Tyde*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat de bezorgkebabzaken prima geld zijn verdienen deze tijde
Woon je in Belgie ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
KFC zit hier niet in de buurt helaas
Heb er ook geen in de buurt ook geen mac of burger kingquote:
Ligt eraan wat je maatstaf is. Qua tijd is het niet beterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zelf koken is beter
Oh ja, die andere keten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind KFC niet lekker
Ben meer van de Mc
ik was ook vanaf gisteren nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Begin jij nu ook.al😳
En qua kunnen koken ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je maatstaf is. Qua tijd is het niet beter
Ligt eraan hoe lang je erop moet wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je maatstaf is. Qua tijd is het niet beter
Wtf, woont iedereen hier in een afgelegen dorp ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heb er ook geen in de buurt ook geen mac of burger king
vanmiddag even naar KFC Alkmaar geweest.. Het was best wel te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind KFC niet lekker
Ben meer van de Mc
Oh komt vanzelfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was ook vanaf gisteren nog niet
Bij je werk in de buurt welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heb er ook geen in de buurt ook geen mac of burger king
Hilversumquote:
Ja dat kloptquote:
Ik kan wel goed kokenquote:
Of dat ze moeten werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |