Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is er eigenlijk een lijstje te zien wie de meeste likes heeft hier?
Ik hequote:
Ah gefeliciteerdquote:
Hoi hemaquote:
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Die score slaat al helemaal nergens op
Omgquote:
Ik kom hier vooral om te chattenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.
Niet belangrijk toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Het bevreemd mij een beetje dat mensen het belangrijk vinden hoe hoog hun Userscore en likes staan.
Eetzequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat maar eens wat te eten maken.
Helemaal vergeten vanavond en het begint nu wel te knagen..
Vind ik ook. Maar die userscore slaat ook nergens op. Haags staat 200.000 punten hoger dan nummer 2quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Allootjesquote:
Hoi hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Meissiegaan we weer een keer tekenen?
Ja is goed! Gezelligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
Misschien dit weekend? Komt dat uit?
Nouja zegquote:
Alles goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
Ja dit weekend komt uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allootjes.
[..]
Hoi hoi!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |