enzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:49 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je geflikt wat je hebt beloofd, waarvoor hulde![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |