abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195637718
Originele OP

quote:
[tweet="1221191250256093184","1169667761548578818","ZoomerMatthew","http://pbs.twimg.com/profile_images/1220834285625569280/Hq3LKwlr_normal.jpg","Sat Jan 25 22:00:57 +0000 2020"]Wtf?

The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195637730
Zonder wettelijke onderbouwing kun je toch geen boetes gaan uitdelen, krijg je toch willekeur Prince?
Zo moeilijk zijn die regels toch niet te interpreteren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195637736
Het enige wat zo'n jongen bereikt is dat straks op de stations geen eten en drinken verkocht mag worden en in de treinen geen eten en drinken geconsumeerd mag worden.

Gefeliciteerd met je "loophole".
pi_195637800
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het enige wat zo'n jongen bereikt is dat straks op de stations geen eten en drinken verkocht mag worden en in de treinen geen eten en drinken geconsumeerd mag worden.

Gefeliciteerd met je "loophole".
Omdat iemand wat drinkt? Manmanman, zielige bedoeling weer hoor hier, mij betreft dicht je het gat gewoon door te zeggen: Te alle tijden naar aanwijzingen luisteren van personeel.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:04:15 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195637806
quote:
Ga je nog wel meer zien denk ik.
Jup meelopers en gemaskerde vingertjeswijzers. Wellicht handig om in de spoedwet op te nemen dat ten tijde van consumptie het vod onder je kin te doen en je rotzooi zo snel mogelijk naar binnen te schuiven, het ten strengste verboden is de luier in zijn geheel af te doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195637811
Overigens staat er op de website van rijksoverheid.nl

quote:
Als ik in het ov op de veerboten naar de Waddeneilanden iets wil drinken of eten, mag ik dan mijn mondkapje even afdoen?
Houd het mondmasker in trein, bus, tram, metro of op de veerboten naar de Waddeneilanden op. Wilt u toch iets eten of drinken? Doe dat zoveel mogelijk voor of na de reis.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/mondkapjes/verkeer-en-openbaar-vervoer
pi_195637830
quote:
Precies, mag af om te eten / drinken.
Dat iemand zijn best niet doet om hem zoveel mogelijk op te houden kun je allicht wel stellen, ze gaan er echter wel met gestrekt been in weer.
pi_195637832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup meelopers en gemaskerde vingertjeswijzers. Wellicht handig om in de spoedwet op te nemen dat ten tijde van consumptie het vod onder je kin te doen en je rotzooi zo snel mogelijk naar binnen te schuiven, het ten strengste verboden is de luier in zijn geheel af te doen.
Volgens mij gaat het niet om zindelijkheid en het dragen van luiers. Wellicht was je aan het posten in het OUD subforum?

Hier gaat het over mondkapjes.
pi_195637844
200609_1_funsat_13062020_10.jpg

Dit mondmasker is wel prima toch?
pi_195637868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat iemand zijn best niet doet om hem zoveel mogelijk op te houden kun je allicht wel stellen, ze gaan er echter wel met gestrekt been in weer.
Gestrekt been? Ik vind het vreemd dat je er zo naar kijkt.

Die jongen had maar 1 doel: provoceren en de reactie filmen om te delen op social media.
Nou, hij kreeg z'n gewenste reactie en aandacht dus ik zou niet weten waarom hij klaagt.
pi_195637884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

Het is een niet medisch mondkapje, dus ja.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:09:30 #12
189978 controlaltdelete
pi_195637896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet om zindelijkheid en het dragen van luiers. Wellicht was je aan het posten in het OUD subforum?

Hier gaat het over mondkapjes.
Ja joh rustig maar ik weet inmiddels dat een mondluier bij je dagelijkse uitrusting hoort.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195637898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Die jongen had maar 1 doel: provoceren en de reactie filmen om te delen op social media.
Nou, hij kreeg z'n gewenste reactie en aandacht dus ik zou niet weten waarom hij klaagt.
Ik snap best dat je personeel zich irriteert, ik zou de conducteur dan ook niet afvallen o.i.d. maar toch adviseren om de volgende keer het initieel wat netter te vragen. :D
pi_195637902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

Wat denk je zelf...
pi_195637906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Of gewoon bezien hoe scherp ze reageren op het drinken in de trein.
pi_195637912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap best dat je personeel zich irriteert, ik zou de conducteur dan ook niet afvallen o.i.d. maar toch adviseren om de volgende keer het initieel wat netter te vragen. :D
Hij komt er nog wel goed af.
In Spanje knuppelen ze je zonder pardon de trein uit, zoals we kortegeleden zagen.
pi_195637937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hij komt er nog wel goed af.
In Spanje knuppelen ze je zonder pardon de trein uit, zoals we kortegeleden zagen.
Ja leuk, als ze dat hier doen hoop ik dat het uit de pan escaleert.
Laten we hier gewoon ff normaal doen.
pi_195637945
Kwam de jumbo ook gewoon binnen zonder mondkapje,niemand had commentaar
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:13:43 #19
189978 controlaltdelete
pi_195637951
En wat ik nu zie in mijn omgeving is dat dat in toenemende mate ook gebeurd. Het effect van die mondkapjes is niet heel groot, maar het is er. Dat hebben we ook altijd gezegd, anders hadden we het ook niet in OV verplicht, waar je die anderhalve meter lastig kan handhaven. En het optellen van al die ietsen, dit doet dus ook iets, en al die ietsen opgeteld leidt natuurlijk tot een verdere terugdringing van dat virus.

Quote Pinokkio 13/10... het doet.. iets.. :{
pi_195637974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
En wat ik nu zie in mijn omgeving is dat dat in toenemende mate ook gebeurd. Het effect van die mondkapjes is niet heel groot, maar het is er. Dat hebben we ook altijd gezegd, anders hadden we het ook niet in OV verplicht, waar je die anderhalve meter lastig kan handhaven. En het optellen van al die ietsen, dit doet dus ook iets, en al die ietsen opgeteld leidt natuurlijk tot een verdere terugdringing van dat virus.

Wie quote je? Uit welke bron?
pi_195637977
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef PSVCL het volgende:
Zo hoort het.
pi_195638017
quote:
anders hadden we het ook niet in OV verplicht,
Sterk argument altijd dit.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:21:47 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195638076
quote:

Laat hij het gewoon gedragsbeinvloeding noemen met zijn gedraai :N

[ Bericht 16% gewijzigd door Summers op 14-10-2020 18:29:56 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195638771
quote:
Conscience do cost.
pi_195639064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:58 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:7 mooi beest

Doe het niet om tegendraads te doen. Als we echt te maken hadden met een killervirus en er was wetenschappelijk bewijs dat een mondkapje de verspreiding tegenhoudt..dan zou ik echt niet moeilijk doen.
pi_195639922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:58 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_195639951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker weer was het in oktober op die plek in Nl.
pi_195640717
[quote]7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Laat dan maar een gedegen studie zien die de effectiviteit van die behandeling aantoont.
[/q
There is only one religion
pi_195641199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:7 mooi beest

Doe het niet om tegendraads te doen. Als we echt te maken hadden met een killervirus en er was wetenschappelijk bewijs dat een mondkapje de verspreiding tegenhoudt..dan zou ik echt niet moeilijk doen.
Ik zou bij een ultiem killervirus dat mondkapje niet eens vertrouwen want risico dat je jezelf juist besmet ermee.
pi_195641461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou bij een ultiem killervirus dat mondkapje niet eens vertrouwen want risico dat je jezelf juist besmet ermee.

:7
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:47:25 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195641677
Er is geen pandemie de maatregelen zijn om onze vrijheden af te pakken .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 15-10-2020 11:04:41 ]
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:00:32 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195642070
quote:
Dat is niets aantonen, dat is selectief winkelen in een reeks onderzoeken zonder er kritisch naar te kijken. Eén van de studies die hij aanhaalt heb ik hier besproken: BNW / Coronavirus #30 Strijden voor vrijheid

Ik kan met een langere reeks onderzoeken komen waaruit zou moeten blijken dat HCQ niet effectief is. 'Win' ik dan?

Het grote manco van veel van dit soort studies waarin je achteraf kijkt naar resultaten van verschillende behandelingen is dat je moeilijk groepen met een verschillende behandeling met elkaar kan vergelijken omdat die groepen niet hetzelfde zijn. Zo kan het zijn dat er op basis van (ernst van de) symptomen een behandeling gegeven wordt en dat patiënten die met HCQ behandeld zijn zieker, of juist minder ziek, waren dan patiënten die die behandeling niet kregen. Of dat deze mensen juist wel of geen bepaalde symptomen vertoonden. Of ouder, of juist jonger, waren. Of, ... etc. In dat geval zouden ook bij een gelijke behandeling de uitkomsten verschillend zijn. Wat zijn je conclusies dan waard?

Dáárom zijn RCT-studies zo belangrijk. Dat is eigenlijk de enige manier om de klinische effectiviteit van een behandeling aan te tonen. Haal je wél de retrospectieve onderzoeken aan zoals in dat filmpje gebeurt? Dan moet je bijzonder goed kijken naar de statistische verantwoording.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 14-10-2020 21:09:50 ]
Huilen dan.
pi_195643179
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is niets aantonen, dat is selectief winkelen in een reeks onderzoeken zonder er kritisch naar te kijken. Eén van de studies die hij aanhaalt heb ik hier besproken: BNW / Coronavirus #30 Strijden voor vrijheid

Ik kan met een langere reeks onderzoeken komen waaruit zou moeten blijken dat HCQ niet effectief is. 'Win' ik dan?

Het grote manco van veel van dit soort studies waarin je achteraf kijkt naar resultaten van verschillende behandelingen is dat je moeilijk groepen met een verschillende behandeling met elkaar kan vergelijken omdat die groepen niet hetzelfde zijn. Zo kan het zijn dat er op basis van (ernst van de) symptomen een behandeling gegeven wordt en dat patiënten die met HCQ behandeld zijn zieker, of juist minder ziek, waren dan patiënten die die behandeling niet kregen. Of dat deze mensen juist wel of geen bepaalde symptomen vertoonden. Of ouder, of juist jonger, waren. Of, ... etc. In dat geval zouden ook bij een gelijke behandeling de uitkomsten verschillend zijn. Wat zijn je conclusies dan waard?

Dáárom zijn RCT-studies zo belangrijk. Dat is eigenlijk de enige manier om de klinische effectiviteit van een behandeling aan te tonen. Haal je wél de retrospectieve onderzoeken aan zoals in dat filmpje gebeurt? Dan moet je bijzonder goed kijken naar de statistische verantwoording.
Het gaat mij niet om winnen maar om het feit dat er positieve resultaten te behalen zijn door serieus naar behandel methoden te kijken i.p.v. te wachten op een vaag vaccin. Of zo als de Jonge deed het gelijk van tafel vegen als zijnde kwakzalverij , Degene van wie het filmpje is is niet zomaar de eerste de beste yt-uber en iemand die zeker kijkt naar achterliggende info en verstand heeft van de statistieken. Ja er zal ook best wat op aan te merken zijn. maar nog steeds geloof ik in zoeken naar medicatie die werkt dan wachten op een vaccin en verder een paracetamolletje.
pi_195643339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zeer sterk plaatje, zeer tekenend ^O^
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:46:28 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195643621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om winnen maar om het feit dat er positieve resultaten te behalen zijn door serieus naar behandel methoden te kijken
Eens. Gelukkig wordt dat dan ook uitgebreid gedaan.
quote:
i.p.v. te wachten op een vaag vaccin. Of zo als de Jonge deed het gelijk van tafel vegen als zijnde kwakzalverij
Er is een verschil tussen "serieus naar behandelmethoden te kijken" en een huisarts die op eigen houtje een behandeling verzint en omdat er van zijn handjevol patiënten die allemaal vrij milde klachten hadden niemand is overleden vervolgens concludeert dat hij het ei van Columbus gevonden heeft. Wanneer hem dan uitgelegd wordt dat zoiets niet de bedoeling is, dat zijn 'succes' geen bewijs is van de klinische effectiviteit van zijn behandeling, en dat uit RCT's blijkt dat de HCQ-combi niet werkt, en hij blijft vervolgens volharden in zijn gelijk, zoekt zelfs de media op om z'n onzin te verkopen, begint te wauwelen over een complottheorie en probeert mensen zelf aan het hobbyen met medicijnen te krijgen.... ja, dán ben je een kwakzalver.

quote:
, Degene van wie het filmpje is is niet zomaar de eerste de beste yt-uber en iemand die zeker kijkt naar achterliggende info en verstand heeft van de statistieken.
Hij laat het niet merken.
quote:
Ja er zal ook best wat op aan te merken zijn. maar nog steeds geloof ik in zoeken naar medicatie die werkt dan wachten op een vaccin en verder een paracetamolletje.
Eens.
Huilen dan.
pi_195646663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat iemand wat drinkt? Manmanman, zielige bedoeling weer hoor hier, mij betreft dicht je het gat gewoon door te zeggen: Te alle tijden naar aanwijzingen luisteren van personeel.
Nou, dat heeft hij goed gedemonstreert. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat die mensen gewoon hun werk doen, alsof ze er zelf zin in hebben. Krijg je zo'n opstandig kutventje die je het onmogelijk gaat maken, rot toch op man.
quote:
Het geldt ook pas sinds 22:00 vandaag.
pi_195646795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, dat heeft hij goed gedemonstreert. :')
[..]

Laat die mensen gewoon hun werk doen, alsof ze er zelf zin in hebben. Krijg je zo'n opstandig kutventje die je het onmogelijk gaat maken, rot toch op man.
[..]

Het geldt ook pas sinds 22:00 vandaag.
Nogmaals, fuck willekeur, mondkapje mag af met drinken is de regel, nu krijg je halve ruzies omdat de manier waarop de conducteur niet zint.

Je past de regels maar aan als dit tot conflict leidt maar naar mijn mening is het gewoon duidelijk hoor. Je mag drinken in de trein en het maskertje mag dan af. Dan moet de conducteur verder ook gewoon normaal zijn werk doen en niet met gestrekt been en slechte verwachtingen in.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 14-10-2020 23:43:01 (Hi) ]
pi_195646804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nogmaals, fuck off met je willekeur, mondkapje mag af met drinken is de regel, nu krijg je halve ruzies omdat de manier waarop de conducteur niet zint.

Je past de regels maar aan als dit tot conflict leidt maar naar mijn mening is het gewoon duidelijk hoor. Je mag drinken in de trein en het maskertje mag dan af. Dan moet de conducteur verder ook gewoon normaal zijn werk doen en niet met gestrekt been en slechte verwachtingen in.
Het is toch duidelijk dat dat pisventje het alleen doet om te kutten? Doe niet zo kansloos man.
pi_195646856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat dat pisventje het alleen doet om te kutten? Doe niet zo kansloos man.
Intentie is niet objectief vast te stellen en geen strafbaar feit of wel? Welke regel wordt er overtreden met het hebben van een verkeerde intentie dan?

Je hebt het over een publieke organisatie niet de patatkraam van je zwager op de kermis. Daar werk je met regels en afspraken,niet met hoe jij iemands intenties afleest.
pi_195646881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Intentie is niet objectief vast te stellen en geen strafbaar feit of wel? Welke regel wordt er overtreden met het hebben van een verkeerde intentie dan?
Ligt eraan of hij een mondkapje bij zich had.

Ben je het er niet mee eens dat hij het enkel deed om z'n "loophole" te bewijzen?

Hij werd toch ook gewoon verzocht om z'n mondkapje op te doen?

Gewoon triest bezig.
pi_195646929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt eraan of hij een mondkapje bij zich had.

Ben je het er niet mee eens dat hij het enkel deed om z'n "loophole" te bewijzen?

Hij werd toch ook gewoon verzocht om z'n mondkapje op te doen?

Gewoon triest bezig.
Hij illustreert prima hoe snel conducteurs wat zeggen van geen mondkapje terwijl die af mag zijn als je drinkt.

De snelheid spreekt boekdelen. Maar okay.

Welke regel heeft die jongen nou overtreden dan? Conducteur moet bij zijn leest blijven.
pi_195646968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij illustreert prima hoe snel conducteurs wat zeggen van geen mondkapje terwijl die af mag zijn als je drinkt.

De snelheid spreekt boekdelen. Maar okay.

Welke regel heeft die jongen nou overtreden dan? Conducteur moet bij zijn leest blijven.
:')

Het is je al 100 keer uitgelegd, maar jij wilt het gewoon niet snappen. Ook goed. ^O^
pi_195647062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is je al 100 keer uitgelegd, maar jij wilt het gewoon niet snappen. Ook goed. ^O^
Wow, simpele ziel, wie legt hier wie wat uit?

Bij jouw redenatie overtreedt niemand een regel, je zit stom te baselen over iemands intentie, lekker objectief te meten ook. Maar bovenal, helemaal niet van toepassing op wat mag in de trein.
pi_195647073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wow, simpele ziel, wie legt hier wie wat uit?

Bij jouw redenatie overtreedt niemand een regel, je zit stom te baselen over iemands intentie, lekker objectief te meten ook. Maar bovenal, helemaal niet van toepassing op wat mag in de trein.
Tuurlijk knul, je hebt helemaal gelijk. Iedereen is gek behalve jij. ^O^
pi_195647088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk knul, je hebt helemaal gelijk. Iedereen is gek behalve jij. ^O^
Of je gaat ff nadenken.

Wil je nou zeggen dat bepaalde intenties hebben niet mag volgens beleid van de NS?
pi_195647098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Of je gaat ff nadenken.

Wil je nou zeggen dat bepaalde intenties hebben niet mag volgens beleid van de NS?
Ik wil zeggen dat het een provocerend kutventje is, en dat je geen enkel punt maakt.

Veeg de stront uit je ogen. Met jou discussiëren is tegen een muur praten, succes ermee. ^O^
pi_195647118
Je hebt altijd wel enige willekeur of coulance. Dat is de vrijheid van de politie of conducteur in kwestie. Niet alles is helemaal in regels te vatten helaas. Dus dan kan het voorkomen dat de ene persoon iets niet mag die een ander wel mag en is het hopen dat het enigszins redelijk opgelost is door betrokkenen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195647122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat het een provocerend kutventje is, en dat je geen enkel punt maakt.

Veeg de stront uit je ogen. Met jou discussiëren is tegen een muur praten, succes ermee. ^O^
Jij mag het een provocerend kut ventje vinden, niet interessant voor de vraag of wat hij doet mag in de trein of niet. Jij gaat gelijk van verkeerde intenties uit en die zijn echt totaal niet van toepassing voor de regels van de NS.
pi_195647135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mag het een provocerend kut ventje vinden, niet interessant voor de vraag of wat hij doet mag in de trein of niet. Jij gaat gelijk van verkeerde intenties uit en die zijn echt totaal niet van toepassing voor de regels van de NS.
Sla anders je reactie even op, hoef je 'm niet elke keer te typen. :')
pi_195647142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je hebt altijd wel enige willekeur cq coulance. Dat is de vrijheid van de politie of conducteur in kwestie. Niet alles is helemaal in regels te vatten helaas. Dus dan kan het voorkomen dat de ene persoon iets niet mag die een ander wel mag en is het hopen dat het enigszins redelijk opgelost is door betrokkenen.
Eens, dit voorval escaleerde wel heel vlug ook.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 09:30:32 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195650451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je hebt altijd wel enige willekeur of coulance. Dat is de vrijheid van de politie of conducteur in kwestie. Niet alles is helemaal in regels te vatten helaas. Dus dan kan het voorkomen dat de ene persoon iets niet mag die een ander wel mag en is het hopen dat het enigszins redelijk opgelost is door betrokkenen.
ah zoals onze befaamde minister o|O
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195650576
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah zoals onze befaamde minister o|O
Wat hij zegt klopt wel. De wet is bijv. niet in steen gebeiteld, en dat is vaak maar goed ook, zo kan er nog enig onderscheid gemaakt. Een rechtzaak wordt beslist door de opvattingen van een rechter, daarom betaal je voor een advocaat ook zoveel, je betaalt dan vaak meer voor de kennis over de betreffende rechter die de advocaat heeft en hoe dit te bespelen, als voor zijn daadwerkelijke kennis van de wet zelf.
pi_195650594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eens, dit voorval escaleerde wel heel vlug ook.
Grappig dat je het ermee eens bent, want het spreekt juist vóór de conducteur en niet voor jouw held. :D

Het lijkt bijna of je er niks van snapt, net als van het voorval zelf. :P
pi_195650607
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met die primers. Een virus bestaat uit een bepaalde serie genetische codes (denk aan bijvoorbeeld letters in een boek: elk boek gebruikt dezelfde letters, maar in een unieke opeenvolging). Wil je een goede primer maken, dan ga je op zoek naar unieke stukjes code die alleen in dat virus voorkomen. Om de boek-analogie voort te zetten: unieke zinnen in het boek. Dat zijn de targets. Op basis van die unieke stukjes code wordt dan de primer gemaakt, en dat kan tegenwoordig vrij eenvoudig. Als je je target(s) goed uitgezocht hebt, dan hecht ook daadwerkelijk alleen genetisch materiaal van het virus waarnaar je op zoek bent eraan.

Dat is inmiddels ook bevestigd door te testen of de primers voor de targets waarop nu getest worden ook aanslaan wanneer je ze loslaat op (genetisch materiaal van) andere (corona)virussen.

Soms kan het gebeuren dat genetisch materiaal dat heel erg op je target lijkt, maar niet identiek is, tóch aan de primer hecht, maar die kans is heel klein. Om dat risico verder te beperken wordt er daarom ook met meerdere targets gewerkt. De kans dat het op alle targets tegelijk fout gaat is werkelijk nihil.
[..]

Door wie niet? Geen enkele test is perfect, en het moeilijke zit hem er dus in dat zo'n test geen absoluut WEL / NIET-uitslag geeft en je een drempelwaarde moet bepalen.
Ik lurk een beetje, maar wilde hier toch nog ff op reageren. Ik heb niet de wetenschappelijke achtergrond om dit allemaal volledig te begrijpen van die testen en moet daarom een beetje afgaan op wat experts zeggen die wel die achtergrond hebben. Ik las dus het volgende in een interview met Menno Jan Bouma, vast al gepost hier.

quote:
We zien op dit moment een enorme toename van het aantal besmettingen met corona. Ook hier in Oost. Hoe kijk jij daar tegenaan?

De besmettingen worden nu gemeten met de zogenaamde ‘PCR test’. Die test onderzoekt of je het coronavirus in je neus-, mond- of keelholte hebt zitten of restjes van het dode virus als de infectie al voorbij is. Veel mensen die het virus in hun neus-, mond- of keelholte hebben zitten, zijn bezig met ‘kennismaking en staande houden bij de voordeur’. Zoals ik zonet al zei: bij normaal gezonde mensen met een normaal afweersysteem staat er een heel leger aan afweercellen klaar in je neus-, mond- en keelholte. Dat leger maakt kennis met het virus, maakt het virus onschadelijk, en heeft tegelijkertijd het virus leren kennen en dus kan het een volgende keer nóg beter reageren. Ik vind persoonlijk dat het woord ‘besmetting’ daarom niet zo goed gekozen is. Liever zou ik willen spreken van ‘kennismaking’. Ja, het klopt dat het aantal ‘kennismakingen’ met het virus (enorm) toeneemt.
Dat is toch ook het hele punt? Die test dus de cijfers enorm omhoog duwt. In maart/april/mei waren de totale besmettingen volgens onze regering totaal niet boeiend om te volgen, maar moesten we kijken naar de IC opnames. Nou, tegenwoordig worden we dood gegooid met cijfers over nieuwe bevestigde positieve gevallen. Lijkt mij alleen maar bangmakerij om dit wanbeleid er doorheen te krijgen bij de mensen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_195650780
Jezus, die clown van een Trump zegt wéér iets achterlijks.

quote:
Barron's tested positive, and within like 2 seconds it was like "Barron is just fine now, he's tested negative."
Wat is dit voor complete idioot. :')

Bonusinfarct:

quote:
"Barron Trump, you know he had the Corona 19, the China virus. It's got 20 different names but to me Corona means Italy."
quote:
"China is China, and it came from China so he had the China virus, right?"
Goddamn. :')
pi_195650929
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef illusions het volgende:
[..]

Bonusinfarct:
[..]

[..]

Het zou ook de chinese griep moeten zijn. Zie de maatregelen die nu getroffen worden. Lijkt mij wel een goede naam voor het virus.
pi_195651035
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het zou ook de chinese griep moeten zijn. Zie de maatregelen die nu getroffen worden. Lijkt mij wel een goede naam voor het virus.

Punt is dat hij het op zo'n idiote manier zegt, en "Corona means Italy".
pi_195651140
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef illusions het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Punt is dat hij het op zo'n idiote manier zegt, en "Corona means Italy".
"To me corona means italy"

Misschien heeft hij zichelf klem gezopen met corona in italië.
pi_195651162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:19 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

"To me corona means italy"

Misschien heeft hij zichelf klem gezopen met corona in italië.
Zou goed kunnen, hoewel ik hem met drank op helemaal niet meer acht te kunnen praten.
pi_195651178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, hoewel ik hem met drank op helemaal niet meer acht te kunnen praten.
Je moet dronken zijn om hem te kunnen begrijpen.
pi_195651192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je moet dronken zijn om hem te kunnen begrijpen.
Zijn we het daar tenminste over eens. :P
pi_195651440
Weet hier iemand of er demonstraties geplanned zijn in NL?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:55:19 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195651630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:42 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik lurk een beetje, maar wilde hier toch nog ff op reageren. Ik heb niet de wetenschappelijke achtergrond om dit allemaal volledig te begrijpen van die testen en moet daarom een beetje afgaan op wat experts zeggen die wel die achtergrond hebben. Ik las dus het volgende in een interview met Menno Jan Bouma, vast al gepost hier.
[..]

Dat is toch ook het hele punt? Die test dus de cijfers enorm omhoog duwt. In maart/april/mei waren de totale besmettingen volgens onze regering totaal niet boeiend om te volgen, maar moesten we kijken naar de IC opnames. Nou, tegenwoordig worden we dood gegooid met cijfers over nieuwe bevestigde positieve gevallen. Lijkt mij alleen maar bangmakerij om dit wanbeleid er doorheen te krijgen bij de mensen.
omdat in het begin niet iedereen werd getest, veel mensen kregen de je zal wel corona hebben blijf maar voor de zekerheid thuis.
Nu word er daadwerkelijk veel getest, ik denk dat de cijfers toen en nu wel beetje gelijk waren, misschien is het nu wel erger..
althans afgelopen paar weken.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:56:18 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195651638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Sponsje88 het volgende:
Weet hier iemand of er demonstraties geplanned zijn in NL?
Ik wacht al jaren op het moment dat een van d BNW-ers hier wat gaat plannen.. *O*
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:58:15 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195651674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef illusions het volgende:
[..]

Bonusinfarct:
[..]

[..]

Trump heeft een pass hekel aan China..
Dat merkte je vooral op met TIKTOK en Huawei die moeten het veld ruimen voor Amerikaanse variant!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:08:31 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195651822
quote:

[..]

[..]

Dus is het zaak om bij jezelf te blijven en niet mee te doen met de fear porn ^O^
pi_195651867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus is het zaak om bij jezelf te blijven en niet mee te doen met de fear porn ^O^
Bij jezelf blijven. _O_

Niet door hoepels springen. _O_

Onbegrensd waarnemen. _O_
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:21:24 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195652054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Bij jezelf blijven. _O_

Niet door hoepels springen. _O_

Onbegrensd waarnemen. _O_
Beter dan het alternatief :Y

Gehoorzaamheid

tegen je eigen natuur ingaan

Overal grenzen op de realiteit plaatsen
pi_195652067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Beter dan het alternatief :Y

Gehoorzaamheid

tegen je eigen natuur ingaan

Overal grenzen op de realiteit plaatsen
Tussen wat jij doet en iets anders bestaat inderdaad geen gulden middenweg. :')

Ik blijf me verbazen over de enorme intelligentie die je bezit. _O_
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:25:01 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195652119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Tussen wat jij doet en iets anders bestaat inderdaad geen gulden middenweg. :')

Ik blijf me verbazen over de enorme intelligentie die je bezit. _O_
In de huidige staat van de wereld zie ik geen middenweg
pi_195652138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:25 schreef Summers het volgende:

[..]

In de huidige staat van de wereld zie ik geen middenweg
Hoe bedoel je trouwens "tegen je natuur ingaan"?

En wat de fuck is een grens op de realiteit?

:D
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:34:30 #72
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195652289
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:25 schreef illusions het volgende:

Een vervelend obstakel dat mensen ervan weerhoudt om te geloven in het bestaan van een pedoseksueel-kannibalistische elite, heksen, elven en kabouters. In de zeventiende eeuw bedacht door de hoge heren en gestudeerde blaaskaken om het goedaardige gewone volk te pesten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:40:42 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195652396
quote:

[..]

Aan de vele plaatjes in het betreffende topic.
Gok ik dat je het volgende ziet in een konijnenhol

again... gokje :+
pi_195652502
Als ik een prognose moet stellen op basis van deze grafiek, dan gaan de cijfers omhoog. Ben benieuwd of de maatregelen hier überhaupt iets aan kunnen doen. Laat ook zien dat dit een jaarlijks fenomeen is en kan je constateren dat het te triest voor woorden is dat er geen maatregelen zijn getroffen om de capaciteit in ziekenhuizen op de schalen.

pi_195652560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Aan de vele plaatjes in het betreffende topic.
Gok ik dat je het volgende ziet in een konijnenhol
[ afbeelding ]

again... gokje :+
"De huidige staat van de wereld" ook echt.

Wat als je in 1900 geboren was?

https://www.dumpert.nl/item/7998847_24feaf0c
pi_195652647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:
Als ik een prognose moet stellen op basis van deze grafiek, dan gaan de cijfers omhoog. Ben benieuwd of de maatregelen hier überhaupt iets aan kunnen doen. Laat ook zien dat dit een jaarlijks fenomeen is en kan je constateren dat het te triest voor woorden is dat er geen maatregelen zijn getroffen om de capaciteit in ziekenhuizen op de schalen.

[ afbeelding ]
Die les hadden ze in 2018 al moeten trekken.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:26:16 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195653253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[ afbeelding ]
Als ik griep heb lig ik thuis ziek in bed ^O^
meld het ook aan vrienden en familie en werk, en ik citeer " ik zit ziek thuis "
griep heeft ook een volledig andere incubatie tijd en andere symptomen.
pi_195653722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als ik griep heb lig ik thuis ziek in bed ^O^
meld het ook aan vrienden en familie en werk, en ik citeer " ik zit ziek thuis "
griep heeft ook een volledig andere incubatie tijd en andere symptomen.
Over welke andere symptomen heb je het dan, want naar mijn weten zijn de symptomen identiek aan elkaar. Misschien bij cruciale gevallen dat er andere symptomen bij komen kijken, maar die patienten hebben vaak een onderliggend probleem.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:57:49 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195653840
quote:

[..]

Omgekeerd dansen , bang zijn voor elk medemens . Niet knuffelen , wegblijven bij je familie , je ouderen alleen laten sterven , constant in angst leven , je leven inrichten op angst , je leven inrichten op wat er zou kunnen gebeuren , je laten voorschrijven welke richting je op moet lopen en hoeveel afstand je van iemand moet houden , je toe laten spreken alsof je een kleuter bent door msm en overheid . Je bedrijf sluiten ipv openhouden om brood op de plank te krijgen .
quote:

Er was een topic over grenzen en toen werd het me duidelijk dat iedereen zijn eigen grenzen heeft waar ze zich prettig bij voelen over wat er mogelijk is in de realiteit .
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:27:04 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654374
quote:

[..]

[..]
Nou ja, je laat je testen wanneer je klachten hebt. Als je klachten hebt, betekent dat dat je het virus in elk geval niet bij de voordeur hebt weten te stoppen. Bij klachten ben je ook besmettelijk voor anderen, dus ik zou "besmettingen" wel gewoon besmettingen noemen en niet eufemistisch "kennismakingen". Om de analogie door te trekken: ze zijn binnen, en daar vieren ze een feestje met wat er in jouw koelkast te vinden is, ze springen op de bank en trekken aan de gordijnen. Nu is je afweersysteem druk bezig om dat feestje een halt toe te roepen, maar ondertussen zijn er een paar over de schutting geklommen en staan tegen de tuindeur van je buurman te trappen.
quote:
In maart en april waren de besmettingen juist wel boeiend om te volgen, alleen was de testcapaciteit onvoldoende. Daarom werd er direct ook zo op gehamerd dat die testcapaciteit zo snel mogelijk verhoogd moest worden. Het was al vrij snel duidelijk dat er doorgaans een behoorlijke tijd zit tussen de aanvang van symptomen en een ziekenhuisopname, dus dat je behoorlijk achter de feiten aanloopt wanneer je je beleid bepaalt op het huidige aantal ziekenhuisopnames.

Je wil weten hoe de verspreiding zich ontwikkelt vóórdat mensen in het ziekenhuis terechtkomen, dan heb je nog de mogelijkheid om een beetje te sturen. Daarnaast is het natuurlijk ook heel zinvol om inzicht te verkrijgen in de demografie van de mensen die besmet zijn (en hoeveel mensen van zo'n groep in het ziekenhuis belanden) en in regionale trends.

Meten is weten.
Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:32:18 #81
189978 controlaltdelete
pi_195654465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Omgekeerd dansen , bang zijn voor elk medemens . Niet knuffelen , wegblijven bij je familie , je ouderen alleen laten sterven , constant in angst leven , je leven inrichten op angst , je leven inrichten op wat er zou kunnen gebeuren , je laten voorschrijven welke richting je op moet lopen en hoeveel afstand je van iemand moet houden , je toe laten spreken alsof je een kleuter bent door msm en overheid . Je bedrijf sluiten ipv openhouden om brood op de plank te krijgen .
[..]

In Franse ziekenhuizen moeten vrouwen zelfs een mondvod om tijdens de bevalling. Buiten dat dit onmenselijk is, het eerste wat een baby ziet zijn maskers zelfs zijn/haar mama.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:38:53 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In Franse ziekenhuizen moeten vrouwen zelfs een mondvod om tijdens de bevalling
Bron?
Huilen dan.
pi_195654637
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bron?
Dat verhaal klopt wel, vermoed ik, gezien de vele foto's uit Franse ziekenhuizen.

Lijkt me ook geen optimale situatie maar ieder land z'n eigen idiote dingen ;)
pi_195654681
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Buiten dat dit onmenselijk is, het eerste wat een baby ziet zijn maskers zelfs zijn/haar mama.
Zicht van een net geboren kind is nogal beroerd. Focus, coördinatie en richten is nog erg beperkt, het duurt zo'n 4 maanden voor het optimaal is. Dat lijkt me dus het kleinste probleem van deze maatregel.
pi_195654720
quote:

[..]

In Franse ziekenhuizen moeten vrouwen zelfs een mondvod om tijdens de bevalling. Buiten dat dit onmenselijk is, het eerste wat een baby ziet zijn maskers zelfs zijn/haar mama.
Je hebt zelf geen kinderen gehad begrijp ik? Want dan zou je snappen dat het een pasgeboren baby een worst zal zijn wat hij/zij als eerste ziet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195654789
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen kinderen gehad begrijp ik? Want dan zou je snappen dat het een pasgeboren baby een worst zal zijn wat hij/zij als eerste ziet.
Ik kan je uit eigen (nja, als man van...) ervaring vertellen dat er wel behoorlijk wat aerosollen vrij kunnen komen. :D

Maar alle gekheid op een stokje, ik vind het wel wat ver gaan....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 13:50:39 ]
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:53:04 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat verhaal klopt wel, vermoed ik, gezien de vele foto's uit Franse ziekenhuizen.

Lijkt me ook geen optimale situatie maar ieder land z'n eigen idiote dingen ;)
Ah, oké. Klink mij tamelijk bizar in de oren.
Huilen dan.
pi_195654924
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah, oké. Klink mij tamelijk bizar in de oren.
Ik vind het ook bizar.

Als het toch noodzaak is lijkt het me slimmer om zwangere vrouwen te testen op corona, als dat mogelijk is.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:58:51 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654935
Dat lijkt me zeker mogelijk :P .
Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:59:08 #90
189978 controlaltdelete
pi_195654942
Dat weet ik, bij wijze van natuurlijk, een gezonde baby ziet wel bewegingen, licht en vormen. Het eerste uurtje moeder en kind is erg belangrijk, knuffelen, kusjes geven, het heet niet voor niets het heilige of gouden uurtje omdat baby's net na geboorte erg alert zijn maar ook voor een moeder is het belangrijk dit eerste contact. De moeders in Frankrijk moeten dit doen met een vod om hun gezicht.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:22:46 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195655386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Over welke andere symptomen heb je het dan, want naar mijn weten zijn de symptomen identiek aan elkaar. Misschien bij cruciale gevallen dat er andere symptomen bij komen kijken, maar die patienten hebben vaak een onderliggend probleem.
Zie dat plaatje wat ik nu al 3 x heb gepost voor je in deze topic reeks..
Ik zou even contact opnemen met je huisarts, je vraagt dit elke keer, misschien lijd je aan dementie.
pi_195656622
Effe over de routekaart..
Wanneer gaan we van level 1 naar 0,het normale leven..

Jammer dat niemand hier antwoord op kan geven.. was bijv een goeie vraag geweest voor na de persconferentie..
Ook "vreemd" dat ze het niet over de spoedwet hebben gehad.De inhoud
pi_195658237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat weet ik, bij wijze van natuurlijk, een gezonde baby ziet wel bewegingen, licht en vormen. Het eerste uurtje moeder en kind is erg belangrijk, knuffelen, kusjes geven, het heet niet voor niets het heilige of gouden uurtje omdat baby's net na geboorte erg alert zijn maar ook voor een moeder is het belangrijk dit eerste contact. De moeders in Frankrijk moeten dit doen met een vod om hun gezicht.
Het gaat vooral om huid op huid contact op de borst van moeder/vader en het horen van bekende stemmen.. Zie niet in waarom een mondkapje daar een probleem is.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef PSVCL het volgende:

Jammer dat niemand hier antwoord op kan geven.. was bijv een goeie vraag geweest voor na de persconferentie..
Zolang er teveel idioten zoals jij bestaan.. duurt dat nog wel even..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_195658387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat vooral om huid op huid contact op de borst van moeder/vader en het horen van bekende stemmen.. Zie niet in waarom een mondkapje daar een probleem is.
[..]

Zolang er teveel idioten zoals jij bestaan.. duurt dat nog wel even..
Goed antwoord weer ..probeer nu eens inhoudelijk te reageren
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:22:49 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195658524
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De ironie. Ik heb een paar keer uitgebreid op jouw reacties gereageerd maar heb ik nooit een antwoord op mogen ontvangen. Ik heb m'n lesje geleerd in elk geval.
Huilen dan.
pi_195658537
quote:

[..]

Je kan toch zelf ook wel bedenken dat we daar voorlopig nog niet over hoeven te denken. Het is denk ik ook moeilijk te definiëren wat "fase 0" is. Als we een vaccin hebben en minstens 70% van de bevolking zich laat vaccineren? Als het virus muteert naar iets wat ons alleen verkouden maakt?

Begin eerst nou maar is met terug naar de realiteit te gaan en je te beseffen dat we gewoon flink de lul zijn door dit virus.
pi_195658568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het lijkt wel op flu inderdaad...
Volgens de officiele corona blurb:
https://www.cdc.gov/coronavirus/about/symptoms.html
People with COVID-19 have had a wide range of symptoms reported – ranging from mild symptoms to severe illness.
These symptoms may appear 2-14 days after exposure to the virus:
Fever
Cough
Shortness of breath or difficulty breathing
Chills
Repeated shaking with chills
Muscle pain
Headache
Sore throat
New loss of taste or smell
Congestion or runny nose
Nausea or vomiting
Diarrhea

https://www.cdc.gov/flu/symptoms/symptoms.htm
People who have flu often feel some or all of these symptoms:
fever* or feeling feverish/chills
cough
sore throat
runny or stuffy nose
muscle or body aches
headaches
fatigue (tiredness)
some people may have vomiting and diarrhea, though this is more common in children than adults.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195658682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Je kan toch zelf ook wel bedenken dat we daar voorlopig nog niet over hoeven te denken. Het is denk ik ook moeilijk te definiëren wat "fase 0" is. Als we een vaccin hebben en minstens 70% van de bevolking zich laat vaccineren? Als het virus muteert naar iets wat ons alleen verkouden maakt?

Begin eerst nou maar is met terug naar de realiteit te gaan en je te beseffen dat we gewoon flink de lul zijn door dit virus.
Wees verantwoordelijk voor je eigen realiteit en dring anderen jouw realiteit niet op vertelde iemand mij laatst.
Vond ik zelf wel een goeie.
pi_195658864
De verschijnselen van virussen die je ziek maken zijn sowieso vaak redelijk gelijk, aangezien het voor een groot deel de reactie en strijd van je immuunsysteem is dat je ziek maakt. Snot, hoest, diarree en overgeven als manier om van de ziektekiemen af te komen, zweten om de hitte af te voeren, etc.

Dat zal het virus verder ook een worst zijn waar je last van krijgt, het heeft alleen maar als doel om zichzelf te verspreiden en daar heeft het jouw lichaam voor nodig.

Wat bij covid-19 met name opvalt, zijn het aantal zware dubbele longontstekingen en bloedproppen, waardoor menigeen in het ziekenhuis of zelf op de IC belandt.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:49:34 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195658947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wees verantwoordelijk voor je eigen realiteit en dring anderen jouw realiteit niet op vertelde iemand mij laatst.
Eens _O_
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:54:25 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195659036
quote:

[..]

Dat zou dan voor het eerst zijn dat je invloed kon uitoefenen op de politiek _O-
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:56:43 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195659076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat zou dan voor het eerst zijn dat je invloed kon uitoefenen op de politiek _O-
Jij stemt niet :? .
Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 18:06:28 #103
189978 controlaltdelete
pi_195659250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef PSVCL het volgende:

Het oude normaal kun je op je buik schrijven, dat komt niet meer terug.

quote:

[..]

Een pareltje, een hele mooie tegelspreuk voor 2020 (en erna). _O_
pi_195659618
quote:

[..]

Alleen jammer dat de realiteit van een aantal hier schadelijk is voor de gezondheid van de rest...
pi_195659645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de realiteit van een aantal hier schadelijk is voor de gezondheid van de rest...
:o _O-
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195659647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Nou, als het je hier aan de gezondheid komt zou ik je adviseren naar je gezondheid te luisteren en niet meer op deze plek te komen.
pi_195659707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:27 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nou, als het je hier aan de gezondheid komt zou ik je adviseren naar je gezondheid te luisteren en niet meer op deze plek te komen.
Ben je nou echt zo dom? Je weet donders goed dat ik doel op de Covid ontkenners hier die schijt aan alle regels hebben.. Achterlijke debielen..
pi_195659731
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom? Je weet donders goed dat ik doel op de Covid ontkenners hier die schijt aan alle regels hebben.. Achterlijke debielen..
Gezondheid.
pi_195659994
https://www.theguardian.c(...)-coronavirus-inquiry

Politie doorzoekt huizen politici en ministers in Frankrijk ontrent coronacrisis.
Eens kijken wat hier uitkomt.

Uit het bericht valt af te leiden dat de aanklachten meer in de trant staan van het niet genoeg doorvoeren van noodzakelijkere regelgeving om het virus in te dammen..... Maar ben benieuwd. Zit misschien nog wel 't een en ander meer achter. ;)
pi_195660390
Zoals?
pi_195660526
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef mootie het volgende:
Zoals?
Misschien blijken de huidige minister van gezondheid, de voormalig minister van gezondheid, de voormalig premier, de voormalig woordvoerdster van de regering en 't hoofd van het "Franse RIVM" de struikrovers te zijn die afgelopen week de uienkoets naar Versailles hebben overvallen.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:11:28 #112
189978 controlaltdelete
pi_195660551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef HetDonkertAan het volgende:

Politie doorzoekt huizen politici en ministers in Frankrijk ontrent coronacrisis.

Uit het bericht valt af te leiden dat de aanklachten meer in de trant staan van het niet genoeg doorvoeren van noodzakelijkere regelgeving om het virus in te dammen..... Maar ben benieuwd. Zit misschien nog wel 't een en ander meer achter. ;)
Merci, interessant ... ;)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:14:07 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195660601
quote:

[..]

Het is een nietszeggende, stompzinnige en in potentie levensgevaarlijke WC-tegelwijsheid die werkelijk alles rechtvaardigt.

Bijvoorbeeld schijt hebben aan de huidige regels, of verpleeghuizen lastigvallen, journalisten belagen... zeg maar van die dingen waar BNW'ers spontaan een orgasme van krijgen omdat dat in hun realiteit een nobele daad van verzet is.

Begin echt een schijthekel aan dat complotvolk te krijgen. Stel egoïsten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:28:56 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195660883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Gezondheid.
Bless you O+
pi_195660898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het is een nietszeggende, stompzinnige en in potentie levensgevaarlijke WC-tegelwijsheid die werkelijk alles rechtvaardigt.

Bijvoorbeeld schijt hebben aan de huidige regels, of verpleeghuizen lastigvallen, journalisten belagen... zeg maar van die dingen waar BNW'ers spontaan een orgasme van krijgen omdat dat in hun realiteit een nobele daad van verzet is.

Ik zeg helemaal niet dat het verantwoordelijk zijn voor je eigen realiteit zonder anderen daar geforceerd in mee te slepen alles rechtvaardigt.

Mijn uitspraak laat volgens mij juist zien dat wanneer ik iets zeg; dat nog helemaal niets rechtvaardigt.

Als ik zeg 'wees verantwoordelijk voor je eigen realiteit' en jij steekt vervolgens een auto in de fik waardoor je weet dat je de terugweg moet wandelen dan is dat jouw eigen verantwoordelijkheid.

Alsmede hoe je een uitdrukking als "wees verantwoordelijk voor je eigen relaliteit" interpreteert.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:30:21 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195660919
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het verantwoordelijk zijn voor je eigen realiteit zonder anderen daar geforceerd in mee te slepen alles rechtvaardigt.

Mijn uitspraak laat volgens mij juist zien dat wanneer ik iets zeg; dat nog helemaal niets rechtvaardigt.

Als ik zeg 'wees verantwoordelijk voor je eigen realiteit' en jij steekt vervolgens een auto in de fik waardoor je weet dat je de terugweg moet wandelen dan is dat jouw eigen verantwoordelijkheid.
Oh maar een BNW'er steekt niet z'n eigen auto in de hens hoor...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:32:43 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195660961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef HetDonkertAan het volgende:

Dat is goed nieuws :)
pi_195660970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Net zoals dat gezeik van ze over vrijheids- van meningsuiting.. Het gaat hier om feiten niet om hun fucking mening.. Ga straks maar weer is kijken op de IC's..
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:34:07 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195660994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Net zoals dat gezeik van ze over vrijheids- van meningsuiting.. Het gaat hier om feiten niet om hun fucking mening.. Ga straks maar weer is kijken op de IC's..
En dit...

Dat geblaat over 'grenzeloze waarneming' en 'eigen realiteit'. Leuk op je creabea-clubje. Laat de wetenschappelijke wereld gewoon haar werk doen terwijl jullie je eigen realiteit grenzeloos aan het waarnemen zijn, svp. Voor iedereen beter.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195661014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En dit...

Dat geblaat over 'grenzeloze waarneming' en 'eigen realiteit'. Leuk op je creabea-clubje. Laat de wetenschappelijke wereld gewoon haar werk doen terwijl jullie je eigen realiteit grenzeloos aan het waarnemen zijn, svp. Voor iedereen beter.
Prima, schik ik mij in.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:42:06 #121
189978 controlaltdelete
pi_195661176
Wat een geblaat weer van onze Schriftgeleerde, zie niet in waarom ik bij verpleeghuizen moet gaan rondhangen of al die andere kortzichtige opmerkingen en verwijten van Eppo&Co, laat alleen maar zien hoe generaliserend hun bekrompen brein is. Verblind door haat en nijd met het vingertje wijzend ...

donderdag 15 oktober 2020 @ 19:46:11 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195661261
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een geblaat weer van onze Schriftgeleerde, zie niet in waarom ik bij verpleeghuizen moet gaan rondhangen of al die andere kortzichtige opmerkingen en verwijten van Eppo&Co, laat alleen maar zien hoe generaliserend hun bekrompen brein is. Verblind door haat en nijd met het vingertje wijzend ...

[ afbeelding ]
Nee hoor. Als ik dat zou doen zou ik bijvoorbeeld zeggen dat jij waarschijnlijk konijnen offert aan Moloch, of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:47:06 #123
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195661281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[ afbeelding ]
Ach ja beroep op autoriteit hoe doorzichtig .

The world doctors alliance zijn het in ieder geval met ons eens

donderdag 15 oktober 2020 @ 19:48:16 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195661305
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Ach ja beroep op autoriteit hoe doorzichtig .

The world doctors alliance zijn het in ieder geval met ons eens

Mijn hemel, Summers...

Je snapt dat wat je nu doet een beroep op autoriteit is?

|:( :') :O

Carry on... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:49:12 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195661332
quote:

[ afbeelding ]
De telegraaf had gister geloof ik weer anti complotten propaganda geblaat . Je zal altijd mensen hebben die dat napapegaaien in plaats van zelf nadenken .

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 15-10-2020 20:04:16 ]
pi_195661713
quote:

[..]

[..]

Ja. Ik denk dat 't ook 'n kwestie van 'information overload/blinded by science/stats/numbers' voor de meeste mensen is. Veel mensen hebben veel belangrijker echte leven issues/problemen om zorgen over te maken en/of bedandelen dan stats/cijfers die op onbetrouwbare, wazige tests/methoden/programmen zijn gebaseerd. IMO.
Subsidies/steun van de regering over 'n maand of zo gaat stoppen toch?
Fijne kerst alvast allemaal.

The Problem of Trying to Determine Sars-Cov-2 Using the PCR Test (Full version)
https://vimeo.com/443416775

08:12....What exactly is the PCR test
13:40...But it is never reported which PCR test and under which specifications these positive results are being obtained and for this reason you cannot just read anything from the results. It's like trying to deduce something from looking at tea leaves in the bottom of a cup.
14:39.....We have an empowerment from the Ministry of Health to deploy non-medically trained people to places to carry out these tests.
16:30...So this means we have a much broader spectrum in use than just the 300 commercially available variants.
16:50.....In addition we have various tests in use but not validated.

[ Bericht 24% gewijzigd door Tingo op 15-10-2020 20:22:46 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:25:45 #127
189978 controlaltdelete
pi_195671021

In Canada willen ze isolation camps gaan bouwen.
pi_195671777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:

Nou, we zien het antwoord dus niet, beetje jammer.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:20:25 #129
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195671837
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:

Ah concentratiekampen om de mensen veilig te houden :Y Hoe attent . :') Waarom werd er geen antwoord gegeven op het einde :? En die vraag word blijkbaar al sinds juli ontweken :o

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 16-10-2020 11:41:03 ]
pi_195672002
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Ah concentratiekampen om de mensen veilig te houden :Y Hoe attent . Waarom werd er geen antwoord gegeven op het einde :?
Momenteel krijgen mensen die kwetsbaar zijn, of geen plek hebben om in quarantaine te gaan ook al de mogelijkheid om in een hotel te verblijven of een vakantiepark.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:06:39 #131
189978 controlaltdelete
pi_195672565
quote:

[..]

Ah concentratiekampen om de mensen veilig te houden :Y Hoe attent . :') Waarom werd er geen antwoord gegeven op het einde :? En die vraag word blijkbaar al sinds juli ontweken :o
Ach daar zal vast netflix zijn dan is het best te doen.

Randy stelt goede vragen

instagram
pi_195672625
quote:

[..]

Kunnen ze die FEMA camps in de VS misschien voor gebruiken, best handig. ^O^
pi_195672968
quote:

[..]

Hoe ver wil je zoiets doortrekken?

Als jouw realiteit botst met de wet, in welk opzicht dan ook, dan gaat die vlieger sowieso niet op.

Of loop en fiets je altijd door rood omdat het in jouw opinie onredelijk beperkend is en opgelegd door de overheid?

Er is meer dan "je eigen realiteit", er is ook het algemeen belang dat soms boven het individu gaat.

Bij "eigen realiteit" denk ik voornamelijk aan mensen die in een psychose verkeren.
pi_195673066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Randy stelt goede vragen

[ instagram ]
Hij gaat al de mist in door te stellen dat er in maart gesteld is dat "dit het meest verschrikkelijke virus is dat iedereen zou treffen, ongeacht leeftijd of gezondheid" om vervolgens te stellen dat het allemaal wel meevalt.

Er zullen vast mensen zijn die dat ooit beweerd hebben maar dat was niet de algehele opinie.
De algehele opinie was dat het een onwenselijk virus is dat je wil beperken omdat het bewezen de IC's overrompelde. Daarnaast was er rond die tijd veel minder bekend over het behandelen van covid19 en het is logisch dat je in zo'n pril stadium minder risico neemt.

Het is een typische strategie van Randy en een duidelijk agenda.

Verder is het wéér een link / videodump en niets in je eigen woorden.
pi_195673626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe ver wil je zoiets doortrekken?

Als jouw realiteit botst met de wet, in welk opzicht dan ook, dan gaat die vlieger sowieso niet op.

Of loop en fiets je altijd door rood omdat het in jouw opinie onredelijk beperkend is en opgelegd door de overheid?

Er is meer dan "je eigen realiteit", er is ook het algemeen belang dat soms boven het individu gaat.

Bij "eigen realiteit" denk ik voornamelijk aan mensen die in een psychose verkeren.
Zo ver zou ik het nou allemaal juist niet willen doortrekken.

Je kunt het meer lezen als in: Pietje zegt tegen jou dat je nooit meer water mag drinken, dat is Pietjes realiteit maar jij bent uiteindelijk verantwoordelijk voor je eigen realiteit. Wat Pietje ook zegt.

En volgens mij is verantwoordelijkheid dragen voor je eigen realiteit ook verantwoordelijkheid dragen voor maatschappelijke normen die eveneens gelden in de realiteit of het rekening houden met een ander (die ander is ook onderdeel van je realiteit)
Dus denk dat wanneer ik of een ander zegt dat het belangrijk is om verantwoordelijkheid te nemen voor de realiteit juist laat zien dat je de schuld/datgene wat je overkomt/ datgene waar je alleen in staat niet bij een externe factor (de ander) neer moet leggen want dan praat je jezelf in een slachtofferrol.

Als ik mij sip voel omdat Mark Rutte bepaalde maatregelen oppert via de televisie en ik zou er daarbij blijvend vanuitgaan dat ik mij sip voel doordat Mark Rutte iets vertelt op televisie dan is mijn realiteit (de sippe gemoedstoestand) al deels afhankelijk van de externe factor Mark Rutte. En bombardeer ik daarmee direct een Mark Rutte als verantwoordelijke voor mijn realiteit/gemoedstoestand.

Natuurlijk houdt de realiteit ook in dat de maatschappij niet altijd zo gevormd is als jij zou willen dat 'ie gevormd zou zijn.
Uiteindelijk is het dan je eigen verantwoordelijkheid hoe je ermee omgaat.
Bijv: je blijft tegen de samenleving of onderdelen daarvan aanschoppen en je houdt die samenleving verantwoordelijk voor dat jij jou kut voelt.
Of je accepteert dat niet alles om je heen zo gevormd is als in jouw perfecte droomwereld en vindt een manier uit om zelf verantwoordelijk te zijn voor hoe jij je voelt en wat je doet in zo'n maatschappij...

Dat bedoel ik meer te zeggen met het verantwoordelijkheid dragen voor je eigen realiteit dan het voorbeeld wat je noemt; door te doen alsof de realiteit er niet is en je bijvoorbeeld de hele dag op een olifant zit waarmee je een ieder omver kunt lopen

[ Bericht 0% gewijzigd door HetDonkertAan op 16-10-2020 13:25:05 ]
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:25:00 #136
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195673840
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh dan is het goed c_/
quote:
Randy stelt goede vragen

[ instagram ]
Ja rationeel nadenken is op de achtergrond geschoven aangezien zoveel mensen in de emotionele msm rollercoaster zitten en haat en angst op de voorgrond plaatsen. (usefull idiots )
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:26:52 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195673873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Oh dan is het goed c_/
[..]

Ja rationeel nadenken is op de achtergrond geschoven aangezien zoveel mensen in de emotionele msm rollercoaster zitten en haat en angst op de voorgrond plaatsen. (usefull idiots )
Aldus de pizzakoerier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195673912
quote:

[..]

Oh dan is het goed c_/
[..]

Kunnen ze ook niks aan doen. Als je contant in angst gehouden wordt en jouw fight/flight response actief is, dan kan je niet meer rationeel nadenken.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:30:06 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195673939
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Kunnen ze ook niks aan doen. Als je contant in angst gehouden wordt en jouw fight/flight response actief is, dan kan je niet meer rationeel nadenken.
Aldus de rationele denker die gelooft in batcaves vol elites die kinderbloed drinken.

Ratio...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195673947
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195673971
quote:

[..]

Oh dan is het goed c_/
[..]

Heb je het hier nou over rationeel nadenken?

Vind je jezelf een rationeel persoon?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:33:34 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195674003
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je het niet doorziet dan ben je idd de sjaak ;( .
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:34:21 #143
189978 controlaltdelete
pi_195674019
quote:

[..]

Oh dan is het goed c_/
[..]

twitter

YAY.. zal de NOS vast niet halen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:38:25 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195674080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ twitter ]

Die had ik gepost maar is nu prive gemaakt op youtube . Het volk is nu het nieuws ^O^ NOS hahahahaha natuurlijk niet
pi_195674107
quote:

[..]

[ twitter ]

Goed om te zien dat er nog een beetje weerstand is. Hopelijk bereiken ze er ook wat mee.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:47:12 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195674218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Die had ik gepost maar is nu prive gemaakt op youtube . Het volk is nu het nieuws ^O^ NOS hahahahaha natuurlijk niet
Het volk? :') Jullie krijgen nog geen strandtent vol man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:49:25 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195674251
quote:

[..]

[ twitter ]

Wat een DOM gelul.

1) COVID-19 voldoet prima aan de criteria voor een pandemie.
2) PCR-test test wel degelijk op SARS-CoV-2. Zie:

quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wybren lijkt alvast antwoord te geven op z'n eigen vraag, maar laat daarmee blijken er weinig van begrepen te hebben. Vals-positief bestaat haast niet bij de PCR-test.

Er wordt een primer gebruikt waaraan specifiek genetisch materiaal (het target) zich hecht. Als het target niet aanwezig in een sample, dan is er geen genetisch materiaal om zich aan de primer te hechten en gebeurt er dus niks. Als dat target wél aanwezig is, dan binden de primers zich aan het target en verdubbelt de hoeveelheid genetisch materiaal van je target. Dit wordt dus een aantal tiental keren herhaald, en bij elke cyclus verdubbelt de hoeveelheid genetisch materiaal (let wel: alleen het genetisch materiaal waarnaar je op zoek bent).

Dit doe je omdat je een bepaalde hoeveelheid genetisch materiaal nodig hebt om de detectie-drempelwaarde te halen. Detectie vindt plaats na toevoeging van een fluorescerende stof: hoe meer fluorescentie, hoe meer genetisch materiaal aanwezig is.

Is er geen fluorescentie, dan is er (waarschijnlijk) geen genetisch materiaal van je target in het sample. Wanneer er na een aantal cycli duidelijke fluorescentie optreedt, dan heb je een positieve test. Op basis van hoeveel cycli er nodig zijn om tot fluorescentie te komen kan je een schatting maken van hoeveel viraal materiaal er in het sample aanwezig was. Door al die verdubbelingen kan je dus ook bij een heel kleine hoeveelheid RNA in je sample fluorescentie krijgen. Dat noem je dan zwak-positief. En dat is expliciet iets anders dan vals-positief resultaat, er is immers wel degelijk viraal materiaal aanwezig in je sample!

Wat betekent zo'n zwak-positief resultaat dan?
- Het kan zijn dat je pas net besmet bent waardoor er weinig virusdeeltjes in je lichaam aanwezig zijn, en dus ook in het sample.
- Het kan ook betekenen dat het monster niet goed is afgenomen waardoor er maar weinig genetisch materiaal in het sample terecht is gekomen.

In deze gevallen ben je ook daadwerkelijk besmet.

Wat ook kan is dat er na een doorgemaakte infectie nog wat restjes genetisch materiaal van het virus rondslingeren, zonder dat het virus nog daadwerkelijk actief is. Ook dan test je zwak-positief, maar ben je niet meer besmettelijk of ziek.

Voor dat laatste geval hanteren ze dus een drempelwaarde, zodat de samples waarin maar heel weinig genetisch materiaal aanwezig is niet als positief getest benoemd worden.

Als het goed is kan jij (en Wybren) op basis van deze uitleg antwoord geven op de vragen welke effecten het heeft wanneer er meer cycli gedraaid worden (antwoord hangt dus af van wat je met de drempelwaarde doet) en wat er gebeurt wanneer je op meer of minder targets gaat testen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:15 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Helder uitgelegd en geformuleerd!
Maar in welke hoedanigheid scheidt een bepaald coronavirus zich van deze specifieke (covid-19) variant en wordt die scheiding altijd duidelijk aangetoond bij deze tests?
Dus wanneer je het target 'Covid19' hebt en jij hebt gewoon een bepaald coronavirus onder de leden wat lijkt op covid19 kan het dan zijn dat dit wordt aangeslagen als covid19?

PS: PCR wordt niet als betrouwbaar gezien als het gaat om het detecteren van Covid!
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met die primers. Een virus bestaat uit een bepaalde serie genetische codes (denk aan bijvoorbeeld letters in een boek: elk boek gebruikt dezelfde letters, maar in een unieke opeenvolging). Wil je een goede primer maken, dan ga je op zoek naar unieke stukjes code die alleen in dat virus voorkomen. Om de boek-analogie voort te zetten: unieke zinnen in het boek. Dat zijn de targets. Op basis van die unieke stukjes code wordt dan de primer gemaakt, en dat kan tegenwoordig vrij eenvoudig. Als je je target(s) goed uitgezocht hebt, dan hecht ook daadwerkelijk alleen genetisch materiaal van het virus waarnaar je op zoek bent eraan.

Dat is inmiddels ook bevestigd door te testen of de primers voor de targets waarop nu getest worden ook aanslaan wanneer je ze loslaat op (genetisch materiaal van) andere (corona)virussen.

Soms kan het gebeuren dat genetisch materiaal dat heel erg op je target lijkt, maar niet identiek is, tóch aan de primer hecht, maar die kans is heel klein. Om dat risico verder te beperken wordt er daarom ook met meerdere targets gewerkt. De kans dat het op alle targets tegelijk fout gaat is werkelijk nihil.
[..]

Door wie niet? Geen enkele test is perfect, en het moeilijke zit hem er dus in dat zo'n test geen absoluut WEL / NIET-uitslag geeft en je een drempelwaarde moet bepalen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:52 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het definiëren en isoleren van dit nieuwe type virus is niet iets wat snel en makkelijk gebeurd ('t is natuurlijk ook nieuw)
Nou is Sars-Covid19 wetenschappelijk' zo goed als zeker' aangetoond/bewezen.
Dat het fuseert met menselijke cellen via 't ACE2-enzym wordt als plausibel geacht maar dat dit virus ook daadwerkelijk de Covid-symptomen veroorzaakt is nog niet wetenschappelijk bewezen.
De/een PCR-test kan corona-sequenties laten zien maar het is vrij kort door de bocht om te zeggen dat de corona-sequenties die een PCR-test laat zien ook daadwerkelijk Covid19 laat zien. Helemaal in dit vroege stadium.
En ondertussen zien we het fenomeen dat mensen die dus positief getest worden (dus waarvan 'we' in de veronderstelling zijn dat de drager zijn van dit nieuwe virus) niet allemaal leiden aan symtomen die dan weer moeten leiden tot de klinische definitie van de ziekte die wordt veroorzaakt door dit virus, namelijk:

Hoesten

Koorts

Kortademigheid

Plotseling optreden van reuksmaakstoornis, plotseling optreden van verlies van de smaakzin of plotseling optreden van een aparte smaak in de mond.

Nou..... En ondertussen loopt een ieder met een niet werkend mondkapje, ligt het sociale leven dat we als maatschappij hadden en de verantwoording zelf ook deels voor hebben behoorlijk plat en wordt er serieus gesproken over avondklok
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar inmiddels hebben we primers die bewezen alleen reageren op dit specifieke virus (en in hoogst uitzonderlijke gevallen op genetisch materiaal dat er heel erg op lijkt maar niet identiek is, maar daarom gebruiken we meerdere targets), dus dat zit snor.
[..]

Ik heb nog geen alternatieve verklaringen gehoord die van voldoende kwaliteit zijn :P .
[..]

Hoezo? Zie eerste zin.
[..]

Dat is met meer virussen zo. Denk bijvoorbeeld aan de ziekte van Pfeiffer: de één ligt wekenlang in bed, de ander heeft niks in de gaten.
[..]

Dat is een andere discussie :P .
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Welke primers zijn dat dan die specifiek en alleen op dit nieuwe type coronavirus reageren?
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zie:

https://www.eurosurveilla(...)ent/eurosurveillance (tabel 1 en 'Cross-reactivity with other coronaviruses')
https://www.sciencedirect(...)653220301542#sec0010 (tabel 1 en 2)
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
En voor een overzicht welke testen welke targets gebruiken: https://www.finddx.org/wp(...)esults_05Jun2020.pdf
Huilen dan.
pi_195674317
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een DOM gelul.

1) COVID-19 voldoet prima aan de criteria voor een pandemie.
2) PCR-test test wel degelijk op SARS-CoV-2. Zie:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Parels voor de zwijnen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:02:31 #149
189978 controlaltdelete
pi_195674525
Zie de mondkapjesbrigade gaan ofwel het RIVM-evangelie verkondigen. Ze blijven me maar quoten maw werk aan de winkel voor onze snuiters.
pi_195674541

Nog even afwachten om te zien of de pcr test wel echt zo betrouwbaar is. Met de aanpassing van de cycli van 30 naar 35 verhoog je ook de false/positives. Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:03:39 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195674554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Parels voor de zwijnen.
Laat die zwijnen maar eens met argumenten komen die hout snijden wanneer ze weer eens afgeven op die zogenaamd frauduleuze PCR-testen, in plaats van ongehinderd door ook maar de geringste kennis van zaken te hebben allerlei onzin te verspreiden.
Huilen dan.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:04:43 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195674575
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie de mondkapjesbrigade gaan ofwel het RIVM-evangelie verkondigen. Ze blijven me maar quoten maw werk aan de winkel voor onze snuiters.
Dat valt wel mee, gewoon weer een of ander plaatje van een site copy-pasten. Is jullie werk weer volbracht...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:09:14 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195674671
quote:
Tja we worden in de maling genomen . We wachten wel af wanneer dat ook bij mensen is doorgedrongen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:22:12 #154
189978 controlaltdelete
pi_195674890
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja we worden in de maling genomen . We wachten wel af wanneer dat ook bij mensen is doorgedrongen.
Dringt inmiddels bij steeds meer mensen door dat het niet klopt alleen de harde kern van de mondkapjes hier blijft in de mantra hangen, ik lees ze niet eens.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:32:02 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195675056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dringt inmiddels bij steeds meer mensen door dat het niet klopt alleen de harde kern van de mondkapjes hier blijft in de mantra hangen, ik lees ze niet eens.
De vriendin van mijn moeder ging jensen kijken op aanraden van haar tandarts en die ziet het nu ook _O_
pi_195675127
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hopelijk dringt het daar ook snel door, nog voordat we de vaccinatieplicht krijgen.
pi_195675198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hopelijk dringt het daar ook snel door, nog voordat we de vaccinatieplicht krijgen.
Er komt geen vaccinatieplicht, sowieso niet.
pi_195675215
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er komt geen vaccinatieplicht, sowieso niet.
Niet per wet, maar als je nog aan de bak wilt komen, dan moet je toch even jouw vaccinatieboekje laten zien.
pi_195675401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Niet per wet, maar als je nog aan de bak wilt komen, dan moet je toch even jouw vaccinatieboekje laten zien.
Werkgevers in Nederland mogen geen medische gegevens van hun personeel verwerken.
Als je je ziek meldt, mogen ze niet eens vragen wat je mankeert. Ze mogen wel vragen wanneer je weer verwacht aan het werk te kunnen en kunnen eventueel een bedrijfsarts inschakelen.

Een werkgever mag ook geen griepvaccinatie of coronatest verplichten, ook niet als je in de zorg werkt.

Dat is voor een coronavaccin niet anders, of de wet zou aangepast moeten worden en daar is een meerderheid in de 2e en 1e kamer voor nodig.

Je kan de suggestie blijven wekken dat dat gaat veranderen maar vooralsnog is daar geen enkel bewijs en zeker geen draagvlak voor.
pi_195675421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Werkgevers in Nederland mogen geen medische gegevens van hun personeel verwerken.
Als je je ziek meldt, mogen ze niet eens vragen wat je mankeert. Ze mogen wel vragen wanneer je weer verwacht aan het werk te kunnen en kunnen eventueel een bedrijfsarts inschakelen.

Een werkgever mag ook geen griepvaccinatie of coronatest verplichten, ook niet als je in de zorg werkt.

Dat is voor een coronavaccin niet anders, of de wet zou aangepast moeten worden en daar is een meerderheid in de 2e en 1e kamer voor nodig.
Nou dan ben ik weer helemaal gerust gesteld. Ik dacht overigens dat het ook verboden was om je gezicht te bedekken, maar zal wel toeval zijn.
pi_195675483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nou dan ben ik weer helemaal gerust gesteld. Ik dacht overigens dat het ook verboden was om je gezicht te bedekken, maar zal wel toeval zijn.
Haal er maar weer wat anders bij, verzet de doelpalen maar weer.

Laat ik voorop stellen dat het verbod op gezicht bedekkende kleding alleen geldt in openbare ruimten, dus niet op straat. Winkels mogen daar een eigen beleid in voeren.

Daarnaast is een mondkapje niet geheel gezicht bedekkend en in dit geval in openbare ruimten sowieso toegestaan (en soms verplicht) omdat er een pandemie aan de gang is.

Overigens ben ik nooit voor het boerkaverbod geweest, het is een farce, ingevoerd om 1 politieke partij tevreden te stellen bij de onderhandelingen en je ziet dat het in dit soort gevallen niet eens te handhaven valt want op dit moment zou een boete op het dragen van een boerka nooit stand houden bij een rechter als je zegt "ik doe het om me te beschermen tegen corona". In de toekomst zal er gezegd worden "ik droeg het om me te beschermen tegen de griep" ;)
pi_195675645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Haal er maar weer wat anders bij, verzet de doelpalen maar weer.

Laat ik voorop stellen dat het verbod op gezicht bedekkende kleding alleen geldt in openbare ruimten, dus niet op straat. Winkels mogen daar een eigen beleid in voeren.

Daarnaast is een mondkapje niet geheel gezicht bedekkend en in dit geval in openbare ruimten sowieso toegestaan (en soms verplicht) omdat er een pandemie aan de gang is.

Overigens ben ik nooit voor het boerkaverbod geweest, het is een farce, ingevoerd om 1 politieke partij tevreden te stellen bij de onderhandelingen en je ziet dat het in dit soort gevallen niet eens te handhaven valt.
Voorgesteld wordt een wettelijk verbod in te stellen op het dragen van kleding die het gezicht geheel bedekt of zodanig bedekt dat alleen de ogen onbedekt zijn, of onherkenbaar maakt,

https://www.eerstekamer.n(...)_gedeeltelijk_verbod

Het geldt oa in het OV.

PS de werkgever mag al vragen of je arbeidsongeschikt geweest bent, daar hoef je dan geen antwoord op te geven, maar dan weten ze voldoende als je dat niet doet. Zelfde met zo'n vaccin. Ben je gevaccineerd? Zo nee, of bij weigeren van het antwoord, dan laten ze je gaan.

En voor de huidige werknemers zal dat wel gestimuleerd worden door een bonus te geven oid. De gene die het toch weigeren worden er uit gefaseerd. Of ze mogen op een gegeven moment het gebouw niet meer in, dan is zo'n chip wel handig, maar dat is dan de volgende stap.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:33:03 #163
189978 controlaltdelete
pi_195675935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 15:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Voorgesteld wordt een wettelijk verbod in te stellen op het dragen van kleding die het gezicht geheel bedekt of zodanig bedekt dat alleen de ogen onbedekt zijn, of onherkenbaar maakt,

https://www.eerstekamer.n(...)_gedeeltelijk_verbod

Het geldt oa in het OV.

PS de werkgever mag al vragen of je arbeidsongeschikt geweest bent, daar hoef je dan geen antwoord op te geven, maar dan weten ze voldoende als je dat niet doet. Zelfde met zo'n vaccin. Ben je gevaccineerd? Zo nee, of bij weigeren van het antwoord, dan laten ze je gaan.

En voor de huidige werknemers zal dat wel gestimuleerd worden door een bonus te geven oid. De gene die het toch weigeren worden er uit gefaseerd. Of ze mogen op een gegeven moment het gebouw niet meer in, dan is zo'n chip wel handig, maar dat is dan de volgende stap.
In Australië zijn ze daar al mee bezig.

Nu zie je dik de helft van iemands gezicht ook al niet met die mondvodden alleen een paar alerte, angstige oogjes, straks met de koudere dagen wordt het nog erger als men een muts gaat dragen. Fauci heeft trouwens zelf gezegd dat die vodden weinig nut hebben.

Effe lachen

twitter
pi_195675969
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nu zie je dik de helft van iemands gezicht ook al niet met die mondvodden alleen een paar alerte, angstige oogjes, straks met de koudere dagen wordt het nog erger als men een muts gaat dragen. Fauci heeft trouwens zelf gezegd dat die vodden weinig nut hebben.

Effe lachen

[ twitter ]
Die functionaliteit kende ik nog niet. Misschien werkt het ook als toilet papier.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:52:06 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195676306
quote:

[..]

Effe lachen

[ twitter ]
het allesdoekje _O-
pi_195676333
Kom de supermarkt gewoon nog binnen zonder kontkapje..
Zag een vrouw met een sjaal half voor haar mond, toen ze mij zonder kap zag lopen trok ze haar sjaal ook maar omlaag _O-

Wat een tijden
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:20:41 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195676896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 15:53 schreef PSVCL het volgende:
Zag een vrouw met een sjaal half voor haar mond, toen ze mij zonder kap zag lopen trok ze haar sjaal ook maar omlaag _O-

Wat een tijden
indeed

pi_195677755
quote:

[..]
Fauci heeft trouwens zelf gezegd dat die vodden weinig nut hebben.

Fauci was toch het kwaad? Waarom zijn advies nu dan aanhalen?

Maar Fauci heeft dat in het begin gezegd aangezien er toen een groot tekort was en alle mondkapjes primair voor de zorg bedoeld waren.

quote:
Fauci says he doesn't regret telling Americans not to wear masks at the beginning of the pandemic

"I don't regret anything I said then because in the context of the time in which I said it, it was correct. We were told in our task force meetings that we have a serious problem with the lack of PPEs," he said.

bron: https://www.businessinsider.com/fauci-doesnt-regret-advising-against-masks-early-in-pandemic-2020-7?international=true&r=US&IR=T
pi_195677767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 15:53 schreef PSVCL het volgende:

Wat een tijden
Ik zou maar flink gaan hamsteren nu. In november mag je volgens de wet niet meer zonder mondkapje in openbare binnenruimtes vertonen.

quote:
De Jonge: mondkapje mogelijk half november verplicht
Het dragen van mondkapjes in de openbare binnenruimte wordt mogelijk vanaf medio november verplicht. De regeling is afhankelijk van de corona-spoedwet die de Eerste Kamer op 26 oktober behandelt, zei minister De Jonge van Volksgezondheid vrijdag.

"We bereiden een ministeriële regeling voor onder die wet. Dat is de snelste manier om het juridisch geregeld te krijgen. Als we dan heel erg haast maken met de invoeringsdatum, dan zou die half november daadwerkelijk als een plicht kunnen worden ingevoerd", zei De Jonge.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-geen-pijn-meer.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195677860
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik zou maar flink gaan hamsteren nu. In november mag je volgens de wet niet meer zonder mondkapje in openbare binnenruimtes vertonen.
[..]

Wet moet nog wel eerst behandeld worden door de eerste kamer.
pi_195677901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar in de politiek zijn er op FvD na geen tegenstanders van deze spoedwet en andere maatregelen om covid in te perken. Alles wat voor maart behandeld word gaat geen probleem opleveren.
pi_195677909
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

No more supermarket?
pi_195677945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

No more supermarket?
De echte weigeraars kunnen natuurlijk nog de boodschappen thuis laten bezorgen.
Wel rekening houden met een flinke wachttijd, dus op tijd een tijdsslot reserveren.
Bij de Jumbo kan je dan tot een dag voor de bezorgdatum nog spullen toevoegen aan je "karretje".

Ik laat m'n boodschappen sowieso wel eens bezorgen als ik het druk heb. Toen m'n vorige auto stuk (half gaar) was, kwam het ook handig uit.
pi_195677962
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De echte weigeraars kunnen natuurlijk nog de boodschappen thuis laten bezorgen.
Wel rekening houden met een flinke wachttijd, dus op tijd een tijdsslot reserveren. Bij de Jumbo kan je dan tot een dag voor de bezorgdatum nog spullen toevoegen aan je "karretje".

Ik laat m'n boodschappen sowieso wel eens bezorgen als ik het druk heb.
Hebben ze muilkorfjes gratis bij de supermarkt?
pi_195677971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hebben ze muilkorfjes gratis bij de supermarkt?
Muilkorfjes? De Lidl heeft wel eens producten voor huisdieren in de aanbieding.

Of bedoel je mondkapjes?
pi_195677991
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Of bedoel je mondkapjes?
En dat is hier al een heel genuanceerde benaming. Meestal hebben ze het over mondluiers.
pi_195677997
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Of bedoel je mondkapjes?
Ja mondkapjes, ik geef ze liefkozend de koosnaam muilkorfje.
pi_195678000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dat is hier al een heel genuanceerde benaming. Meestal hebben ze het over mondluiers.
Dat klinkt niet.
pi_195678018
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat klinkt niet.
Niet echt nee.
pi_195678028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja mondkapjes, ik geef ze liefkozend de koosnaam muilkorfje.
Waarom zou het gratis zijn en wat is je punt?
pi_195678046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zou het gratis zijn en wat is je punt?
Waarom gratis?

Omdat je als ondernemer graag goederen verkoopt.

Wat is mijn punt?
Ik maak geen punt, ik ben benieuwd of ik gewoon boodschappen kan gaan doen zonder voorbereidingen.
pi_195678053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom gratis?

Omdat je als ondernemer graag goederen verkoopt.

Wat is mijn punt?
Ik maak geen punt, ik ben benieuwd of ik gewoon boodschappen kan gaan doen zonder voorbereidingen.
Kleren zijn ook niet gratis, dus het lijkt me niet.
pi_195678084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Kleren zijn ook niet gratis, dus het lijkt me niet.
Bij de EUR delen ze ze uit. Bij de markt worden ze uitgedeeld, bij winkelcentrum Alexandrium worden ze weggegeven etc etc..... Klant is koning.

Jij bent denk ik geen ondernemer.
pi_195678101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij de EUR delen ze ze uit. Bij de markt worden ze uitgedeeld, bij winkelcentrum Alexandrium worden ze weggegeven etc etc..... Klant is koning.

Nee, ik werk bij het RIVM. :')

Jij vraagt het, dus volgens mij ben je zelf ook niet echt op de hoogte of wel? :D
pi_195678233
De koning geeft het goede voorbeeld...

https://www.geenstijl.nl/(...)ie-naar-griekenland/
pi_195678258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het gaat in elk geval niet verplicht worden om die kapjes uit te delen en ik ben nog in geen enkele winkel geweest waar ze dat wel doen. Je kan het halve land afreizen om boodschappen te doen bij een winkel die dat wel doet, maar je kan ook gewoon die 30 cent per kapje betalen om je eigen kapje mee te nemen.

Makkelijke keuze in mijn ogen.
pi_195678284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het gaat in elk geval niet verplicht worden om die kapjes uit te delen en ik ben nog in geen enkele winkel geweest waar ze dat wel doen. Je kan het halve land afreizen om boodschappen te doen bij een winkel die dat wel doet, maar je kan ook gewoon die 30 cent per kapje betalen om je eigen kapje mee te nemen.

Ja komt goed, mondkapje gewoon oneindig hergebruiken lekker hygiënisch.
pi_195678294
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ludo is niet de snuggerste. Hij pleit ook dagenlang voor de rechten van één of ander provocerend pisventje in de trein. :D
pi_195678308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja komt goed, mondkapje gewoon oneindig hergebruiken lekker hygiënisch.
Jouw fortuin is na 1 keer ¤0.30 uitgeven helemaal op?

Je kan geen wasbaar exemplaar kopen voor ¤3.00?

Guttegut, wat heb je het moeilijk.
pi_195678337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Jouw fortuin is na 1 keer ¤0.30 uitgeven helemaal op?

Je kan geen wasbaar exemplaar kopen voor ¤3.00?

Guttegut, wat heb je het moeilijk.
30 cent * 10 miljoen voor een schijnmaatregel is niet kostenefficiënt.
pi_195678367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat een achterlijke vergelijking.

Je bent geen ondernemer volgens mij.

Maak je ook nog een punt of ben je alleen een gebrek aan IQ aan het demonstreren?
pi_195678383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een achterlijke vergelijking.

Je bent geen ondernemer volgens mij.

Maak je ook nog een punt of ben je alleen een gebrek aan IQ aan het demonstreren?
Het is achterlijk om kosten/baten analyses te doen voor maatregelen?
pi_195678393
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is achterlijk om kosten/baten analyses te doen voor maatregelen?
Wel als je dat niet kan.
pi_195678397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Wel als je dat niet kan.
Want het kan niet?
pi_195678408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou en? Zelfs al zou het een schijnmaatregel zijn. Het is straks wettelijk verplicht, dus je moet hoe dan ook zo'n kapje aan. Dus betalen die paar centen of nooit meer een publieke binnenruimte in stappen. Succes met dat laatste trouwens als je dat van plan bent.
pi_195678409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want het kan niet?
Jij kan het niet nee. Het slaat namelijk nergens op wat je zegt, maar dat zie ik wel vaker.
pi_195678422
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou en? Zelfs al zou het een schijnmaatregel zijn. Het is straks wettelijk verplicht, dus je moet hoe dan ook zo'n kapje aan. Dus betalen die paar centen of nooit meer een publieke binnenruimte in stappen. Succes met dat laatste trouwens als je dat van plan bent.
Ik zet het wel op als dat allemaal verplicht wordt, no worries, mag ik het nog wel een rare maatregel vinden.
pi_195678425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij kan het niet nee. Het slaat namelijk nergens op wat je zegt, maar dat zie ik wel vaker.
??? Waarom slaat wat nergens op?
pi_195678426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zet het wel op als dat allemaal verplicht wordt, no worries, mag ik het nog wel een rare maatregel vinden.
Dat heeft geen reet met kosten van mondkapjes te maken. :')
pi_195678447
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heeft geen reet met kosten van mondkapjes te maken. :')
Natuurlijk wel.

Als een hele dure maatregel heel weinig gezondheidsvoordelen oplevert moet je het niet exploiteren.

Kosten/baten moet je naast elkaar afzetten.
pi_195678449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat mag. Maar het is raar om te denken dat supermarkten mondkapjes gaan uitdelen als het straks verplicht is.
Lijkt me vreselijk onhygiënisch trouwens.
pi_195678454
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

??? Waarom slaat wat nergens op?
Dat het Nederlandse volk miljoenen moet betalen voor mondkapjes. :D Wat is dat nou voor achterlijke opmerking? We betalen nog veel meer voor onderbroeken, maar je mag ook in je nakie niet over straat dus wat probeer je nou helemaal te zeggen? Het slaat werkelijk waar nergens op.
pi_195678473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat mag. Maar het is raar om te denken dat supermarkten mondkapjes gaan uitdelen als het straks verplicht is.
Lijkt me vreselijk onhygiënisch trouwens.
Jij mag dat raar vinden, nogmaals, dan ben jij geen ondernemer, een enkele klant naar de concurrent sturen kost namelijk meer dan 30 cent mondkapje.
pi_195678481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.

Als een hele dure maatregel heel weinig gezondheidsvoordelen oplevert moet je het niet exploiteren.

Kosten/baten moet je naast elkaar afzetten.
Inderdaad, en je moet kunnen relativeren. Alles klinkt veel als je het keer een aantal miljoen doet.

Je doet alsof je astronomisch hoge kosten moet gaan betalen. Je hebt het niet zo breed volgens mij?
pi_195678493
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat het Nederlandse volk miljoenen moet betalen voor mondkapjes. :D Wat is dat nou voor achterlijke opmerking? We betalen nog veel meer voor onderbroeken, maar je mag ook in je nakie niet over straat dus wat probeer je nou helemaal te zeggen? Het slaat werkelijk waar nergens op.
Als je uit gaat van 30 cent per mondkapje, kost het al een miljoen als er 3.3 miljoen mondkapjes verkocht zijn.
Het zal het Nederlandse volk snel meer dan 1 miljoen euro kosten ja, waarom is die gedachte achterlijk?
pi_195678495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mag dat raar vinden, nogmaals, dan ben jij geen ondernemer, een enkele klant naar de concurrent sturen kost namelijk meer dan 30 cent mondkapje.

Oeh, kut, ludovico van het forum vindt mij geen ondernemer. Wat zal ik een slaap missen.

Zelden zo'n debiel als jou meegemaakt. :D
pi_195678496
quote:

[..]

Blijkbaar zijn er volgens jouw logica maar een handvol echte ondernemers in Nederland.
Man, als jouw plan zo tof is, waarom deelt dan geen enkele supermarkt voor hun winkel mondkapjes uit?
pi_195678508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:55 schreef illusions het volgende:
We betalen nog veel meer voor onderbroeken, maar je mag ook in je nakie niet over straat dus wat probeer je nou helemaal te zeggen? Het slaat werkelijk waar nergens op.
Je mag prima een kosten/baten analyse op onderbroeken doorvoeren hoor maar mensen dragen die graag, cq, het toegenomen nut > kosten onderbroek.

Dat kan je bij een verplichte maatregel niet stellen. Maar de vergelijking is ook een stuk simpeler, in de zin van dat er helemaal geen sprake is van toegenomen nut naast - gepretendeerde - gezondheidsvoordelen.
pi_195678516
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je uit gaat van 30 cent per mondkapje, kost het al een miljoen als er 3.3 miljoen mondkapjes verkocht zijn.
Het zal het Nederlandse volk snel meer dan 1 miljoen euro kosten ja, waarom is die gedachte achterlijk?
Onderbroeken kosten ons het 10-voudige, is dat ook zo astronomisch? Kleren aan is ook een verplichting.

Hoe ben jij zo dom geworden? Ik kap ermee, tegen zoveel stupiditeit kan ik niet op.
pi_195678531
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad, en je moet kunnen relativeren. Alles klinkt veel als je het keer een aantal miljoen doet.

Je doet alsof je astronomisch hoge kosten moet gaan betalen. Je hebt het niet zo breed volgens mij?
Ik heb het over maatschappelijke kosten / baten analyse.
pi_195678540
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je mag prima een kosten/baten analyse op onderbroeken doorvoeren hoor maar mensen dragen die graag, cq, het toegenomen nut > kosten onderbroek.

Dat kan je bij een verplichte maatregel niet stellen. Maar de vergelijking is ook een stuk simpeler, in de zin van dat er helemaal geen sprake is van toegenomen nut naast - gepretendeerde - gezondheidsvoordelen.
Uit alle onderzoeken blijkt dat het overgrote deel van de Nederlanders achter een mondkapjesplicht in publieke ruimtes is. Er is zelfs een meerderheid voor een algehele mondkapjesplicht in publieke buitenruimtes.
pi_195678544
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Oeh, kut, ludovico van het forum vindt mij geen ondernemer. Wat zal ik een slaap missen.

Zelden zo'n debiel als jou meegemaakt. :D
Vervelend hè, rationeel denkvermogen.
pi_195678552
_O-

Stelletje slechte ondernemers allemaal, en niemand die rationeel is, behalve onze ludo. :D
pi_195678566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er volgens jouw logica maar een handvol echte ondernemers in Nederland.
Man, als jouw plan zo tof is, waarom deelt dan geen enkele supermarkt voor hun winkel mondkapjes uit?
Waarom gelijk zo in den extremen trekken.

Er werd gesteld dat ondernemers dit niet gaan doen, als er een enkele het wél doet, wat ik erg aannemelijk acht en wat ook al gewoon voorgekomen is - zie markt / winkelcentrum Alexandrium - ontkracht je die stelling.

Ik verwacht dat er best wel ergens een supermarkt zal zijn die mondkapjes weggeeft aan winkelend publiek.
pi_195678578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Onderbroeken kosten ons het 10-voudige, is dat ook zo astronomisch? Kleren aan is ook een verplichting.

Hoe ben jij zo dom geworden? Ik kap ermee, tegen zoveel stupiditeit kan ik niet op.
Ik begrijp niet wat er zo lastig is aan de volgende vergelijking:

Kosten onderbroek < nut onderbroek.

Ik zeg dat er een kosten / baten berekening ten grondslag moet liggen aan beleidsmaatregelen, in zoverre mogelijk.
pi_195678587
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat er zo lastig is aan de volgende vergelijking:

Kosten onderbroek < nut onderbroek.
Van wat ik de laatste dagen zie aan jouw postgedrag begrijp je heel erg veel niet zo goed. :P
pi_195678603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom gelijk zo in den extremen trekken.

Er werd gesteld dat ondernemers dit niet gaan doen, als er een enkele het wél doet, wat ik erg aannemelijk acht en wat ook al gewoon voorgekomen is - zie markt / winkelcentrum Alexandrium - ontkracht je die stelling.

Ik verwacht dat er best wel ergens een supermarkt zal zijn die mondkapjes weggeeft aan winkelend publiek.
Een handjevol had ik het over.
Zullen we een wedstrijdje doen? Voor elke winkel die jij noemt noem ik 100 winkels waar geen mondkapjes uitgedeeld worden.
pi_195678619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Uit alle onderzoeken blijkt dat het overgrote deel van de Nederlanders achter een mondkapjesplicht in publieke ruimtes is. Er is zelfs een meerderheid voor een algehele mondkapjesplicht in publieke buitenruimtes.
Discussie gevoerd op emotie. Het is aan wetenschappers / verstandige mensen om de ratio wat te doen terugkeren.

Bij wijze van door een kosten / baten analyse uit te voeren van het nut van mondkapjes.
Kleine hint, v Dissel is tegen mondkapjesplicht.
pi_195678629
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:01 schreef illusions het volgende:
_O-

Stelletje slechte ondernemers allemaal, en niemand die rationeel is, behalve onze ludo. :D
Je insinueert nu dat ik mensen slechte ondernemer noem ofzo, geen idee waar je dat in leest alleen.
pi_195678630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een handjevol had ik het over.
Zullen we een wedstrijdje doen? Voor elke winkel die jij noemt noem ik 100 winkels waar geen mondkapjes uitgedeeld worden.
Maar het Alexandrium doet het wel dus de rest van Nederland is een domme ondernemer! :P

Kosten/baten-analyse van mondkapjes. :') De tering.
pi_195678645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:06 schreef illusions het volgende:
Kosten/baten-analyse van mondkapjes. De tering.
Wat is daar dom aan!? 8)7

Die krengen slingeren ook allemaal in het milieu schijnt, komt nog veel vervuiling bij kijken ook dus.
pi_195678677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Discussie gevoerd op emotie. Het is aan wetenschappers / verstandige mensen om de ratio wat te doen terugkeren.

Bij wijze van door een kosten / baten analyse uit te voeren van het nut van mondkapjes.
Kleine hint, v Dissel is tegen mondkapjesplicht.
Bijna alle wetenschappers zijn voor het gebruik van mondkapjes. Die ene coronawappie die dat niet is word hier gelijk gepost en vereerd.
pi_195678685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is daar dom aan!? 8)7
Je snapt dat men dan gezondheid aan de kant van baten optelt he? :P
pi_195678693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je insinueert nu dat ik mensen slechte ondernemer noem ofzo, geen idee waar je dat in leest alleen.
Uh, enkele minuten geleden.
quote:

[..]

pi_195678694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Je snapt dat men dan gezondheid aan de kant van baten optelt he? :P
Yes, kleine hint, je mag rekenen met 80.000 euro per gewonnen gezond levensjaar.
pi_195678702
Dit is jouw grote vriend v. Dissel trouwens gisteren:
pi_195678705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, enkele minuten geleden.
[..]

Over de vraag of je het je kan voorstellen. Incl met argumentatie waarom het niet zo vreemd is ALS het zou gebeuren.
pi_195678734
Wat is dit een kansloze discussie zeg. :D
pi_195678749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bijna alle wetenschappers zijn voor het gebruik van mondkapjes. Die ene coronawappie die dat niet is word hier gelijk gepost en vereerd.
De literatuur* is niet eenduidig over het effect van het dragen van niet-medische mondkapjes in openbare ruimten. Waarschijnlijk helpen mondkapjes maar beperkt bij het voorkomen van besmetting van anderen. Als iedereen zich houdt aan de basisregels, is het niet nodig om een mondkapje te dragen.

-RIVM
pi_195678753
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Over de vraag of je het je kan voorstellen. Incl met argumentatie waarom het niet zo vreemd is ALS het zou gebeuren.
En toch doet geen enkele ondernemer dit in Nederland. Jij moest goed zoeken om ergens in Alexandrium eentje te vinden en een winkel die ik niet eens ken. Goh, zijn dat nu allemaal geen ondernemers meer? Of heeft geen van allen een 'kosten-batenanalyse' gemaakt?

Of zou heel misschien, maar dat zal wel niet, jouw theorie lachwekkende onzin zijn?
pi_195678775
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef illusions het volgende:
Wat is dit een kansloze discussie zeg. :D
Goed dat je je eigen kansloosheid begint in te zien. ^O^
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:14:15 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195678792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zou vooruitgang zijn :Y
pi_195678797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En toch doet geen enkele ondernemer dit in Nederland. Jij moest goed zoeken om ergens in Alexandrium eentje te vinden en een winkel die ik niet eens ken. Goh, zijn dat nu allemaal geen ondernemers meer? Of heeft geen van allen een 'kosten-batenanalyse' gemaakt?

Of zou heel misschien, maar dat zal wel niet, jouw theorie lachwekkende onzin zijn?
Ze pakken het daar gewoon aan bij de roltrap? Gezamenlijk?

Stop eens met mij woorden in de mond te leggen over "geen ondernemers". Dat is echt heel kansloos.
pi_195678799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heel sterk. :D
pi_195678807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Summers het volgende:

[..]

indeed

[ afbeelding ]
Lol
Gister voor het eerst sinds jaren het 8 uur journaal opstaan, per toeval..
Wat ze daar voor bullshit en angstzaaierij uitkramen is echt ongekend.. dacht altijd dat het wel mee viel.

En dan jankie jankie doen wanneer je journalistenbus wordt belaagd , geloof daar trouwens ook niet veel van...
Ze merken dat steeds meer mensen zich tegen de leugens van de NOS keren ,met dit zielige nep verhaal proberen ze weer wat sympathie te winnen
pi_195678811
Je hebt een aparte manieren om discussie te voeren en argumenten te gebruiken Ludovico. Ik ga koffie zetten en voetbal kijken. Het was wel even lachen.
pi_195678823
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja hele lachwekkende onzin hoor, de theorie mondkapje + klant > 30 cent. :') :')
pi_195678840
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:14 schreef ludovico het volgende:
Stop eens met mij woorden in de mond te leggen over "geen ondernemers". Dat is echt heel kansloos.
LOL, "woorden in de mond leggen." :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja hele lachwekkende onzin hoor, de theorie mondkapje + klant > 30 cent. :') :')
Goed dat je het nu ook inziet. Zo moeilijk was het niet.
pi_195678855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:16 schreef illusions het volgende:
Goed dat je het nu ook inziet. Zo moeilijk was het niet.
Volgens mij mis je het punt een beetje. :') :') :') Finaal.
pi_195678869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het punt een beetje. :') :') :') Finaal.
Het begrip ironie is je kennelijk onbekend. :P
pi_195679024
Het wordt nu wel een beetje geneuzel over kleingeld.

Als er een mondkapjesplicht is, regel dan zelf je monkapjes. Voor een tientje haal je er genoeg om het jaar door te komen, tenzij je echt dagelijks wil gaan shoppen.

En op het werk moet de werkgever er maar voor zorgen als die het verplicht stelt.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:35:46 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195679077
Kort geding tegen de Staat der Nederlanden door Artsen voor de Waarheid: “De pandemie is voorbij”

quote:
De pandemie is voorbij.
87.000 zorgmedewerkers weigeren de vaccinatie.

De rechtszaak tegen de staat zal namens artsen én de medewerkers in de zorg worden aangespannen.

Er is geen pandemie, geen epidemie, Covid is een normale griep en de vraag is nu, waarom kinderen op scholen opeens mondkapjes op moeten.

Er zijn ABSOLUTE grondrechten en die kunnen om medische redenen NOOIT worden geschonden.

Er is GEEN reden voor paniek. Deze paniek – ook bij artsen en zorginstellingen – wordt veroorzaakt door de vals-positieve test resultaten van de PCR test.

De PCR test is onbetrouwbaar, 94 à 98% van de uitslagen is VALS-POSITIEF.
pi_195679238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het wordt nu wel een beetje geneuzel over kleingeld.

Als er een mondkapjesplicht is, regel dan zelf je monkapjes. Voor een tientje haal je er genoeg om het jaar door te komen, tenzij je echt dagelijks wil gaan shoppen.

En op het werk moet de werkgever er maar voor zorgen als die het verplicht stelt.
Als V Dissel het over een enkeling heeft die minder besmet raakt en dat gaat gepaard met verbruik van 10 miljoen mondkapjes. Kost dat 3 miljoen voor een enkele besmetting preventie.

Dat is niet economisch.

Er valt ook gewoon wat voor te zeggen wat van Dissel zegt. Alle aerosols blaas je dwars door die kapjes heen. Misschien dat ze op het lapje stof beter blijven hangen... Schijnmaatregel.
pi_195679457
quote:
Als je maar GENOEG IN HOOFDLETTERS zet, dan komt de WAARHEID uiteindelijk wel BOVEN TAFEL!

En dit is natuurlijk gewoon je reinste onzin:
pi_195679488
https://maldita.es/maldit(...)tratamiento-covid19/

Hier wordt dat geblaat van "Doctors for Truth" trouwens compleet van tafel geveegd.

Neem aan dat mensen Google Translate weten te vinden als je geen Spaans spreekt.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:06:07 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195679502
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je maar GENOEG IN HOOFDLETTERS zet, dan komt de WAARHEID uiteindelijk wel BOVEN TAFEL!

En dit is natuurlijk gewoon je reinste onzin:
Je hebt het over jezelf :Y
pi_195679513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt het over jezelf :Y
Wat? :? Heb je weer een infarct of snap je niet wat ik schrijf?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:09:54 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195679555
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat? :? Heb je weer een infarct of snap je niet wat ik schrijf?
Het interesseerd me niet wat je schrijft je zoekt toch alleen maar wat jouw wereldbeeld bevestigt en we zijn er allang over uit dat dat maar een illusie is .
pi_195679583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Het interesseerd me niet wat je schrijft je zoekt toch alleen maar wat jouw wereldbeeld bevestigt en we zijn er allang over uit dat dat maar een illusie is .
Nou, die "we" die jij noemt past gewoon in een Renault T(w)ingo. :')

Waarom reageer je dan met iets onbegrijpelijks? Ik heb het duidelijk over jouw ARTIKEL MET ZOVEEL HOOFDLETTERS.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:28:26 #250
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195679811
quote:

Er wordt en kan NIET op COVID-19 getest.

Bovendien is de rest van de testuitslagen VALS-NEGATIEF.
_O- _O- _O-

Bijna alle resultaten zijn vals positief dus eigenlijk negatief, behalve degene die dat niet zijn want die zijn dan weer stiekem wel positief :D Je zou als normaal mens moeite moeten doen om zoiets volslagen debiels alleen nog maar te verzinnen. Hoe mentaal achtergesteld moet je dan zijn om dat ook maar een fractie van serieus te nemen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:30:25 #251
pi_195679840
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, die "we" die jij noemt past gewoon in een Renault T(w)ingo. :')

Waarom reageer je dan met iets onbegrijpelijks? Ik heb het duidelijk over jouw ARTIKEL MET ZOVEEL HOOFDLETTERS.
Je begrijpt het niet. Die hoofdletters zijn natuurlijk de bronvermelding. Hoe meer hoofdletters hoe meer het EXTRASUPERWAAR is. OPEN JE OGEN!
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_195679873
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Bijna alle resultaten zijn vals positief dus eigenlijk negatief, behalve degene die dat niet zijn want die zijn dan weer stiekem wel positief :D Je zou als normaal mens moeite moeten doen om zoiets volslagen debiels alleen nog maar te verzinnen. Hoe mentaal achtergesteld moet je dan zijn om dat ook maar een fractie van serieus te nemen?
Dan wordt het er van onbetrouwbaarheid eigenljk weer betrouwbaar op, als alle positieven vals-positief zijn en de negatieven vals-negatief, dan kunnen we het toch gewoon omdraaien? :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Die hoofdletters zijn natuurlijk de bronvermelding. Hoe meer hoofdletters hoe meer het EXTRASUPERWAAR is. OPEN JE OGEN!
HOOFDLETTERS DWINGEN RESPECT AF.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:35:03 #253
pi_195679930
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan wordt het er van onbetrouwbaarheid eigenljk weer betrouwbaar op, als alle positieven vals-positief zijn en de negatieven vals-negatief, dan kunnen we het toch gewoon omdraaien? :D
Misschien denken ze dat positief zoiets als positief nieuws betekent, dus geen Covid, en vice versa. Dan zou ik ze niet eens dommer vinden dan nu trouwens.
pi_195679960
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Misschien denken ze dat positief zoiets als positief nieuws betekent, dus geen Covid, en vice versa. Dan zou ik ze niet eens dommer vinden dan nu trouwens.
Als De Binnenlandsche Bataafsche Courant het zegt, moet het zo zijn.

Die reacties ook, de ene Godwin na de ander, Hitler en jodenplaatjes, etc. Een vrij bonte verzameling van een 20-tal mensen die bij elkaar nog niet de intelligentie van een stoeptegel bezitten.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:37:29 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195679968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Lol
Gister voor het eerst sinds jaren het 8 uur journaal opstaan, per toeval..
Wat ze daar voor bullshit en angstzaaierij uitkramen is echt ongekend.. dacht altijd dat het wel mee viel.

En dan jankie jankie doen wanneer je journalistenbus wordt belaagd , geloof daar trouwens ook niet veel van...
Ze merken dat steeds meer mensen zich tegen de leugens van de NOS keren ,met dit zielige nep verhaal proberen ze weer wat sympathie te winnen
Het is verschrikkelijk :Y Vandaag zijn ze zoals gewoonlijk driftig aan het censureren alles over de bidens , obomba en killary benghazi en seal team 6 en obl
pi_195679969
quote:
Zal wel weer worden afgwimpeld worden als zieligdoenerij.
pi_195679978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk :Y Vandaag zijn ze zoals gewoonlijk driftig aan het censureren alles over de bidens , obomba en killary benghazi en seal team 6
Je hebt geen flauw idee wat censuur is. Discussie van enkele dagen geleden gemist zeker? Oh nee, mentaal incapabel.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:40:51 #260
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw idee wat censuur is. Discussie van enkele dagen geleden gemist zeker? Oh nee, mentaal incapabel.
Het blabla alles goedpraten ? niet boeiend
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:42:12 #261
pi_195680071
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Zal wel weer worden afgwimpeld worden als zieligdoenerij.
"Ja maar mijn rechten!" "Ja maar eigen keus!" "Hurdur griepjuh!"

We lachen erom alsof het gewone gekken zijn, maar het zijn helaas gevaarlijke.
pi_195680110
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk :Y Vandaag zijn ze zoals gewoonlijk driftig aan het censureren alles over de bidens , obomba en killary benghazi en seal team 6 en obl
De lange arm van..
De NOS zou moeten verdwijnen
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:43:54 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht ff dat je een foto van rutte had gepost _O-
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:44:17 #264
pi_195680122
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja die vergat ik nog.

"Jongens, kijk, jullie keuzes hebben gevolgen"
"NIETUSS"

Doen alsof mensen een coma van 65 dagen verzinnen (Hoe dan?) omdat je te beroerd bent om 15 minuten per dag een doekje over je broodmolen te hangen. Wat een vleesgeworden tragedie ben je dan.
pi_195680134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Het blabla alles goedpraten ? niet boeiend
I rest my case. Daar heeft het dus echt niets mee te maken, dat heeft ook niemand gezegd. :P

Hoe maak je die link in godsnaam tussen censuur en goedpraten? 8)7
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:47:41 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De lange arm van..
Inderdaad ik kijk in ieder geval niet , ga ze niet spekken met kijkcijfers . Dinosaurusinstituut uit de vorige eeuw gaat ook instorten .
pi_195680224
Totally Under Control (2020) - IMDb

This documentary puts a spotlight on the White House’s failed response to the global pandemic and how it could have been prevented. Featuring damning testimony from public health officials and hard investigative reporting, director Alex Gibney reveals a system-wide collapse caused by a profound dereliction of presidential leadership.

Interessante documentaire voor op de watchlist. ^O^
pi_195680291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Inderdaad ik kijk in ieder geval niet , ga ze niet spekken met kijkcijfers . Dinosaurusinstituut uit de vorige eeuw gaat ook instorten .
Weet je hoe ze kijkcijfers meten? :D

Ze hebben geen idee of jij wel of niet kijkt, dus je stille protest heeft geen enkel nut.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:55:07 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet je hoe ze kijkcijfers meten? :D

Ze hebben geen idee of jij wel of niet kijkt, dus je stille protest heeft geen enkel nut.
Het is geen stil protest maar een bewuste keuze :W we leven in de 21ste eeuw en de nos is in de vorige eeuw blijven hangen
pi_195680431
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is geen stil protest maar een bewuste keuze :W we leven in de 21ste eeuw en de nos is in de vorige eeuw blijven hangen
Het punt gaat weer eens aan je voorbij, what else is new?

Je spekt ze niet met kijkcijfers, of je nu wel of niet kijkt, want je weet kennelijk niet hoe kijkcijfers tot stand komen.
pi_195680446
Moet in dit forum steeds vaker aan de volgende quote denken:

“The best thing about being dead is that you don't know about it. It's like being stupid - it's only painful for others.”
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:01:48 #272
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Het punt gaat weer eens aan je voorbij, what else is new?

Je spekt ze niet met kijkcijfers, of je nu wel of niet kijkt, want je weet kennelijk niet hoe kijkcijfers tot stand komen.
Tuurlijk houd jij je nou maar met het lettertype bezig .
pi_195680508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Lettertype? Wat bazel je nou weer?

Begrijpt iemand anders dit wel? :? Oprechte vraag.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:04:46 #274
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De lange arm van..
BTW de video over OBL seal team 6 is nu op youtube onder de naam They won't stop us :)
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:06:51 #275
pi_195680562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Snap je nou wat hij zegt over die kijkcijfers of niet? Je maakt je alleen maar belachelijker door steeds heel opzichtig iets anders te roepen, niemand trapt daar in, dus als je het snapt doe je er het beste aan om je fout nu toe te geven.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:13:54 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680715
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Snap je nou wat hij zegt over die kijkcijfers of niet? Je maakt je alleen maar belachelijker door steeds heel opzichtig iets anders te roepen, niemand trapt daar in, dus als je het snapt doe je er het beste aan om je fout nu toe te geven.
Alsjeblieft zeg meneer die zichzelf kloont om vervolgens te gaan trollen :W
pi_195680762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Ohja, als je hier niet met de gekkies wegloopt denken ze gelijk dat je een kloon bent.

Het is natuurlijk onvoorstelbaar dat iemand niet in jouw compleet gestoorde waanbeelden meegaat. :D :D :D

WHAT. THE. FUCK.

Hoe functioneer jij in het dagelijks leven?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:19:03 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195680813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Ohja, als je hier niet met de gekkies wegloopt denken ze gelijk dat je een kloon bent.

Het is natuurlijk onvoorstelbaar dat iemand niet in jouw compleet gestoorde waanbeelden meegaat. :D :D :D

WHAT. THE. FUCK.

Hoe functioneer jij in het dagelijks leven?
Sommige mensen moeten echt nog door laten dringen dat groepsdruk alleen nog maar werkt bij mensen die nog in de msm geloven .
pi_195680816
Een account uit 2009 met 12.000 posts uitmaken voor kloon. :')

Ik heb echt 11 jaar voorbereiding getroffen, speciaal zodat ik jou nu kan trollen.

:D :D :D
pi_195680826
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten echt nog door laten dringen dat groepsdruk alleen nog maar werkt bij mensen die nog in de msm geloven .
Najaaaa... groepsdruk, lettertypes, ik snap echt niet waar je het over hebt. Laat maar zitten.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:51:30 #281
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195681557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:04 schreef Summers het volgende:

[..]

BTW de video over OBL seal team 6 is nu op youtube onder de naam They won't stop us :)
Hoeft ook niet. Jullie imploderen vanzelf wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195681929
Een reality check van een MSM outlet:
https://www.dailymail.co.(...)stify-lockdowns.html
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:19:41 #283
pi_195682287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:13 schreef Summers het volgende:

[..]

_O-

Dit is echt fantastisch. Ik wilde erachter komen of je nou werkelijk waar te onbenullig bent om het tot stand komen van kijkcijfers te snappen. Niet alleen bewijs je dat je dat bent maar je bent kennelijk zelfs nog te godvergeten stompzinnig om door te hebben dat deze "discussie" niet loopt vanaf 2009? Ben jij een van die mensen waar ze experimentele lobotomie op hebben uitgevoerd ofzo?

Mijn hemel. Zoals mijn kloon ook al vroeg: hoe kun jij voortbestaan in deze maatschappij? Het is medisch gezien bijna interessant.
pi_195682544
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Sponsje88 het volgende:
Mainstream media outlets liegen toch altijd?

Nu het in je straatje past, is het opeens wel acceptabel om eraan te refereren? :P
pi_195682696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Mainstream media outlets liegen toch altijd?

Nu het in je straatje past, is het opeens wel acceptabel om eraan te refereren? :P
Heb ik dat ergens gezegd?
pi_195682773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gezegd?
Oh, tuurlijk, je standaard verweer. Jij zegt niks. Insinueert alleen. :')
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:38:40 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195682814
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Sponsje88 het volgende:
Na 8 maanden al ? die zijn snel :7
pi_195682870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Na 8 maanden al ? die zijn snel :7
Dat krijg je ervan als je elkaars bs aan het kopieren bent.
pi_195682889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:40 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je elkaars bs aan het kopieren bent.
Ironisch. :P
pi_195683030
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:16:05 #291
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195683731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:47 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
slecht nieuws voor de mond-luier brigade hier.
Huig
pi_195683863
quote:
[ afbeelding ]
Ff wat gedachtes hoor:

Als je dit ziet.... Sowieso die fatality rate ziet.... van 0.13%
Als je weet dat de capaciteit van de IC ieder heftig griepseizoen op zijn grondvesten schudt...
En het aantal bedden waarschijnlijk nog verder is gedaald sinds 2018
Is die 10% toename overledenen dan niet volledig te verwijten aan de vergrijzende toestand van Nederland (van toepassing op heel Europa)?

Nieuw virus, snellere verspreiding, weinig antistoffen, ik geloof dat alles helemaal prima. We werden ff flink gepakt etc.

De vraag is of corona nu met vertraging vanwege de maatregelen, al niet langzamer verspreidt dan bij influenza, en dat we niet enorm aan het overkillen zijn.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:45:12 #293
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195684281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ff wat gedachtes hoor:

Als je dit ziet.... Sowieso die fatality rate ziet.... van 0.13%
Als je weet dat de capaciteit van de IC ieder heftig griepseizoen op zijn grondvesten schudt...
En het aantal bedden waarschijnlijk nog verder is gedaald sinds 2018

Is die 10% toename overledenen dan niet volledig te verwijten aan de vergrijzende toestand van Nederland (van toepassing op heel Europa)?

Nieuw virus, snellere verspreiding, weinig antistoffen, ik geloof dat alles helemaal prima. We werden ff flink gepakt etc.

De vraag is of corona nu met vertraging vanwege de maatregelen, al niet langzamer verspreidt dan bij influenza, en dat we niet enorm aan het overkillen zijn.
dit alleen al zou een weldenkend mens op z'n minst rrrraaaaarrrr moeten vinden.

daarbij nog opgeteld: het feit dat inmiddels nog niet een super-corona-complex is opgetuigd in Almere of Rai Amsterdam , zoals de Hond voorstelt.

gooi er van mijn part 20 miljard in, als je in de bedreiging gelooft.

Maar nee, we kiezen voor het alternatief: alles slopen en een beetje compensatie aanbieden, ten koste van, uiteindelijk, biljoenen..
de hele santenkraam om zeep helpen.

en ondertussen nog het lef hebben om engnek timmertrans zendtijd te bieden voor z'n miljarden kostende
transitie waanzin/ scam.

alsof we daar over 3 maanden nog geld voor hebben..

kom op, op een gegeven moment kan je het niet allemaal nog als wanbeleid etc wegzetten..

dit is moedwillig slopen.
moedwillig knechten.
moedwillig ontmoedigen.
moedwillig ontmenselijken.

en vooral:
met een negatief effect op ons immuunsysteem.

ontMASKER deze MASQUERADE

[ Bericht 0% gewijzigd door Orwell op 16-10-2020 23:00:43 ]
Huig
pi_195684397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:45 schreef Orwell het volgende:
en ondertussen nog het lef hebben om engnek timmertrans zendtijd te bieden voor z'n miljarden kostende
transitie waanzin/ scam.
Hoe komt die man aan zoveel macht overigens? Er is niet eens een mandaat dat hem weg kan sturen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:59:39 #295
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195684507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe komt die man aan zoveel macht overigens? Er is niet eens een mandaat dat hem weg kan sturen.
die Huilie act tijdens z'n speech over mh-17 heeft zeker bonuspunten opgeleverd.
en z'n baard doet ook veel, denk ik. :)
Huig
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:02:04 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195684548
quote:
Misschien moet je eens proberen om met argumenten en bewijzen te laten zien wat mis is aan dat verhaal. Zomaar een idee...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195685009
quote:
[ afbeelding ]
Dat cijfer op zich zegt niet zoveel, het noemt geen doodsoorzaak. We hebben een rustig griepseizoen gehad, etc.

Daarnaast stelt het CBS dat we 3,3 miljoen inwoners hebben boven de 65 dus dan is 2,4 een wat vreemd getal.

Wat is je bron overigens? Altijd handig om te vermelden.
pi_195688092
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef Orwell het volgende:

[..]

die Huilie act tijdens z'n speech over mh-17 heeft zeker bonuspunten opgeleverd.
en z'n baard doet ook veel, denk ik. :)
??? Wie the fuck wilt hem op die positie in Europa??

EU is een gedrocht van een instelling,ondemocratische instantie.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:18:19 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195689953
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 08:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

??? Wie the fuck wilt hem op die positie in Europa??

EU is een gedrocht van een instelling,ondemocratische instantie.
yep we worden al jaren overal ingemoffeld zogenaamd voor onze bestwil , WHO heeft ook niemand voor gekozen :r
pi_195695091
Corona is een
pi_195695105
Hoax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')