chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
K bedoel het als complimentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vluchtelingen nog wel, ik kwam hier wel in een warm bad. Dat is waar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Normaal wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja die is eigenlijk best goed.![]()
Inwendig?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cockmutsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Draag je in je werk ook zo'n hoge koksmuts ?
Zonder wrijving geen glans![]()
Nope.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Draag je in je werk ook zo'n hoge koksmuts ?![]()
Niet normaal kunnen typen. 15 stokslagen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Pfffffffff waar kan je eigenlijk die stand bekijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Liken mag mensen. Is gratis!!
Egt lagge![]()
Haha moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan verhuis je lekker naar Uto.
Ama was er tijdens jouw pasoa fiasco niet. Ik ook niet. Dus waar lul je over?! Jij komt nu over bij mij i.i.g, en bij Ama denk ik ook? Als een schijtirritante user die gewoon z'n mond moet houden en een lekkere koude douche moet nemen en z'n bed in moet gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij de top 500.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pfffffffff waar kan je eigenlijk die stand bekijken?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen typen. 15 stokslagen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik maar een tijdmachineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is de drank + jouw onvermogen om nu na te denken, snap ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ook de fruitzurenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
hihihihEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh ben je van jezelf zo'n zure? Ga daten met @Souryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.![]()
Ben je nuchter?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drank op joh dikke.Your beauty never ever scared me.![]()
stop nuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja zeker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Professor Barabas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zou soms wel fijn zijn. Back to the future of?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hashtagquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Welterusten Jippie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
Ja , ik ga er weer vandoor. Nog een fijne nacht samen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Stop eens met grappig over mij te doen ga weer huilen dat het allemaal aan anderen ligt als er een paar eieren tegen je deur gooien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker. Ik kan je aanraden om over mij te dromen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Jippie het volgende:
Ja , ik ga er weer vandoor. Nog een fijne nacht samen![]()
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: