Swipen? Hij heeft m'n nummer van een gemeenschappelijke vriend die ook op de fuif was.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Heb je je nummer voor of na het swipen gegeven?
Precies dit jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Heb je je nummer voor of na het swipen gegeven?
Dat zeg ik toch ook gewoonquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:32 schreef Paszzz het volgende:
TS vind hem gewoon interessant en daarom dat zij het pikt. Meteen over relatie beginnen ook in de titel
Dan zou ik eens 'die vriend' vragen waarom hij jouw nummer ongevraagd doorgeeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:29 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Swipen? Hij heeft m'n nummer van een gemeenschappelijke vriend die ook op de fuif was.
Is dat niet zo omdat we geleerd hebben dat het niet 'hoort'? Vriendinnen uit minder geëmancipeerde culturen maken dergelijke dingen 'regelmatig' mee (op mbo) en vinden het vaak stiekem ook wel stoer.quote:
Wil je echt iets beginnen met een man die op deze manier aan vrouwen moet komen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef Tirza- het volgende: Vriendinnen uit minder geëmancipeerde culturen maken dergelijke dingen 'regelmatig' mee (op mbo) en vinden het vaak stiekem ook wel stoer.
Contactloos of contactdoos?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:34 schreef feitcepsrep het volgende:
Tegenwoordig kan dit ook contactloos
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:16 schreef Karina het volgende:
Als het nou nog de auto sleutel was van een Porsche ok maar een ov chip.. wat een pauper.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:14 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Is dat niet zo omdat we geleerd hebben dat het niet 'hoort'? Vriendinnen uit minder geëmancipeerde culturen maken dergelijke dingen 'regelmatig' mee (op mbo) en vinden het vaak stiekem ook wel stoer.
Of "aanranding" het begin van een relatie zou kunnen zijn.quote:
Dit is toch geen moeten? Hij kiest ervoor om het zo te doen en dat zou ie niet doen als het geen effect heeft toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wil je echt iets beginnen met een man die op deze manier aan vrouwen moet komen?
Noem je me een hoer?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Hij denkt wel een ritje te kunnen maken op zijn OV saldo. Snap je dat?
Als jij dit gedrag interessant vindt denk ik dat jullie perfect bij elkaar passen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:28 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit is toch geen moeten? Hij kiest ervoor om het zo te doen en dat zou ie niet doen als het geen effect heeft toch?
Maar andersom mag het wel???quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:32 schreef Fugue het volgende:
Oh nee geintje een kerel die zijn poten niet thuis kan houden mag van mij rotten in de hel
Dat jij dat prima vindt, betekent niet dat het voor iedereen maar moet gelden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:32 schreef SOG het volgende:
[..]
Maar andersom mag het wel???
Ben wel paar x in mn reet geknepen door vrouwen. Geen problemen mee.
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:04 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig maar dat je dit forum hebt om deze kwesties aan voor te leggen.
Wat moest dit forum toch zonder trollen dit soort sneue types.
Ben je als man die dat niet toestaat wel hetero?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:35 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat jij dat prima vindt, betekent niet dat het voor iedereen maar moet gelden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ben je als man die dat niet toestaat wel hetero?
Sommige mensen houden gewoon niet van ongewenste omgangsvormen van vreemde lui.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:54 schreef Plompzakker het volgende:
Ongeveer net zo stom als een pre lockdown feestje
ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het vrij achterlijk en respectloos. Zeker niet stoer.en in welke cultuur vinden meisjes dit WEL stoer? Nul.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:26 schreef Tirza- het volgende:
Ontopic @:karina, je bent één van de weinige vrouwen hier dus wat vind je van
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:53 schreef Cockwhale het volgende:
Maar zat er nou poep aan z'n kaartje of niet, aangezien ie onaangekondigd je bezweten bilspleet betrad en je wellicht daarvoor nog een dikke bruine eruit gedrukt had die dag?
O, interessant. Is dit een voorbeeld van hoe jij erover denkt? Ook een kwestie ban je opvoeding?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ah wauw gedraag jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het vrij achterlijk en respectloos. Zeker niet stoer.en in welke cultuur vinden meisjes dit WEL stoer? Nul.
Wat bedoel je dan met vrije moslimmeisjes? Is de bedoeling van die niqaab en loshangende kleding niet juist om dat soort verleiding een beetje te drukken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.
Hehe, ik dacht al, kan toch niet zo zijn dat je de enige bent die er zo over denktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
Ik vind het wel grappig. Niet stoer ofzo. Niet echt waw, maar ik zie het grappige wel. Haha!
Alleen lijkt het een badboy
Als je wil dat dit topic open blijft moet je als TS dus niet zo beginnen. Just sayin'.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Badboy is een no!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:11 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, kan toch niet zo zijn dat je de enige bent die er zo over denkt.
Hoe moet je die laatste zin interpreteren? Wat vind je van badbois?
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.quote:
Allebei nope!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.
Ja daar noem je ook wat tsjongejonguh.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wellicht een generatie ding? Op een gemiddeld mbo in de Randstad kijken veel vrije moslimmeisjes hier niet van op.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongetje van mijn klas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij was dus altijd smoorverliefd op het braafste jongetje van de klas? Wees nou eens eerlijk?
Ben je wel eens verliefd geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongetje van mijn klas.
97 triljoen keren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest?
Op een zeehondenfluisteraar ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest?
Beschrijf het type wat er het meest bovenuit steekt eens in het kort liefst met een voorbeeldfoto?quote:
Dat vraag ik mij echt af hoor. Kan me niet voorstellen dat welk meisje dan ook dit leuk vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Act-bb's kunnen hun 'vrouwtje' toch ook op één hebben?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je hebt badboys die het lijken om stoer te doen tegen de crew, maar in werkelijkheid een act opvoeren. En je hebt badbois, die het wel zijn, maar hun vrouwtje altijd op nummer 1 hebben.
Badboy = probleemleven.quote:
Meestal niet. Ze zullen altijd zeggen dat het zo is, maar de act is belangrijker. Als ze kunnen vreemdgaan tbv de act of iets anders belangrijker is voor de status tav de crew, val je als een baksteen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Act-bb's kunnen hun 'vrouwtje' toch ook op één hebben?
Hoezo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:23 schreef maily het volgende:
WGR / Omscholen van kapster naar financieel planner?
Was het een kappersfeestje?
Dat zijn dus de actBB'squote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Badboy = probleemleven.
Nooit aan beginnen. Ze lijken leuk, ze lijken interessant. Ze zijn populair en als je hem krijgt zijn alle meisjes jaloers. Maarrrrr, thuis is het meestal verre van leuk.
Wat is hun doel daarmee? BB zijn is toch geen doel op zich maar één manier om aantrekkelijk te zijn voor meisjes?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Meestal niet. Ze zullen altijd zeggen dat het zo is, maar de act is belangrijker. Als ze kunnen vreemdgaan tbv de act of iets anders belangrijker is voor de status tav de crew, val je als een baksteen.
Nee het is een karakter of het is een act. Het is nooit een doel op zich, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:27 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wat is hun doel daarmee? BB zijn is toch geen doel op zich maar één manier om aantrekkelijk te zijn voor meisjes?
Wat doen ze thuis dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Badboy = probleemleven.
Nooit aan beginnen. Ze lijken leuk, ze lijken interessant. Ze zijn populair en als je hem krijgt zijn alle meisjes jaloers. Maarrrrr, thuis is het meestal verre van leuk.
Omdat thuis de onzekerheid toeslaat en de gebruikelijke indrukmaak methodes meestal hun kracht verliezen. Dan valt de act door de mand.quote:
Als het geen doel op zich is waarom wil je dan hoe dan ook die act in tact laten? Wat is het doel dat ze willen met die act?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee het is een karakter of het is een act. Het is nooit een doel op zich, je hebt het of je hebt het niet.
Pure onzekerheid uit angst voor gezichtsverlies bij de crew. Het zal dan worden gezien als zwakte als ze deze act laten varen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Als het geen doel op zich is waarom wil je dan hoe dan ook die act in tact laten? Wat is het doel dat ze willen met die act?
Een pre lockdownparty geven met een groep mensen klinkt anders ook niet echt volwassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:31 schreef Fugue het volgende:
Ja klinkt echt als een leuke, volwassen man
Ben je 16 ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:33 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oh, dus bb=veelal lamzak en daardoor geen relatiemateriaal?
Ah, dus het doel van de act is het krijgen en houden van een crew en meisjes fixen is daar een onderdeel van?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:33 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Pure onzekerheid uit angst voor gezichtsverlies bij de crew. Het zal dan worden gezien als zwakte als ze deze act laten varen.
En dat is nou een hele goede vraag TSquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:35 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ah, dus het doel van de act is het krijgen en houden van een crew en meisjes fixen is daar een onderdeel van?
Waarom zou een heterojonge liever indruk maken op andere jongens dan op meisjes?
Hoezo zouden ze thuis niet zo krachtig zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Omdat thuis de onzekerheid toeslaat en de gebruikelijke indrukmaak methodes meestal hun kracht verliezen. Dan valt de act door de mand.
De crew is er dan niet om indruk op te maken en je partner is meestal net wat doortastender. Dan gaan er vervelende vragen komen die ongemakkelijk zijn en onzekerheid oproepen. Dan kunnen ze het niet aan verbaal en komen de petsen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:38 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze thuis niet zo krachtig zijn?
Echt hoor. De eckte eckte grijpen het direct aan om er 9 feestjes aan te verbinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Een pre lockdownparty geven met een groep mensen klinkt anders ook niet echt volwassen.
Klopt maar vrije moslimmeisjes dragen die niet. Die dragen gewoon skinnie jeans en zijn veelal een stuk vrijer seksueel dan Nederlandse meisjes vanwege de taboofactor. Geen verhalen gehoord over moslimmeisjes en anaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met vrije moslimmeisjes? Is de bedoeling van die niqaab en loshangende kleding niet juist om dat soort verleiding een beetje te drukken?
Oh jazeker wel, dat is sowieso een onderwerp waar ik me door de grenzeloze schijnheiligheid niet aan waagquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Klopt maar vrije moslimmeisjes dragen die niet. Die dragen gewoon skinnie jeans en zijn veelal een stuk vrijer seksueel dan Nederlandse meisjes vanwege de taboofactor. Geen verhalen gehoord over moslimmeisjes en anaal?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:32 schreef Fugue het volgende:
Een kerel die zijn poten niet thuis kan houden mag van mij rotten in de hel
Waar leg je de grens? Vragen voor het zoenen terwijl je hits hebt gegeven? Geen seksueel getinte aanrakingen? Dus wij ook niet op hun arm tikken etcetera?quote:
Ik vind wat je in je OP staat wel een goed voorbeeld van iets wat ik niet zou accepteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waar leg je de grens? Vragen voor het zoenen terwijl je hits hebt gegeven? Geen seksueel getinte aanrakingen? Dus wij ook niet op hun arm tikken etcetera?
Dit!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef tombolafan het volgende:
Jongens kom op
Ik vind zelf het woord aanranding een beetje ver gaan hier![]()
Vroeger toen ik nog jong was kon het ook zomaar zijn dat er iemand in de kroeg subtiel aan je kont zat ofzo, dat was dan gewoon een soort teken dat hij je wel zag zitten.
Als zo iemand na (herhaaldelijk) afwijzen doorgaat dán vind ik zoiets subtiels pas aanranding...
Het lijkt mij dat je voor de vraag die je stelt het niet hoeft te gaan hebben over 'moslimmeisjes en anaal'.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Klopt maar vrije moslimmeisjes dragen die niet. Die dragen gewoon skinnie jeans en zijn veelal een stuk vrijer seksueel dan Nederlandse meisjes vanwege de taboofactor. Geen verhalen gehoord over moslimmeisjes en anaal?
Opmerkingen zijn vrij simpel, daar kun je heel gevat en adrem op reageren. Arm tikken lijkt me weinig suggestief verder en een zoenpoging doe je volgens mij pas als je over en weer het gevoel hebt dat het wel kan en anders weet je het ook gauw genoeg. Twee mensen dus van een weerloos slachtoffer zou al geen sprake moeten zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waar leg je de grens? Vragen voor het zoenen terwijl je hits hebt gegeven? Geen seksueel getinte aanrakingen? Dus wij ook niet op hun arm tikken etcetera?
Freudiaanse verspreking?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, interessant. Is dit een voorbeeld van hoe jij erover denkt? Ook een kwestie ban je opvoeding?
Oké, hij wilde daar toch niet over doorgaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je voor de vraag die je stelt het niet hoeft te gaan hebben over 'moslimmeisjes en anaal'.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Je wil als meid toch een alpha? Welke niet-alpha durft zoiets?
Dat heeft er niets mee van doen, JIJ stelt een vraag, over een situatie die bij jou gebeurde, daar hebben moslimmeisjes en anaal niets mee van doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oké, hij wilde daar toch niet over doorgaan.
Nou ja zo bedoelde ik het ook niet per se, maar ik vind het voor mezelf onmogelijk om uit te leggen en ben wel enorm benieuwd hoe zij dat voor hunzelf doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oké, hij wilde daar toch niet over doorgaan.
Dus, volgens deze logica was er toch he-le-maal niets mis met de actie van die gozer? Immers, alpha en stoer en meer van dat soort onzin, dus wat is dan nog het doel van dit topic?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit!
Als je aangeeft het niet te willen is dat anders inderdaad.
Wellicht kan je nare ervaringen met de ts delen, lieve fugue.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:02 schreef Blackst4r het volgende:
Ik zat vroeger regelmatig aan de tetten en aan de bipsjes. Maar goed, toen was ik ook 16 ofzo.
Moreel gezien wel maar in hoeverre is dat opgelegd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus, volgens deze logica was er toch he-le-maal niets mis met de actie van die gozer? Immers, alpha en stoer en meer van dat soort onzin, dus wat is dan nog het doel van dit topic?
Je lijkt het zelf niet erg te vinden. Misschien een berichtje sturen wanneer hij komt uitchecken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit!
Geen idee wat jouw definitie van een alpha is maar als het het type uit de OP is sla ik even over jaquote:
In hoeverre is alles opgelegd? Waarom gaan we niet al naakt door de straten orgieen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Moreel gezien wel maar in hoeverre is dat opgelegd?
Opgelost!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Je lijkt het zelf niet erg te vinden. Misschien een berichtje sturen wanneer hij komt uitchecken?
Interessante post. Leeftijd doet er blijkbaar toe. Is het dan niet aannemelijk dan we als volwassenen meisjes dit nog steeds willen/stoer vinden maar door opgelegde moraal niet meer toestaan?quote:
Spreek voor jezelf aubquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Interessante post. Leeftijd doet er blijkbaar toe. Is het dan niet aannemelijk dan we als volwassenen meisjes dit nog steeds willen/stoer vinden maar door opgelegde moraal niet meer toestaan?
JIJ wellicht, maar dat kun je niet zomaar over alle vrouwen roepen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Interessante post. Leeftijd doet er blijkbaar toe. Is het dan niet aannemelijk dan we als volwassenen meisjes dit nog steeds willen/stoer vinden maar door opgelegde moraal niet meer toestaan?
Vrijwel niets is van toepassing op alle meisjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JIJ wellicht, maar dat kun je niet zomaar over alle vrouwen roepen.
Waarom kom je dan met die post van je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:09 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Vrijwel niets is van toepassing op alle meisjes.
Ze willen een rijke vent!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:09 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Mwah nee. Kerel in de OP komt eerder over als een sukkel, verre van stoer of ‘alpha’.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Omdat het wel van toepassing kan zijn op de meerderheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met die post van je?
Hoe zou je een alpha dan omschrijven?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:12 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Mwah nee. Kerel in de OP komt eerder over als een sukkel, verre van stoer of ‘alpha’.
Dat is ook een beetje logische gevolgtrekking als het in de sociale kringen van TS als normaal gedrag gezien wordt. Misschien weet ze niet beter?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
Krijg bij TS wel een beetje makkelijke prooi vibes. Heb je een laag zelfbeeld dat je zulke aandacht fijn vindt of dat je dit gedrag spannend vindt? (Is een oprechte vraag)
Behalve dat ze de oren van je kop lullen als je ze een keer moet bellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:09 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Iedereen vind het toch fijn om aantrekkelijk gevonden te worden door het andere geslacht?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
Krijg bij TS wel een beetje makkelijke prooi vibes. Heb je een laag zelfbeeld dat je zulke aandacht fijn vindt of dat je dit gedrag spannend vindt? (Is een oprechte vraag)
Wanneer ga je wat met hem drinken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:19 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Iedereen vind het toch fijn om aantrekkelijk gevonden te worden door het andere geslacht?
Waarom bel je als je dat niet wilquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Behalve dat ze de oren van je kop lullen als je ze een keer moet bellen.
Lockdown gaat zo in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wanneer ga je wat met hem drinken?
Ff snel iets vragen of checken. Je wil een gesprek van een minuut, maar 10 minuten later gaat het over de kat van haar tante.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:21 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waarom bel je als je dat niet wil?
Normaal vind ik het niet maar wel stoer en dat lijken wel meer meiden stiekem te vinden dus dat maakt het op een bepaalde manier toch normaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje logische gevolgtrekking als het in de sociale kringen van TS als normaal gedrag gezien wordt. Misschien weet ze niet beter?
Zulke dingen kun je toch ook appen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ff snel iets vragen of checken. Je wil een gesprek van een minuut, maar 10 minuten later gaat het over de kat van haar tante.
Een alpha durft gewoon op een vrouw af te stappen en te zeggen hoe leuk hij haar vindt of hoe graag hij met haar op date gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:54 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dit!
Ik zie geen verband met iemand aantrekkelijk vinden en iemand ongevraagd harrassenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:19 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Iedereen vind het toch fijn om aantrekkelijk gevonden te worden door het andere geslacht?
En zo sluipt er heel gemakkelijk gedrag in en als je daar niet een beetje bewust van blijft kan het zomaar dat je een situatie krijgt zoals bij die moslimmeisjes. Iedereen doet het, iedereen weet het, maar we doen lekker alsof en we zijn heel netjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:22 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Normaal vind ik het niet maar wel stoer en dat lijken wel meer meiden stiekem te vinden dus dat maakt het op een bepaalde manier toch normaal.
Dan krijg je pas 3 dagen later antwoord, soms sta je net in de winkel ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:23 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Zulke dingen kun je toch ook appen.
Hahaha. I smell brownies.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou hij naderhand aan z'n kaart hebben geroken?
TS is kapper? Verbaast mij ook weer niks dat mbo niveau 2/3 dit post.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:23 schreef maily het volgende:
WGR / Omscholen van kapster naar financieel planner?
Was het een kappersfeestje?
Zou je het nog steeds Alpha gedrag vinden als het een lelijke kerel was geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hoe zou je een alpha dan omschrijven?
Op m'n bil schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:24 schreef FYazz het volgende:
[..]
Een alpha durft gewoon op een vrouw af te stappen en te zeggen hoe leuk hij haar vindt of hoe graag hij met haar op date gaat.
Daarna trekt hij de sleutels van zijn dikke BMW uit zijn zak ipv zijn ov chipkaart
(Als door een studentenloontje dat nog niet te doen is dan had hij je gezamenlijke vriend ook kunnen vragen wat jij nu echt leuk vindt om te doen of te eten en dat bijvoorbeeld tegen je te zeggen (of in je oor te fluisteren of op je bil te schrijven)
In ieder geval zie ik iemand die niet rechtstreeks je nummer durft te vragen en pas een dag later gaat appen voor een date niet echt Alpha.
Juist, is dat hier ook niet gedeeltelijk zo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En zo sluipt er heel gemakkelijk gedrag in en als je daar niet een beetje bewust van blijft kan het zomaar dat je een situatie krijgt zoals bij die moslimmeisjes. Iedereen doet het, iedereen weet het, maar we doen lekker alsof en we zijn heel netjes.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:36 schreef K.Indertent het volgende:
Ik begin nu langzamerhand wel enorm benieuwd te geraken naar het achterwerk van TS.
Oh jazeker wel, ik ben recentelijk wakker geworden en ben mijn ogen nog aan het uitwrijven, maar 3 kwart van het land ligt nog lekker op één oor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:37 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Juist, is dat hier ook niet gedeeltelijk zo?
Laat dat oordeel maar over aan de deskundigenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:39 schreef Tirza- het volgende:
[..]![]()
Hoezo?
Niets bijzonders verder vgm.
Niet cool om meisjes op het mbo te downgradenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS is kapper? Verbaast mij ook weer niks dat mbo niveau 2/3 dit post.
Nutella, wel lekker inderdaad. Weet zeker dat hij dat wel op je bil zou willen smerenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:33 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Op m'n bil schrijven? Hoe zag je dat voor je? En wat is het nut van nutella op m'n bil schrijven?
Dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS is kapper? Verbaast mij ook weer niks dat mbo niveau 2/3 dit post.
Hij was gemiddeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zou je het nog steeds Alpha gedrag vinden als het een lelijke kerel was geweest?
Maar zijn vraag is of je het ook alpha had gevonden als je hem lelijk had gevonden. Dus niet gemiddeld, maar lelijk.quote:
Die actie wel maar zou er vgm niet op in zijn gegaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar zijn vraag is of je het ook alpha had gevonden als je hem lelijk had gevonden. Dus niet gemiddeld, maar lelijk.
@ts zou je hier nog op willen reageren?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
No pics, no game.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:39 schreef Tirza- het volgende:
[..]![]()
Hoezo?
Niets bijzonders verder vgm.
Dus gemiddeld knap en geen hoogstaande versierpoging.quote:
Dat vele kappersmeisjes simpel zijn? Yep.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:49 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in?
Iedereen heeft toch wel eens momenten dat ze zich onzeker voelt of juist het vrouwtje?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
@:ts zou je hier nog op willen reageren?
Je denkt dat ik wel even een foto ga plaatsen van m'n blote reet voor iemand met het woord cock in z'n usernamequote:
En dat ze dergelijke machogedrag dus wel spannend vinden? Of dat ligt aan hun intelligentie laat ik in het midden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat vele kappersmeisjes simpel zijn? Yep.
Vgm zit er een soort dubbele lading achter, heb rappers dit ook wel eens zien doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens vind ik het best een goede grap van die gozer, vooral als TS kleding droeg waarbij de stof diep in haar bilspleet getrokken werd. Ik zou gewoon mijn vinger er doorheen halen, maar een pasje kan ook.
Dat gaat niet om het machogedrag van de man, dat gaat om het gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen van de vrouw. Het gezien willen worden, erbij horen, je vrouw voelen, begeerd worden etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef Tirza- het volgende:
[..]
En dat ze dergelijke machogedrag dus wel spannend vinden? Of dat ligt aan hun intelligentie laat ik in het midden.
Stiekem wil je het wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Je denkt dat ik wel even een foto ga plaatsen van m'n blote reet voor iemand met het woord cock in z'n username?
Gelukkig maar. Ik ben benieuwd naar die interessante billenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nou, het is wel weer klaar met je voornemen om een spirituele band met andere vrouwen te hebben begrijp ik? Ik weet niet precies wat erger is, dit of het female fappen.
Mag niet uitmakenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik lees net dat TS mogelijk niet eens een vrouw is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat heeft mijn stemgedrag hiermee te maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:01 schreef Tirza- het volgende:
[..]
'mogelijk'?
Je stemt zeker ook op PvdD?
Pics van een goedgevormde billenpartij zou ons mogelijkerwijs kunnen overtuigen 🧐quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:01 schreef Tirza- het volgende:
[..]
'mogelijk'?
Je stemt zeker ook op PvdD?
Linkse partijen geloven in meer dan twee genders.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stemgedrag hiermee te maken?
Ik ga er gewoon vanuit dat je verzonnen topics maakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Linkse partijen geloven in meer dan twee genders.
Ik ben links en ik geloof maar in één gender.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Linkse partijen geloven in meer dan twee genders.
Huh? Plottwist ...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Lienekien het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja want van links mag je alles vinden zolang het maar past in hun straatje.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat je verzonnen topics maakt.
Een gender? Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ben links en ik geloof maar in één gender.
Ja nu heb jij jezelf ook gediskwalificeerd helaas. Zonde wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ja want van links mag je alles vinden zolang het maar past in hun straatje.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]Wat probeer je hiermee aan te tonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Maar slutshamen is prima?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja nu heb jij jezelf ook gediskwalificeerd helaas. Zonde wel.
Genderloos. Alles en niets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Een gender? Hoe zie je dat voor je?
Pertinent niet. Nooit gedaan ook. Je moet echter niet je als sletje gaan gedragen en dan op fok! huilend een topic openen dat hij je respectloos behandelt of dat hij oog heeft voor een ander. Dat heb je dan zelf in de hand.quote:
Gender is iets anders dan geslacht hè. Of de van Dale moet ook links zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Iemand met een pik en iemand met een vag hebben dus hetzelfde gender?
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Iemand met een pik en iemand met een vag hebben dus hetzelfde gender?
Uuuhm? https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/genderquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Gender is iets anders dan geslacht hè. Of de van Dale moet ook links zijn.
quote:Je hebt gezocht op het woord: gender.
gen·der (het; o)
1 geslacht, sekse
2 geslacht waarvan iem. het gevoel heeft deel uit te maken
3 alles wat bij het man- of vrouw-zijn hoort, alle seksegebonden eigenschappen
Nou dat was die klootzak volgens mij wel ja. Gewoon zn slinkse propaganda propageren in zn zogenaamde woordenboek. Nou ik trap er niet in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Gender is iets anders dan geslacht hè. Of de van Dale moet ook links zijn.
Ja klaar nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ja want van links mag je alles vinden zolang het maar past in hun straatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |