abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195637718
Originele OP

quote:
[tweet="1221191250256093184","1169667761548578818","ZoomerMatthew","http://pbs.twimg.com/profile_images/1220834285625569280/Hq3LKwlr_normal.jpg","Sat Jan 25 22:00:57 +0000 2020"]Wtf?

The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195637730
Zonder wettelijke onderbouwing kun je toch geen boetes gaan uitdelen, krijg je toch willekeur Prince?
Zo moeilijk zijn die regels toch niet te interpreteren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195637736
Het enige wat zo'n jongen bereikt is dat straks op de stations geen eten en drinken verkocht mag worden en in de treinen geen eten en drinken geconsumeerd mag worden.

Gefeliciteerd met je "loophole".
pi_195637800
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het enige wat zo'n jongen bereikt is dat straks op de stations geen eten en drinken verkocht mag worden en in de treinen geen eten en drinken geconsumeerd mag worden.

Gefeliciteerd met je "loophole".
Omdat iemand wat drinkt? Manmanman, zielige bedoeling weer hoor hier, mij betreft dicht je het gat gewoon door te zeggen: Te alle tijden naar aanwijzingen luisteren van personeel.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:04:15 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195637806
quote:
Ga je nog wel meer zien denk ik.
Jup meelopers en gemaskerde vingertjeswijzers. Wellicht handig om in de spoedwet op te nemen dat ten tijde van consumptie het vod onder je kin te doen en je rotzooi zo snel mogelijk naar binnen te schuiven, het ten strengste verboden is de luier in zijn geheel af te doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195637811
Overigens staat er op de website van rijksoverheid.nl

quote:
Als ik in het ov op de veerboten naar de Waddeneilanden iets wil drinken of eten, mag ik dan mijn mondkapje even afdoen?
Houd het mondmasker in trein, bus, tram, metro of op de veerboten naar de Waddeneilanden op. Wilt u toch iets eten of drinken? Doe dat zoveel mogelijk voor of na de reis.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/mondkapjes/verkeer-en-openbaar-vervoer
pi_195637830
quote:
Precies, mag af om te eten / drinken.
Dat iemand zijn best niet doet om hem zoveel mogelijk op te houden kun je allicht wel stellen, ze gaan er echter wel met gestrekt been in weer.
pi_195637832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup meelopers en gemaskerde vingertjeswijzers. Wellicht handig om in de spoedwet op te nemen dat ten tijde van consumptie het vod onder je kin te doen en je rotzooi zo snel mogelijk naar binnen te schuiven, het ten strengste verboden is de luier in zijn geheel af te doen.
Volgens mij gaat het niet om zindelijkheid en het dragen van luiers. Wellicht was je aan het posten in het OUD subforum?

Hier gaat het over mondkapjes.
pi_195637844
200609_1_funsat_13062020_10.jpg

Dit mondmasker is wel prima toch?
pi_195637868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat iemand zijn best niet doet om hem zoveel mogelijk op te houden kun je allicht wel stellen, ze gaan er echter wel met gestrekt been in weer.
Gestrekt been? Ik vind het vreemd dat je er zo naar kijkt.

Die jongen had maar 1 doel: provoceren en de reactie filmen om te delen op social media.
Nou, hij kreeg z'n gewenste reactie en aandacht dus ik zou niet weten waarom hij klaagt.
pi_195637884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

Het is een niet medisch mondkapje, dus ja.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:09:30 #12
189978 controlaltdelete
pi_195637896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet om zindelijkheid en het dragen van luiers. Wellicht was je aan het posten in het OUD subforum?

Hier gaat het over mondkapjes.
Ja joh rustig maar ik weet inmiddels dat een mondluier bij je dagelijkse uitrusting hoort.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195637898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Die jongen had maar 1 doel: provoceren en de reactie filmen om te delen op social media.
Nou, hij kreeg z'n gewenste reactie en aandacht dus ik zou niet weten waarom hij klaagt.
Ik snap best dat je personeel zich irriteert, ik zou de conducteur dan ook niet afvallen o.i.d. maar toch adviseren om de volgende keer het initieel wat netter te vragen. :D
pi_195637902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

Wat denk je zelf...
pi_195637906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Of gewoon bezien hoe scherp ze reageren op het drinken in de trein.
pi_195637912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap best dat je personeel zich irriteert, ik zou de conducteur dan ook niet afvallen o.i.d. maar toch adviseren om de volgende keer het initieel wat netter te vragen. :D
Hij komt er nog wel goed af.
In Spanje knuppelen ze je zonder pardon de trein uit, zoals we kortegeleden zagen.
pi_195637937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hij komt er nog wel goed af.
In Spanje knuppelen ze je zonder pardon de trein uit, zoals we kortegeleden zagen.
Ja leuk, als ze dat hier doen hoop ik dat het uit de pan escaleert.
Laten we hier gewoon ff normaal doen.
pi_195637945
Kwam de jumbo ook gewoon binnen zonder mondkapje,niemand had commentaar
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:13:43 #19
189978 controlaltdelete
pi_195637951
En wat ik nu zie in mijn omgeving is dat dat in toenemende mate ook gebeurd. Het effect van die mondkapjes is niet heel groot, maar het is er. Dat hebben we ook altijd gezegd, anders hadden we het ook niet in OV verplicht, waar je die anderhalve meter lastig kan handhaven. En het optellen van al die ietsen, dit doet dus ook iets, en al die ietsen opgeteld leidt natuurlijk tot een verdere terugdringing van dat virus.

Quote Pinokkio 13/10... het doet.. iets.. :{
pi_195637974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
En wat ik nu zie in mijn omgeving is dat dat in toenemende mate ook gebeurd. Het effect van die mondkapjes is niet heel groot, maar het is er. Dat hebben we ook altijd gezegd, anders hadden we het ook niet in OV verplicht, waar je die anderhalve meter lastig kan handhaven. En het optellen van al die ietsen, dit doet dus ook iets, en al die ietsen opgeteld leidt natuurlijk tot een verdere terugdringing van dat virus.

Wie quote je? Uit welke bron?
pi_195637977
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef PSVCL het volgende:
Zo hoort het.
pi_195638017
quote:
anders hadden we het ook niet in OV verplicht,
Sterk argument altijd dit.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:21:47 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195638076
quote:

Laat hij het gewoon gedragsbeinvloeding noemen met zijn gedraai :N

[ Bericht 16% gewijzigd door Summers op 14-10-2020 18:29:56 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195638771
quote:
Conscience do cost.
pi_195639064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:58 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:7 mooi beest

Doe het niet om tegendraads te doen. Als we echt te maken hadden met een killervirus en er was wetenschappelijk bewijs dat een mondkapje de verspreiding tegenhoudt..dan zou ik echt niet moeilijk doen.
pi_195639922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:58 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_195639951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker weer was het in oktober op die plek in Nl.
pi_195640717
[quote]7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Laat dan maar een gedegen studie zien die de effectiviteit van die behandeling aantoont.
[/q
There is only one religion
pi_195641199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:7 mooi beest

Doe het niet om tegendraads te doen. Als we echt te maken hadden met een killervirus en er was wetenschappelijk bewijs dat een mondkapje de verspreiding tegenhoudt..dan zou ik echt niet moeilijk doen.
Ik zou bij een ultiem killervirus dat mondkapje niet eens vertrouwen want risico dat je jezelf juist besmet ermee.
pi_195641461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou bij een ultiem killervirus dat mondkapje niet eens vertrouwen want risico dat je jezelf juist besmet ermee.

:7
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:47:25 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195641677
Er is geen pandemie de maatregelen zijn om onze vrijheden af te pakken .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 15-10-2020 11:04:41 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:00:32 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195642070
quote:
Dat is niets aantonen, dat is selectief winkelen in een reeks onderzoeken zonder er kritisch naar te kijken. Eén van de studies die hij aanhaalt heb ik hier besproken: BNW / Coronavirus #30 Strijden voor vrijheid

Ik kan met een langere reeks onderzoeken komen waaruit zou moeten blijken dat HCQ niet effectief is. 'Win' ik dan?

Het grote manco van veel van dit soort studies waarin je achteraf kijkt naar resultaten van verschillende behandelingen is dat je moeilijk groepen met een verschillende behandeling met elkaar kan vergelijken omdat die groepen niet hetzelfde zijn. Zo kan het zijn dat er op basis van (ernst van de) symptomen een behandeling gegeven wordt en dat patiënten die met HCQ behandeld zijn zieker, of juist minder ziek, waren dan patiënten die die behandeling niet kregen. Of dat deze mensen juist wel of geen bepaalde symptomen vertoonden. Of ouder, of juist jonger, waren. Of, ... etc. In dat geval zouden ook bij een gelijke behandeling de uitkomsten verschillend zijn. Wat zijn je conclusies dan waard?

Dáárom zijn RCT-studies zo belangrijk. Dat is eigenlijk de enige manier om de klinische effectiviteit van een behandeling aan te tonen. Haal je wél de retrospectieve onderzoeken aan zoals in dat filmpje gebeurt? Dan moet je bijzonder goed kijken naar de statistische verantwoording.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 14-10-2020 21:09:50 ]
Huilen dan.
pi_195643179
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is niets aantonen, dat is selectief winkelen in een reeks onderzoeken zonder er kritisch naar te kijken. Eén van de studies die hij aanhaalt heb ik hier besproken: BNW / Coronavirus #30 Strijden voor vrijheid

Ik kan met een langere reeks onderzoeken komen waaruit zou moeten blijken dat HCQ niet effectief is. 'Win' ik dan?

Het grote manco van veel van dit soort studies waarin je achteraf kijkt naar resultaten van verschillende behandelingen is dat je moeilijk groepen met een verschillende behandeling met elkaar kan vergelijken omdat die groepen niet hetzelfde zijn. Zo kan het zijn dat er op basis van (ernst van de) symptomen een behandeling gegeven wordt en dat patiënten die met HCQ behandeld zijn zieker, of juist minder ziek, waren dan patiënten die die behandeling niet kregen. Of dat deze mensen juist wel of geen bepaalde symptomen vertoonden. Of ouder, of juist jonger, waren. Of, ... etc. In dat geval zouden ook bij een gelijke behandeling de uitkomsten verschillend zijn. Wat zijn je conclusies dan waard?

Dáárom zijn RCT-studies zo belangrijk. Dat is eigenlijk de enige manier om de klinische effectiviteit van een behandeling aan te tonen. Haal je wél de retrospectieve onderzoeken aan zoals in dat filmpje gebeurt? Dan moet je bijzonder goed kijken naar de statistische verantwoording.
Het gaat mij niet om winnen maar om het feit dat er positieve resultaten te behalen zijn door serieus naar behandel methoden te kijken i.p.v. te wachten op een vaag vaccin. Of zo als de Jonge deed het gelijk van tafel vegen als zijnde kwakzalverij , Degene van wie het filmpje is is niet zomaar de eerste de beste yt-uber en iemand die zeker kijkt naar achterliggende info en verstand heeft van de statistieken. Ja er zal ook best wat op aan te merken zijn. maar nog steeds geloof ik in zoeken naar medicatie die werkt dan wachten op een vaccin en verder een paracetamolletje.
pi_195643339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zeer sterk plaatje, zeer tekenend ^O^
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:46:28 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195643621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om winnen maar om het feit dat er positieve resultaten te behalen zijn door serieus naar behandel methoden te kijken
Eens. Gelukkig wordt dat dan ook uitgebreid gedaan.
quote:
i.p.v. te wachten op een vaag vaccin. Of zo als de Jonge deed het gelijk van tafel vegen als zijnde kwakzalverij
Er is een verschil tussen "serieus naar behandelmethoden te kijken" en een huisarts die op eigen houtje een behandeling verzint en omdat er van zijn handjevol patiënten die allemaal vrij milde klachten hadden niemand is overleden vervolgens concludeert dat hij het ei van Columbus gevonden heeft. Wanneer hem dan uitgelegd wordt dat zoiets niet de bedoeling is, dat zijn 'succes' geen bewijs is van de klinische effectiviteit van zijn behandeling, en dat uit RCT's blijkt dat de HCQ-combi niet werkt, en hij blijft vervolgens volharden in zijn gelijk, zoekt zelfs de media op om z'n onzin te verkopen, begint te wauwelen over een complottheorie en probeert mensen zelf aan het hobbyen met medicijnen te krijgen.... ja, dán ben je een kwakzalver.

quote:
, Degene van wie het filmpje is is niet zomaar de eerste de beste yt-uber en iemand die zeker kijkt naar achterliggende info en verstand heeft van de statistieken.
Hij laat het niet merken.
quote:
Ja er zal ook best wat op aan te merken zijn. maar nog steeds geloof ik in zoeken naar medicatie die werkt dan wachten op een vaccin en verder een paracetamolletje.
Eens.
Huilen dan.
pi_195646663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat iemand wat drinkt? Manmanman, zielige bedoeling weer hoor hier, mij betreft dicht je het gat gewoon door te zeggen: Te alle tijden naar aanwijzingen luisteren van personeel.
Nou, dat heeft hij goed gedemonstreert. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat die mensen gewoon hun werk doen, alsof ze er zelf zin in hebben. Krijg je zo'n opstandig kutventje die je het onmogelijk gaat maken, rot toch op man.
quote:
Het geldt ook pas sinds 22:00 vandaag.
pi_195646795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, dat heeft hij goed gedemonstreert. :')
[..]

Laat die mensen gewoon hun werk doen, alsof ze er zelf zin in hebben. Krijg je zo'n opstandig kutventje die je het onmogelijk gaat maken, rot toch op man.
[..]

Het geldt ook pas sinds 22:00 vandaag.
Nogmaals, fuck willekeur, mondkapje mag af met drinken is de regel, nu krijg je halve ruzies omdat de manier waarop de conducteur niet zint.

Je past de regels maar aan als dit tot conflict leidt maar naar mijn mening is het gewoon duidelijk hoor. Je mag drinken in de trein en het maskertje mag dan af. Dan moet de conducteur verder ook gewoon normaal zijn werk doen en niet met gestrekt been en slechte verwachtingen in.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 14-10-2020 23:43:01 (Hi) ]
pi_195646804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nogmaals, fuck off met je willekeur, mondkapje mag af met drinken is de regel, nu krijg je halve ruzies omdat de manier waarop de conducteur niet zint.

Je past de regels maar aan als dit tot conflict leidt maar naar mijn mening is het gewoon duidelijk hoor. Je mag drinken in de trein en het maskertje mag dan af. Dan moet de conducteur verder ook gewoon normaal zijn werk doen en niet met gestrekt been en slechte verwachtingen in.
Het is toch duidelijk dat dat pisventje het alleen doet om te kutten? Doe niet zo kansloos man.
pi_195646856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat dat pisventje het alleen doet om te kutten? Doe niet zo kansloos man.
Intentie is niet objectief vast te stellen en geen strafbaar feit of wel? Welke regel wordt er overtreden met het hebben van een verkeerde intentie dan?

Je hebt het over een publieke organisatie niet de patatkraam van je zwager op de kermis. Daar werk je met regels en afspraken,niet met hoe jij iemands intenties afleest.
pi_195646881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Intentie is niet objectief vast te stellen en geen strafbaar feit of wel? Welke regel wordt er overtreden met het hebben van een verkeerde intentie dan?
Ligt eraan of hij een mondkapje bij zich had.

Ben je het er niet mee eens dat hij het enkel deed om z'n "loophole" te bewijzen?

Hij werd toch ook gewoon verzocht om z'n mondkapje op te doen?

Gewoon triest bezig.
pi_195646929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt eraan of hij een mondkapje bij zich had.

Ben je het er niet mee eens dat hij het enkel deed om z'n "loophole" te bewijzen?

Hij werd toch ook gewoon verzocht om z'n mondkapje op te doen?

Gewoon triest bezig.
Hij illustreert prima hoe snel conducteurs wat zeggen van geen mondkapje terwijl die af mag zijn als je drinkt.

De snelheid spreekt boekdelen. Maar okay.

Welke regel heeft die jongen nou overtreden dan? Conducteur moet bij zijn leest blijven.
pi_195646968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij illustreert prima hoe snel conducteurs wat zeggen van geen mondkapje terwijl die af mag zijn als je drinkt.

De snelheid spreekt boekdelen. Maar okay.

Welke regel heeft die jongen nou overtreden dan? Conducteur moet bij zijn leest blijven.
:')

Het is je al 100 keer uitgelegd, maar jij wilt het gewoon niet snappen. Ook goed. ^O^
pi_195647062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

Het is je al 100 keer uitgelegd, maar jij wilt het gewoon niet snappen. Ook goed. ^O^
Wow, simpele ziel, wie legt hier wie wat uit?

Bij jouw redenatie overtreedt niemand een regel, je zit stom te baselen over iemands intentie, lekker objectief te meten ook. Maar bovenal, helemaal niet van toepassing op wat mag in de trein.
pi_195647073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wow, simpele ziel, wie legt hier wie wat uit?

Bij jouw redenatie overtreedt niemand een regel, je zit stom te baselen over iemands intentie, lekker objectief te meten ook. Maar bovenal, helemaal niet van toepassing op wat mag in de trein.
Tuurlijk knul, je hebt helemaal gelijk. Iedereen is gek behalve jij. ^O^
pi_195647088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk knul, je hebt helemaal gelijk. Iedereen is gek behalve jij. ^O^
Of je gaat ff nadenken.

Wil je nou zeggen dat bepaalde intenties hebben niet mag volgens beleid van de NS?
pi_195647098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Of je gaat ff nadenken.

Wil je nou zeggen dat bepaalde intenties hebben niet mag volgens beleid van de NS?
Ik wil zeggen dat het een provocerend kutventje is, en dat je geen enkel punt maakt.

Veeg de stront uit je ogen. Met jou discussiëren is tegen een muur praten, succes ermee. ^O^
pi_195647118
Je hebt altijd wel enige willekeur of coulance. Dat is de vrijheid van de politie of conducteur in kwestie. Niet alles is helemaal in regels te vatten helaas. Dus dan kan het voorkomen dat de ene persoon iets niet mag die een ander wel mag en is het hopen dat het enigszins redelijk opgelost is door betrokkenen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195647122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat het een provocerend kutventje is, en dat je geen enkel punt maakt.

Veeg de stront uit je ogen. Met jou discussiëren is tegen een muur praten, succes ermee. ^O^
Jij mag het een provocerend kut ventje vinden, niet interessant voor de vraag of wat hij doet mag in de trein of niet. Jij gaat gelijk van verkeerde intenties uit en die zijn echt totaal niet van toepassing voor de regels van de NS.
pi_195647135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mag het een provocerend kut ventje vinden, niet interessant voor de vraag of wat hij doet mag in de trein of niet. Jij gaat gelijk van verkeerde intenties uit en die zijn echt totaal niet van toepassing voor de regels van de NS.
Sla anders je reactie even op, hoef je 'm niet elke keer te typen. :')
pi_195647142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je hebt altijd wel enige willekeur cq coulance. Dat is de vrijheid van de politie of conducteur in kwestie. Niet alles is helemaal in regels te vatten helaas. Dus dan kan het voorkomen dat de ene persoon iets niet mag die een ander wel mag en is het hopen dat het enigszins redelijk opgelost is door betrokkenen.
Eens, dit voorval escaleerde wel heel vlug ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')