Ja zo jammer. Misschien is het morgen gezelliger.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het voor gezien hou, dit is een waardeloze sfeer.
Succes allemaal. Wie 1e wordt maakt mij geen donder meer uit.
Ik heb niks gedaan, Maar kon me dus verbergen daar in die martelbunker in een kast achter die kleren Terwijl het hele rest van het swat team opgerold werd.quote:
Gast wat lul je je kent mij niet eens ik heb ook geen idee who the fuck jij bent en dat is best prima verder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:37 schreef Catkiller het volgende:
Is Dr.Mongooltje nu nog bezig met wild om zich heen slaan?
Ik stop al. Heb genoeg geplastquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:38 schreef jerney het volgende:
Gasten, kunnen jullie ff tegen elkaar gaan verpissen in DM ofzo? Jullie jagen iedereen weg
Hier op FOK! ben je wel erg onderdanig bij de vrouwen zeg.quote:
Als Kree of jij of wie dan ook die opmerking had gemaakt dan had ik hetzelfde gereageerd hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier op FOK! ben je wel erg onderdanig bij de vrouwen zeg.
Onderdanige mannen zijn vaak van die magere types inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderdanige mannen zijn vaak van die magere types inderdaad.
Ik wil niet dat je stopt!quote:
Ik gok onder het huis van Dutrouxquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:44 schreef kree het volgende:
Jullie willen niet weten echt waar deze bunker oo was
quote:
Of Ruinerwold.quote:
Jij gebruikt ook goeie shit hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:45 schreef kree het volgende:
Nu heb ik er lter een leuk muziekje maar onder gezet voor alle gesneuvelden daar in de martel bunker. Maar ze zijn nooit terug gevonden. Als je full screen zet kun je het mss nog zien denk zeg maaar daaaaar
Hmm. Ik weet niet hoor, maar tegen mij trekt ie z'n bek wel open als ik niet doe wat ie van me verwachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker.quote:
Echt wat is hier lekker aan? Nooit begrepen. Vooral niet wanneer je hem ook gewoon op kan warmenquote:
Bevroren pizza eten lekker manquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt wat is hier lekker aan? Nooit begrepen. Vooral niet wanneer je hem ook gewoon op kan warmen
Het heeft een heerlijke bite als het koud is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt wat is hier lekker aan? Nooit begrepen. Vooral niet wanneer je hem ook gewoon op kan warmen
Bevroren eten lijkt me niet echt bevorderlijk voor je tanden Mikeyquote:
Je bent zelluf mushyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het heeft een heerlijke bite als het koud is.
En als je koude pizza weer gaat opwarmen word het mushy
Zou je denkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevroren eten lijkt me niet echt bevorderlijk voor je tanden Mikey
Daarom moet je hem ook gewoon in 1 keer opeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het heeft een heerlijke bite als het koud is.
En als je koude pizza weer gaat opwarmen word het mushy
Ja het is wel heel erg dood nu. Zie geen andere optie met pijn in het hartquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik je na al die jaren toch naar dts gekregen fok-it
40+ sc is nog actief zie ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is wel heel erg dood nu. Zie geen andere optie met pijn in het hart
Ja daar zitten nog grotere idioten.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar zitten nog grotere idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |