Je begrijpt het niet. Die hoofdletters zijn natuurlijk de bronvermelding. Hoe meer hoofdletters hoe meer het EXTRASUPERWAAR is. OPEN JE OGEN!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, die "we" die jij noemt past gewoon in een Renault T(w)ingo.
Waarom reageer je dan met iets onbegrijpelijks? Ik heb het duidelijk over jouw ARTIKEL MET ZOVEEL HOOFDLETTERS.
Dan wordt het er van onbetrouwbaarheid eigenljk weer betrouwbaar op, als alle positieven vals-positief zijn en de negatieven vals-negatief, dan kunnen we het toch gewoon omdraaien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Bijna alle resultaten zijn vals positief dus eigenlijk negatief, behalve degene die dat niet zijn want die zijn dan weer stiekem wel positiefJe zou als normaal mens moeite moeten doen om zoiets volslagen debiels alleen nog maar te verzinnen. Hoe mentaal achtergesteld moet je dan zijn om dat ook maar een fractie van serieus te nemen?
HOOFDLETTERS DWINGEN RESPECT AF.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Die hoofdletters zijn natuurlijk de bronvermelding. Hoe meer hoofdletters hoe meer het EXTRASUPERWAAR is. OPEN JE OGEN!
Misschien denken ze dat positief zoiets als positief nieuws betekent, dus geen Covid, en vice versa. Dan zou ik ze niet eens dommer vinden dan nu trouwens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan wordt het er van onbetrouwbaarheid eigenljk weer betrouwbaar op, als alle positieven vals-positief zijn en de negatieven vals-negatief, dan kunnen we het toch gewoon omdraaien?
Als De Binnenlandsche Bataafsche Courant het zegt, moet het zo zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat positief zoiets als positief nieuws betekent, dus geen Covid, en vice versa. Dan zou ik ze niet eens dommer vinden dan nu trouwens.
Het is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lol
Gister voor het eerst sinds jaren het 8 uur journaal opstaan, per toeval..
Wat ze daar voor bullshit en angstzaaierij uitkramen is echt ongekend.. dacht altijd dat het wel mee viel.
En dan jankie jankie doen wanneer je journalistenbus wordt belaagd , geloof daar trouwens ook niet veel van...
Ze merken dat steeds meer mensen zich tegen de leugens van de NOS keren ,met dit zielige nep verhaal proberen ze weer wat sympathie te winnen
Je hebt geen flauw idee wat censuur is. Discussie van enkele dagen geleden gemist zeker? Oh nee, mentaal incapabel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijkVandaag zijn ze zoals gewoonlijk driftig aan het censureren alles over de bidens , obomba en killary benghazi en seal team 6
Het blabla alles goedpraten ? niet boeiendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee wat censuur is. Discussie van enkele dagen geleden gemist zeker? Oh nee, mentaal incapabel.
"Ja maar mijn rechten!" "Ja maar eigen keus!" "Hurdur griepjuh!"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Zal wel weer worden afgwimpeld worden als zieligdoenerij.
De lange arm van..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijkVandaag zijn ze zoals gewoonlijk driftig aan het censureren alles over de bidens , obomba en killary benghazi en seal team 6 en obl
Ik dacht ff dat je een foto van rutte had gepostquote:
Oh ja die vergat ik nog.quote:
I rest my case. Daar heeft het dus echt niets mee te maken, dat heeft ook niemand gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Het blabla alles goedpraten ? niet boeiend
Inderdaad ik kijk in ieder geval niet , ga ze niet spekken met kijkcijfers . Dinosaurusinstituut uit de vorige eeuw gaat ook instorten .quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De lange arm van..
De NOS zou moeten verdwijnen
Weet je hoe ze kijkcijfers meten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Inderdaad ik kijk in ieder geval niet , ga ze niet spekken met kijkcijfers . Dinosaurusinstituut uit de vorige eeuw gaat ook instorten .
Het is geen stil protest maar een bewuste keuzequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet je hoe ze kijkcijfers meten?
Ze hebben geen idee of jij wel of niet kijkt, dus je stille protest heeft geen enkel nut.
Het punt gaat weer eens aan je voorbij, what else is new?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is geen stil protest maar een bewuste keuzewe leven in de 21ste eeuw en de nos is in de vorige eeuw blijven hangen
Tuurlijk houd jij je nou maar met het lettertype bezig .quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Het punt gaat weer eens aan je voorbij, what else is new?
Je spekt ze niet met kijkcijfers, of je nu wel of niet kijkt, want je weet kennelijk niet hoe kijkcijfers tot stand komen.
Lettertype? Wat bazel je nou weer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Tuurlijk houd jij je nou maar met het lettertype bezig .
BTW de video over OBL seal team 6 is nu op youtube onder de naam They won't stop usquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De lange arm van..
De NOS zou moeten verdwijnen
Snap je nou wat hij zegt over die kijkcijfers of niet? Je maakt je alleen maar belachelijker door steeds heel opzichtig iets anders te roepen, niemand trapt daar in, dus als je het snapt doe je er het beste aan om je fout nu toe te geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Tuurlijk houd jij je nou maar met het lettertype bezig .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |