abonnement Unibet Coolblue
pi_195652647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:
Als ik een prognose moet stellen op basis van deze grafiek, dan gaan de cijfers omhoog. Ben benieuwd of de maatregelen hier überhaupt iets aan kunnen doen. Laat ook zien dat dit een jaarlijks fenomeen is en kan je constateren dat het te triest voor woorden is dat er geen maatregelen zijn getroffen om de capaciteit in ziekenhuizen op de schalen.

[ afbeelding ]
Die les hadden ze in 2018 al moeten trekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:26:16 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195653253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:
Als ik een prognose moet stellen op basis van deze grafiek, dan gaan de cijfers omhoog. Ben benieuwd of de maatregelen hier überhaupt iets aan kunnen doen. Laat ook zien dat dit een jaarlijks fenomeen is en kan je constateren dat het te triest voor woorden is dat er geen maatregelen zijn getroffen om de capaciteit in ziekenhuizen op de schalen.

[ afbeelding ]
Als ik griep heb lig ik thuis ziek in bed ^O^
meld het ook aan vrienden en familie en werk, en ik citeer " ik zit ziek thuis "
griep heeft ook een volledig andere incubatie tijd en andere symptomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195653722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als ik griep heb lig ik thuis ziek in bed ^O^
meld het ook aan vrienden en familie en werk, en ik citeer " ik zit ziek thuis "
griep heeft ook een volledig andere incubatie tijd en andere symptomen.
Over welke andere symptomen heb je het dan, want naar mijn weten zijn de symptomen identiek aan elkaar. Misschien bij cruciale gevallen dat er andere symptomen bij komen kijken, maar die patienten hebben vaak een onderliggend probleem.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:57:49 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195653840
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe bedoel je trouwens "tegen je natuur ingaan"?
Omgekeerd dansen , bang zijn voor elk medemens . Niet knuffelen , wegblijven bij je familie , je ouderen alleen laten sterven , constant in angst leven , je leven inrichten op angst , je leven inrichten op wat er zou kunnen gebeuren , je laten voorschrijven welke richting je op moet lopen en hoeveel afstand je van iemand moet houden , je toe laten spreken alsof je een kleuter bent door msm en overheid . Je bedrijf sluiten ipv openhouden om brood op de plank te krijgen .
quote:
En wat de fuck is een grens op de realiteit?

:D
Er was een topic over grenzen en toen werd het me duidelijk dat iedereen zijn eigen grenzen heeft waar ze zich prettig bij voelen over wat er mogelijk is in de realiteit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:27:04 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:42 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik lurk een beetje, maar wilde hier toch nog ff op reageren. Ik heb niet de wetenschappelijke achtergrond om dit allemaal volledig te begrijpen van die testen en moet daarom een beetje afgaan op wat experts zeggen die wel die achtergrond hebben. Ik las dus het volgende in een interview met Menno Jan Bouma, vast al gepost hier.
[..]
Nou ja, je laat je testen wanneer je klachten hebt. Als je klachten hebt, betekent dat dat je het virus in elk geval niet bij de voordeur hebt weten te stoppen. Bij klachten ben je ook besmettelijk voor anderen, dus ik zou "besmettingen" wel gewoon besmettingen noemen en niet eufemistisch "kennismakingen". Om de analogie door te trekken: ze zijn binnen, en daar vieren ze een feestje met wat er in jouw koelkast te vinden is, ze springen op de bank en trekken aan de gordijnen. Nu is je afweersysteem druk bezig om dat feestje een halt toe te roepen, maar ondertussen zijn er een paar over de schutting geklommen en staan tegen de tuindeur van je buurman te trappen.
quote:
Dat is toch ook het hele punt? Die test dus de cijfers enorm omhoog duwt. In maart/april/mei waren de totale besmettingen volgens onze regering totaal niet boeiend om te volgen, maar moesten we kijken naar de IC opnames. Nou, tegenwoordig worden we dood gegooid met cijfers over nieuwe bevestigde positieve gevallen. Lijkt mij alleen maar bangmakerij om dit wanbeleid er doorheen te krijgen bij de mensen.
In maart en april waren de besmettingen juist wel boeiend om te volgen, alleen was de testcapaciteit onvoldoende. Daarom werd er direct ook zo op gehamerd dat die testcapaciteit zo snel mogelijk verhoogd moest worden. Het was al vrij snel duidelijk dat er doorgaans een behoorlijke tijd zit tussen de aanvang van symptomen en een ziekenhuisopname, dus dat je behoorlijk achter de feiten aanloopt wanneer je je beleid bepaalt op het huidige aantal ziekenhuisopnames.

Je wil weten hoe de verspreiding zich ontwikkelt vóórdat mensen in het ziekenhuis terechtkomen, dan heb je nog de mogelijkheid om een beetje te sturen. Daarnaast is het natuurlijk ook heel zinvol om inzicht te verkrijgen in de demografie van de mensen die besmet zijn (en hoeveel mensen van zo'n groep in het ziekenhuis belanden) en in regionale trends.

Meten is weten.
Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:32:18 #81
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195654465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Omgekeerd dansen , bang zijn voor elk medemens . Niet knuffelen , wegblijven bij je familie , je ouderen alleen laten sterven , constant in angst leven , je leven inrichten op angst , je leven inrichten op wat er zou kunnen gebeuren , je laten voorschrijven welke richting je op moet lopen en hoeveel afstand je van iemand moet houden , je toe laten spreken alsof je een kleuter bent door msm en overheid . Je bedrijf sluiten ipv openhouden om brood op de plank te krijgen .
[..]

In Franse ziekenhuizen moeten vrouwen zelfs een mondvod om tijdens de bevalling. Buiten dat dit onmenselijk is, het eerste wat een baby ziet zijn maskers zelfs zijn/haar mama.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:38:53 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In Franse ziekenhuizen moeten vrouwen zelfs een mondvod om tijdens de bevalling
Bron?
Huilen dan.
pi_195654637
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bron?
Dat verhaal klopt wel, vermoed ik, gezien de vele foto's uit Franse ziekenhuizen.

Lijkt me ook geen optimale situatie maar ieder land z'n eigen idiote dingen ;)
pi_195654681
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Buiten dat dit onmenselijk is, het eerste wat een baby ziet zijn maskers zelfs zijn/haar mama.
Zicht van een net geboren kind is nogal beroerd. Focus, coördinatie en richten is nog erg beperkt, het duurt zo'n 4 maanden voor het optimaal is. Dat lijkt me dus het kleinste probleem van deze maatregel.
pi_195654720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In Franse ziekenhuizen moeten vrouwen zelfs een mondvod om tijdens de bevalling. Buiten dat dit onmenselijk is, het eerste wat een baby ziet zijn maskers zelfs zijn/haar mama.
Je hebt zelf geen kinderen gehad begrijp ik? Want dan zou je snappen dat het een pasgeboren baby een worst zal zijn wat hij/zij als eerste ziet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195654789
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen kinderen gehad begrijp ik? Want dan zou je snappen dat het een pasgeboren baby een worst zal zijn wat hij/zij als eerste ziet.
Ik kan je uit eigen (nja, als man van...) ervaring vertellen dat er wel behoorlijk wat aerosollen vrij kunnen komen. :D

Maar alle gekheid op een stokje, ik vind het wel wat ver gaan....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 13:50:39 ]
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:53:04 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat verhaal klopt wel, vermoed ik, gezien de vele foto's uit Franse ziekenhuizen.

Lijkt me ook geen optimale situatie maar ieder land z'n eigen idiote dingen ;)
Ah, oké. Klink mij tamelijk bizar in de oren.
Huilen dan.
pi_195654924
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah, oké. Klink mij tamelijk bizar in de oren.
Ik vind het ook bizar.

Als het toch noodzaak is lijkt het me slimmer om zwangere vrouwen te testen op corona, als dat mogelijk is.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:58:51 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195654935
Dat lijkt me zeker mogelijk :P .
Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:59:08 #90
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195654942
Dat weet ik, bij wijze van natuurlijk, een gezonde baby ziet wel bewegingen, licht en vormen. Het eerste uurtje moeder en kind is erg belangrijk, knuffelen, kusjes geven, het heet niet voor niets het heilige of gouden uurtje omdat baby's net na geboorte erg alert zijn maar ook voor een moeder is het belangrijk dit eerste contact. De moeders in Frankrijk moeten dit doen met een vod om hun gezicht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:22:46 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195655386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Over welke andere symptomen heb je het dan, want naar mijn weten zijn de symptomen identiek aan elkaar. Misschien bij cruciale gevallen dat er andere symptomen bij komen kijken, maar die patienten hebben vaak een onderliggend probleem.
Zie dat plaatje wat ik nu al 3 x heb gepost voor je in deze topic reeks..
Ik zou even contact opnemen met je huisarts, je vraagt dit elke keer, misschien lijd je aan dementie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195656622
Effe over de routekaart..
Wanneer gaan we van level 1 naar 0,het normale leven..

Jammer dat niemand hier antwoord op kan geven.. was bijv een goeie vraag geweest voor na de persconferentie..
Ook "vreemd" dat ze het niet over de spoedwet hebben gehad.De inhoud
pi_195658237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat weet ik, bij wijze van natuurlijk, een gezonde baby ziet wel bewegingen, licht en vormen. Het eerste uurtje moeder en kind is erg belangrijk, knuffelen, kusjes geven, het heet niet voor niets het heilige of gouden uurtje omdat baby's net na geboorte erg alert zijn maar ook voor een moeder is het belangrijk dit eerste contact. De moeders in Frankrijk moeten dit doen met een vod om hun gezicht.
Het gaat vooral om huid op huid contact op de borst van moeder/vader en het horen van bekende stemmen.. Zie niet in waarom een mondkapje daar een probleem is.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef PSVCL het volgende:
Effe over de routekaart..
Wanneer gaan we van level 1 naar 0,het normale leven..

Jammer dat niemand hier antwoord op kan geven.. was bijv een goeie vraag geweest voor na de persconferentie..
Ook "vreemd" dat ze het niet over de spoedwet hebben gehad.De inhoud
Zolang er teveel idioten zoals jij bestaan.. duurt dat nog wel even..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_195658387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat vooral om huid op huid contact op de borst van moeder/vader en het horen van bekende stemmen.. Zie niet in waarom een mondkapje daar een probleem is.
[..]

Zolang er teveel idioten zoals jij bestaan.. duurt dat nog wel even..
Goed antwoord weer ..probeer nu eens inhoudelijk te reageren
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:22:49 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195658524
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Goed antwoord weer ..probeer nu eens inhoudelijk te reageren
De ironie. Ik heb een paar keer uitgebreid op jouw reacties gereageerd maar heb ik nooit een antwoord op mogen ontvangen. Ik heb m'n lesje geleerd in elk geval.
Huilen dan.
pi_195658537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Goed antwoord weer ..probeer nu eens inhoudelijk te reageren
Je kan toch zelf ook wel bedenken dat we daar voorlopig nog niet over hoeven te denken. Het is denk ik ook moeilijk te definiëren wat "fase 0" is. Als we een vaccin hebben en minstens 70% van de bevolking zich laat vaccineren? Als het virus muteert naar iets wat ons alleen verkouden maakt?

Begin eerst nou maar is met terug naar de realiteit te gaan en je te beseffen dat we gewoon flink de lul zijn door dit virus.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_195658568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Over welke andere symptomen heb je het dan, want naar mijn weten zijn de symptomen identiek aan elkaar. Misschien bij cruciale gevallen dat er andere symptomen bij komen kijken, maar die patienten hebben vaak een onderliggend probleem.
Het lijkt wel op flu inderdaad...
Volgens de officiele corona blurb:
https://www.cdc.gov/coronavirus/about/symptoms.html
People with COVID-19 have had a wide range of symptoms reported – ranging from mild symptoms to severe illness.
These symptoms may appear 2-14 days after exposure to the virus:
Fever
Cough
Shortness of breath or difficulty breathing
Chills
Repeated shaking with chills
Muscle pain
Headache
Sore throat
New loss of taste or smell
Congestion or runny nose
Nausea or vomiting
Diarrhea

https://www.cdc.gov/flu/symptoms/symptoms.htm
People who have flu often feel some or all of these symptoms:
fever* or feeling feverish/chills
cough
sore throat
runny or stuffy nose
muscle or body aches
headaches
fatigue (tiredness)
some people may have vomiting and diarrhea, though this is more common in children than adults.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195658682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Je kan toch zelf ook wel bedenken dat we daar voorlopig nog niet over hoeven te denken. Het is denk ik ook moeilijk te definiëren wat "fase 0" is. Als we een vaccin hebben en minstens 70% van de bevolking zich laat vaccineren? Als het virus muteert naar iets wat ons alleen verkouden maakt?

Begin eerst nou maar is met terug naar de realiteit te gaan en je te beseffen dat we gewoon flink de lul zijn door dit virus.
Wees verantwoordelijk voor je eigen realiteit en dring anderen jouw realiteit niet op vertelde iemand mij laatst.
Vond ik zelf wel een goeie.
pi_195658864
De verschijnselen van virussen die je ziek maken zijn sowieso vaak redelijk gelijk, aangezien het voor een groot deel de reactie en strijd van je immuunsysteem is dat je ziek maakt. Snot, hoest, diarree en overgeven als manier om van de ziektekiemen af te komen, zweten om de hitte af te voeren, etc.

Dat zal het virus verder ook een worst zijn waar je last van krijgt, het heeft alleen maar als doel om zichzelf te verspreiden en daar heeft het jouw lichaam voor nodig.

Wat bij covid-19 met name opvalt, zijn het aantal zware dubbele longontstekingen en bloedproppen, waardoor menigeen in het ziekenhuis of zelf op de IC belandt.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:49:34 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195658947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wees verantwoordelijk voor je eigen realiteit en dring anderen jouw realiteit niet op vertelde iemand mij laatst.
Vond ik zelf wel een goeie.
Eens _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')