chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
K bedoel het als complimentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Normaal wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja die is eigenlijk best goed.![]()
Inwendig?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cockmutsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Draag je in je werk ook zo'n hoge koksmuts ?
Zonder wrijving geen glans![]()
Nope.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Draag je in je werk ook zo'n hoge koksmuts ?![]()
Niet normaal kunnen typen. 15 stokslagen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Pfffffffff waar kan je eigenlijk die stand bekijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Liken mag mensen. Is gratis!!
Egt lagge![]()
Haha moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan verhuis je lekker naar Uto.
Ama was er tijdens jouw pasoa fiasco niet. Ik ook niet. Dus waar lul je over?! Jij komt nu over bij mij i.i.g, en bij Ama denk ik ook? Als een schijtirritante user die gewoon z'n mond moet houden en een lekkere koude douche moet nemen en z'n bed in moet gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij de top 500.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pfffffffff waar kan je eigenlijk die stand bekijken?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen typen. 15 stokslagen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik maar een tijdmachineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is de drank + jouw onvermogen om nu na te denken, snap ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hihihihEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh ben je van jezelf zo'n zure? Ga daten met @Souryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.![]()
Ben je nuchter?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.Your beauty never ever scared me.![]()
stop nuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja zeker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Professor Barabas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zou soms wel fijn zijn. Back to the future of?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hashtagquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Welterusten Jippie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
Ja , ik ga er weer vandoor. Nog een fijne nacht samen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Stop eens met grappig over mij te doen ga weer huilen dat het allemaal aan anderen ligt als er een paar eieren tegen je deur gooien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker. Ik kan je aanraden om over mij te dromen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Nee het einde ervanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is dit de aftrap van het foute uurtje?![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is dit de aftrap van het foute uurtje?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zweer het je, Ik zou een groepje vvan hier dat wel eens willen zien doen.quote:
En sterker nog we hebben dit project gehad zelfs van fok. Weet niet weten jullie nog....?
"De bunker" Mizerabel gefaald natuurlijk. Maar het idee was wel grappig. Gvd zeg als je ons denk van dit topic opsluit dan blijft er maar eentje over wss hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Truste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SOSOSOSOSOSOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stop eens met grappig over mij te doen ga weer huilen dat het allemaal aan anderen ligt als er een paar eieren tegen je deur gooien.![]()
Klinkt leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zweer het je, Ik zou een groepje vvan hier dat wel eens willen zien doen.
En sterker nog we hebben dit project gehad zelfs van fok. Weet niet weten jullie nog....?
"De bunker" Mizerabel gefaald natuurlijk. Maar het idee was wel grappig. Gvd zeg als je ons denk van dit topic opsluit dan blijft er maar eentje over wss hahahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Johan Vlemming.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zweer het je, Ik zou een groepje vvan hier dat wel eens willen zien doen.
"De bunker" Mizerabel gefaald natuurlijk. Maar het idee was wel grappig. Gvd zeg als je ons denk van dit topic opsluit dan blijft er maar eentje over wss hahahaha
Nee maar ken je het niet dan? Want is echt gewoon gedaan hoor en live gestreamed ookquote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Dit is zo bizar. Kent het stuk muziek NIET.
Gaat zitten, speelt' t verdomme "fout" de eerste 50 seconden ondanks dat't nog steeds belachelijk goed klinkt. En daarna beseft hij zich, oh het staat er niet in een shuffle maar in gewone 4/4e, en wat er dan ontstaat.. Ongekend![]()
![]()
Huuuu peeerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wel wat van gehoord danny zat daar ook in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar ken je het niet dan? Want is echt gewoon gedaan hoor en live gestreamed ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Vandaag heb ik heeeeeeeeeeeeel veel leuke smileys en gifjes gevonden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]ik moest hier veel te hard om lachen.
![]()
Ja idd die ook nog jah gvd zeg wat een idee ook. Wee nog dat @dabby langskwam want was beetje het idee. Was beetje biertjes zuipen en ik zag aan zijn gezicht wil hier zsm mogelijk weg elke keer als de camera erop kwam. Nooija mooie livestream idee weer iddquote:Do what you love, love what you do!![]()
Dus ook iedere dag een andere?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag heb ik heeeeeeeeeeeeel veel leuke smileys en gifjes gevonden.![]()
![]()
-doen normaal-
[ Bericht 97% gewijzigd door SwJ op 16-10-2020 08:07:17 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat jullie niet weten trouwens achter in die bunker was nog een kamer, Noem het keldrtje . En daar was nog een stream en daar ging het helemaal los live op streamDo what you love, love what you do!![]()
Er was even sprake van dat Johan weer zoiets zou gaan doen,niks meer over gehoord jammer genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd die ook nog jah gvd zeg wat een idee ook. Wee nog dat @:dabby langskwam want was beetje het idee. Was beetje biertjes zuipen en ik zag aan zijn gezicht wil hier zsm mogelijk weg elke keer als de camera erop kwam. Nooija mooie livestream idee weer idd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien wel.quote:
Ik heb gevonden hoe ik gifjes moet resizen dus er zijn een heleboel mogelijkheden.![]()
Wie van deze kids is Dabby?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
@:dabby langskwam want was beetje het idee.![]()
![]()
Het is kansloos. Het concept is al zo saai als ik weet niet wat. Moet ie wat nieuws verzinnen he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was even sprake van dat Johan weer zoiets zou gaan doen,niks meer over gehoord jammer genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat was het andere kamertje/ Daarom zien jullie sommigen ook niet terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wie van deze kids is Dabby?
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Trusten haagsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelijk rust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie weten he in die bunker zijn rare dingen gebeurt. Ook buiten camera?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga zo ook maar eens schaapjes tellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:06 schreef m1st1g het volgende:
Voor als je de slaap niet kan vatten heb ik hier nog wel iets voor je @:Justin_Case
[ afbeelding ]![]()
Welterusten lekkere paddenstoel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens schaapjes tellen.![]()
![]()
Die ruimte lijkt 90x90 cm, gaat lastigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 1.5 meter afstand svp![]()
![]()
Ik laat juist zien wat er gebeurd als je niet die afstand houdtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Die ruimte lijkt 90x90 cm, gaat lastig![]()
eauwhquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik laat juist zien wat er gebeurd als je niet die afstand houdt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: