quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Absoluut, die "Rhodes" met reverb en chorus heeft de 80s ballads echt gemaakt tot wat ze zijn
Ook eeuwig spijt van. Heb 'm toen verkocht voor echt 100 euro
Maar goed, ik heb ook ooit eens een Juno-60 verkocht voor amper 150 euro.. Gekocht voor 100 euro via m'n werk dus alsnog winst uitgehaald. Maar die gaan tegenwoordig ook voor 2-3
Nee dat bedoel ik niet. Jij zei dat je niks meer van mij kon lezen .....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Niet de data van mij he. Alles wat jullie luisteren telt mee en is ie al naar mp3 of 4 omgezet Maar gig of 2 is er doorheen gejaagd wel
Ja belachelijk he?!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:46 schreef DrainBamage het volgende:
[..]![]()
Heb een tijdje geleden nog op MP gezocht, maar daar gaan ze ook nog rustig voor zo'n 500 weg (De DX-7 dan)
Je bent wel hebberig he schatje?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat het niet over haar kont gaat het wel over haar tieten.
Zijn van mij, afblijven
Je kunt de dubbele uitsluiten hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef aloa het volgende:
Mijn document ontploft van al die acts...
Je mag het wel op een sticky gaan zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef aloa het volgende:
Mijn document ontploft van al die acts...
Ja echtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag het wel op een sticky gaan zetten.
🥱quote:
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Rustig hier iedereen aal aan het slapen?
Vaak. Niet altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig maar jij bent ook altijd wakker en vrolijk
Nee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Rustig hier iedereen aal aan het slapen?
Ja maar dat is hetzelfde natuurlijk. Ik ook nl hahaha.quote:
O hahahaaaa, helaas heb ik hoogtevrees en dus geen vleugeltjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is hetzelfde natuurlijk. Ik ook nl hahaha.
Maar zie je al als vrolijk engeltje dansen enzo gehehe.
Nog beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee
1 punt .... pffffffffff
Knuffelquote:
Vrolijk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig maar jij bent ook altijd wakker en vrolijk
Niet zo stoer doen aub.quote:
Nog geen punt gehaald vandaag Aloa?quote:
Wel een paar volgens mij...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen punt gehaald vandaag Aloa?
Gelukkig maar danquote:
Oei jee iok eigenlijk ook wel een beetje. Nu mnoest ik voor mijn werk vorige vorige ook steigers op van die fucking wwankele de goedkoopste wss die er te krijgen waren. Niet echt hoogtevrees. Maar fan van helemaal dus ook niet met zo',n wankel dingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
O hahahaaaa, helaas heb ik hoogtevrees en dus geen vleugeltjes
De truck in het leven is dat hequote:
Deze maand waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach, eerste worden we toch niet meer
Goeie truuk. Al is het soms wel lastig en zie je even door de bomen het bos niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
De truck in het leven is dat heof nou meer vrolijk blijven is de truck ondanks alle shit. Dat is de truck
Ik heb ook ooit nog zo'n Korg gehad. Ben het type even helemaal kwijt, maar dat ding was voornamelijk voor geluidseffecten (regen, wind, dat soort gekkigheid). Die vond ik toen wel leuk voor erbijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja belachelijk he?!
Ik zoek nog steeds een EX-5 in goede staat voor 100 euroMaar dat is niet te vinden
Gaan ook allemaal voor 400, en dat is te gek
![]()
Hele tijd terug een Korg Trinity V3 op de kop getikt als zijnde "Defect" maar die deed het gewoon. Kosten? 20 euro voor benzine
Ehm doe maar niet de truck .....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
De truck in het leven is dat heof nou meer vrolijk blijven is de truck ondanks alle shit. Dat is de truck
Gezellige buurtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Oeps er wordt net geschoten door de politie bij mij om de hoek
Gadver ....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Zeker en het lukt ook niet altijd hoor.. mij iig niet bedoel kan tegen heel veel maar ja soms gebeuren er dingen.......quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Goeie truuk. Al is het soms wel lastig en zie je even door de bomen het bos niet meer
Dat is wel lollig ja, je kan voor alles wel een mogelijkheid vinden tegenwoordig op die apparatenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit nog zo'n Korg gehad. Ben het type even helemaal kwijt, maar dat ding was voornamelijk voor geluidseffecten (regen, wind, dat soort gekkigheid). Die vond ik toen wel leuk voor erbij
Was ik toch al niet van plan. Anders krijg je toch weer te horen dat je vals speeltquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach, eerste worden we toch niet meer
Snel foto's maken voor Facebook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef madam-april het volgende:
Hey Engine 🖐🏻quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |