Over de vraag of je het je kan voorstellen. Incl met argumentatie waarom het niet zo vreemd is ALS het zou gebeuren.quote:
De literatuur* is niet eenduidig over het effect van het dragen van niet-medische mondkapjes in openbare ruimten. Waarschijnlijk helpen mondkapjes maar beperkt bij het voorkomen van besmetting van anderen. Als iedereen zich houdt aan de basisregels, is het niet nodig om een mondkapje te dragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijna alle wetenschappers zijn voor het gebruik van mondkapjes. Die ene coronawappie die dat niet is word hier gelijk gepost en vereerd.
En toch doet geen enkele ondernemer dit in Nederland. Jij moest goed zoeken om ergens in Alexandrium eentje te vinden en een winkel die ik niet eens ken. Goh, zijn dat nu allemaal geen ondernemers meer? Of heeft geen van allen een 'kosten-batenanalyse' gemaakt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Over de vraag of je het je kan voorstellen. Incl met argumentatie waarom het niet zo vreemd is ALS het zou gebeuren.
Goed dat je je eigen kansloosheid begint in te zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef illusions het volgende:
Wat is dit een kansloze discussie zeg.
Dat zou vooruitgang zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Goed dat je je eigen kansloosheid begint in te zien.
Ze pakken het daar gewoon aan bij de roltrap? Gezamenlijk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En toch doet geen enkele ondernemer dit in Nederland. Jij moest goed zoeken om ergens in Alexandrium eentje te vinden en een winkel die ik niet eens ken. Goh, zijn dat nu allemaal geen ondernemers meer? Of heeft geen van allen een 'kosten-batenanalyse' gemaakt?
Of zou heel misschien, maar dat zal wel niet, jouw theorie lachwekkende onzin zijn?
Heel sterk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Goed dat je je eigen kansloosheid begint in te zien.
Lolquote:
Ja hele lachwekkende onzin hoor, de theorie mondkapje + klant > 30 cent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of zou heel misschien, maar dat zal wel niet, jouw theorie lachwekkende onzin zijn?
LOL, "woorden in de mond leggen."quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:14 schreef ludovico het volgende:
Stop eens met mij woorden in de mond te leggen over "geen ondernemers". Dat is echt heel kansloos.
Goed dat je het nu ook inziet. Zo moeilijk was het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja hele lachwekkende onzin hoor, de theorie mondkapje + klant > 30 cent.![]()
Volgens mij mis je het punt een beetje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:16 schreef illusions het volgende:
Goed dat je het nu ook inziet. Zo moeilijk was het niet.
Het begrip ironie is je kennelijk onbekend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt een beetje.![]()
![]()
Finaal.
quote:De pandemie is voorbij.
87.000 zorgmedewerkers weigeren de vaccinatie.
De rechtszaak tegen de staat zal namens artsen én de medewerkers in de zorg worden aangespannen.
Er is geen pandemie, geen epidemie, Covid is een normale griep en de vraag is nu, waarom kinderen op scholen opeens mondkapjes op moeten.
Er zijn ABSOLUTE grondrechten en die kunnen om medische redenen NOOIT worden geschonden.
Er is GEEN reden voor paniek. Deze paniek – ook bij artsen en zorginstellingen – wordt veroorzaakt door de vals-positieve test resultaten van de PCR test.
De PCR test is onbetrouwbaar, 94 à 98% van de uitslagen is VALS-POSITIEF.
Als V Dissel het over een enkeling heeft die minder besmet raakt en dat gaat gepaard met verbruik van 10 miljoen mondkapjes. Kost dat 3 miljoen voor een enkele besmetting preventie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het wordt nu wel een beetje geneuzel over kleingeld.
Als er een mondkapjesplicht is, regel dan zelf je monkapjes. Voor een tientje haal je er genoeg om het jaar door te komen, tenzij je echt dagelijks wil gaan shoppen.
En op het werk moet de werkgever er maar voor zorgen als die het verplicht stelt.
Als je maar GENOEG IN HOOFDLETTERS zet, dan komt de WAARHEID uiteindelijk wel BOVEN TAFEL!quote:
Je hebt het over jezelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je maar GENOEG IN HOOFDLETTERS zet, dan komt de WAARHEID uiteindelijk wel BOVEN TAFEL!
En dit is natuurlijk gewoon je reinste onzin:
De PCR test is onbetrouwbaar, 94 à 98% van de uitslagen is VALS-POSITIEF.
Het interesseerd me niet wat je schrijft je zoekt toch alleen maar wat jouw wereldbeeld bevestigt en we zijn er allang over uit dat dat maar een illusie is .quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat?Heb je weer een infarct of snap je niet wat ik schrijf?
Nou, die "we" die jij noemt past gewoon in een Renault T(w)ingo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Het interesseerd me niet wat je schrijft je zoekt toch alleen maar wat jouw wereldbeeld bevestigt en we zijn er allang over uit dat dat maar een illusie is .
quote:De PCR test is onbetrouwbaar, 94 à 98% van de uitslagen is VALS-POSITIEF.
Er wordt en kan NIET op COVID-19 getest.
Bovendien is de rest van de testuitslagen VALS-NEGATIEF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |