——————————————————————quote:[tweet="1221191250256093184","1169667761548578818","ZoomerMatthew","http://pbs.twimg.com/profile_images/1220834285625569280/Hq3LKwlr_normal.jpg","Sat Jan 25 22:00:57 +0000 2020"]Wtf?
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Omdat iemand wat drinkt? Manmanman, zielige bedoeling weer hoor hier, mij betreft dicht je het gat gewoon door te zeggen: Te alle tijden naar aanwijzingen luisteren van personeel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het enige wat zo'n jongen bereikt is dat straks op de stations geen eten en drinken verkocht mag worden en in de treinen geen eten en drinken geconsumeerd mag worden.
Gefeliciteerd met je "loophole".
Jup meelopers en gemaskerde vingertjeswijzers. Wellicht handig om in de spoedwet op te nemen dat ten tijde van consumptie het vod onder je kin te doen en je rotzooi zo snel mogelijk naar binnen te schuiven, het ten strengste verboden is de luier in zijn geheel af te doen.quote:Ga je nog wel meer zien denk ik.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/mondkapjes/verkeer-en-openbaar-vervoerquote:Als ik in het ov op de veerboten naar de Waddeneilanden iets wil drinken of eten, mag ik dan mijn mondkapje even afdoen?
Houd het mondmasker in trein, bus, tram, metro of op de veerboten naar de Waddeneilanden op. Wilt u toch iets eten of drinken? Doe dat zoveel mogelijk voor of na de reis.
Precies, mag af om te eten / drinken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens staat er op de website van rijksoverheid.nl
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/mondkapjes/verkeer-en-openbaar-vervoer
Volgens mij gaat het niet om zindelijkheid en het dragen van luiers. Wellicht was je aan het posten in het OUD subforum?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup meelopers en gemaskerde vingertjeswijzers. Wellicht handig om in de spoedwet op te nemen dat ten tijde van consumptie het vod onder je kin te doen en je rotzooi zo snel mogelijk naar binnen te schuiven, het ten strengste verboden is de luier in zijn geheel af te doen.
Gestrekt been? Ik vind het vreemd dat je er zo naar kijkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies, mag af om te eten / drinken.
Dat iemand zijn best niet doet om hem zoveel mogelijk op te houden kun je allicht wel stellen, ze gaan er echter wel met gestrekt been in weer.
Het is een niet medisch mondkapje, dus ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mondmasker is wel prima toch?
Ja joh rustig maar ik weet inmiddels dat een mondluier bij je dagelijkse uitrusting hoort.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om zindelijkheid en het dragen van luiers. Wellicht was je aan het posten in het OUD subforum?
Hier gaat het over mondkapjes.
Ik snap best dat je personeel zich irriteert, ik zou de conducteur dan ook niet afvallen o.i.d. maar toch adviseren om de volgende keer het initieel wat netter te vragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gestrekt been? Ik vind het vreemd dat je er zo naar kijkt.
Die jongen had maar 1 doel: provoceren en de reactie filmen om te delen op social media.
Nou, hij kreeg z'n gewenste reactie en aandacht dus ik zou niet weten waarom hij klaagt.
Wat denk je zelf...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mondmasker is wel prima toch?
Of gewoon bezien hoe scherp ze reageren op het drinken in de trein.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gestrekt been? Ik vind het vreemd dat je er zo naar kijkt.
Die jongen had maar 1 doel: provoceren en de reactie filmen om te delen op social media.
Nou, hij kreeg z'n gewenste reactie en aandacht dus ik zou niet weten waarom hij klaagt.
Hij komt er nog wel goed af.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap best dat je personeel zich irriteert, ik zou de conducteur dan ook niet afvallen o.i.d. maar toch adviseren om de volgende keer het initieel wat netter te vragen.
Ja leuk, als ze dat hier doen hoop ik dat het uit de pan escaleert.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij komt er nog wel goed af.
In Spanje knuppelen ze je zonder pardon de trein uit, zoals we kortegeleden zagen.
Wie quote je? Uit welke bron?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
En wat ik nu zie in mijn omgeving is dat dat in toenemende mate ook gebeurd. Het effect van die mondkapjes is niet heel groot, maar het is er. Dat hebben we ook altijd gezegd, anders hadden we het ook niet in OV verplicht, waar je die anderhalve meter lastig kan handhaven. En het optellen van al die ietsen, dit doet dus ook iets, en al die ietsen opgeteld leidt natuurlijk tot een verdere terugdringing van dat virus.
Quote Pinokkio 13/10... het doet.. iets..
Zo hoort het.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef PSVCL het volgende:
Kwam de jumbo ook gewoon binnen zonder mondkapje,niemand had commentaar
Sterk argument altijd dit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
anders hadden we het ook niet in OV verplicht,
Laat hij het gewoon gedragsbeinvloeding noemen met zijn gedraaiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
En wat ik nu zie in mijn omgeving is dat dat in toenemende mate ook gebeurd. Het effect van die mondkapjes is niet heel groot, maar het is er. Dat hebben we ook altijd gezegd, anders hadden we het ook niet in OV verplicht, waar je die anderhalve meter lastig kan handhaven. En het optellen van al die ietsen, dit doet dus ook iets, en al die ietsen opgeteld leidt natuurlijk tot een verdere terugdringing van dat virus.
Quote Pinokkio 13/10... het doet.. iets..
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef PSVCL het volgende:
Kwam de jumbo ook gewoon binnen zonder mondkapje,niemand had commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |